NA JOU HEB IK NOG 449 NEGERS OVER MIJ HEEN GEHAD!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, IK HEB JOU TOEN EN 450 ANDERE VROUWEN GENUEKT OP STRAAT. DAT WAS ECHT FANTASTISCH.
MAARJA JE WEET IK NOEM VERDER GEEN NAMEN HOOR
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al met jofu geneukt?
Die man neukt wat af
Zoveel negers en ik niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NA JOU HEB IK NOG 449 NEGERS OVER MIJ HEEN GEHAD!!
MAAR JWZ IK NOEM GEEN NAMEN HOOR, 10 ERVAN ZIJN NAMELIJK GETROUWD!
Iets met leeftijd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel negers en ik niet.
Dat vind ik niet leuk hoor.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met leeftijd!
Ik heb liever ervaren oudere mannen.
Die dan met hun kunstgebit mijn teennagels kortbijten![]()
Haha Ez heeft er net nog 2 meegenomenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
Oh ik heb trouwens 2 Keizerskroon meegenomen voor onderweg, hup zei dat ze dat voor ez en mono zou doen en myra wou er eigenlijk van af.
In de auto niks gehad en thuis een poging gewaagd maar ik heb ze echt gootsteenvoer moeten maken
Zo maar slapen, wat heeft zo'n meet veel impact.
Kon mijn wekker wel vermoorden vanochtend
Uhm.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met leeftijd!
Vies!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met leeftijd!
quote:
Het is de schuld van Monoquote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb ook foto's gemaakt met mn antieke telefoon. 3 overzicht foto's. (tel de mensen)
Als ze op mn PC staan stuur ik ze wel door naar jullie.
Nee Ron, ik ben echt een hele normale jongen, maar telkens als jullie in de buurt zijn komt Ron weer om het hoekje kijkenquote:
Rrrrrrrrrrrrrron, wat een held.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee Ron, ik ben echt een hele normale jongen, maar telkens als jullie in de buurt zijn komt Ron weer om het hoekje kijken
Dan ga ik wel boos zijn op Ronquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee Ron, ik ben echt een hele normale jongen, maar telkens als jullie in de buurt zijn komt Ron weer om het hoekje kijken
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist niet dat Mono een kunstgebit had.
quote:
Je hebt geen datakabeltje ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Mijn beltegoed is opdus ik kan niks sturen naar mn hotmail.(en door naar jullie)
Morgen doe ik actief en ga ik het opwaarderen.
Nee. Antieke telefoon.quote:
Dus dat kón wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Antieke telefoon.![]()
Ik kan er niet eens meer mee internetten.
We wachten geduldig af.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Antieke telefoon.![]()
Ik kan er niet eens meer mee internetten.
Ja, maar toen was ik zo'n n00b dat ik er nooit gebruik van heb gemaakt. Ik ben gek op mijn telefoonquote:
Jij hebt een koelkast Nokia zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik zo'n n00b dat ik er nooit gebruik van heb gemaakt. Ik ben gek op mijn telefoonDing is niet stuk te krijgen.
Ik heb er ooit eentje in de juspan laten vallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt een koelkast Nokia zeker?
Wij voetbalden vroeger altijd met die dingen en belden er na afloop mee naar huis.
Briljant stuk Finse technologie is dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje in de juspan laten vallen.
Afgespoeld onder de kraan, nachtje boven de verwarming laten drogen en hij deed het weer.
Een 6600quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt een koelkast Nokia zeker?
Wij voetbalden vroeger altijd met die dingen en belden er na afloop mee naar huis.
Toen nokia nog goede telefoons maakte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Briljant stuk Finse technologie is dat.
Zoeen heb ik voor mijn werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een 6600Geen koelkastformaat maar wel eentje met beperkingen.
Dat zeg ik: ding is niet stuk te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen nokia nog goede telefoons maakte.
[..]
Zoeen heb ik voor mijn werk.Geniaal ding. Lange standbytijd, goede gesprekskwaliteit en vooral heel robuust. Zovaak als dat ding al niet op straat ofzo gestuiterd is.
Hij ziet er ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: ding is niet stuk te krijgen.
Ik heb dus keiharde seks gehad met iedereen op de meet zo'n beetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor net dat knuffelen hetzelfde is dan keiharde seks
Ik heb ook keiharde seks gehad dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dus keiharde seks gehad met iedereen op de meet zo'n beetje.
Dan is iedereen tijdens de meet kapot geneukt dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor net dat knuffelen hetzelfde is dan keiharde seks
We struikelden over de condooms de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan is iedereen tijdens de meet kapot geneukt dus.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan is iedereen tijdens de meet kapot geneukt dus.
Ja was het niet heerlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook keiharde seks gehad dus
quote:
Ik geniet nog na van die keiharde neukpartijen.quote:
Wel 3 zoenen gegeven tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens
Dat is niet goed
Wel jammer dat wij niet geknuffeld hebben hoor
Ja dat welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel 3 zoenen gegeven toch
Ik heb wel geknuffeld met Knetter
Maar volgende meet weer een kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |