Ez, vanmiddagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand mijn borrelnootjes nog naar binnengewerkt?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit krijg ik wel op in die tijd hoor.
[ afbeelding ]
En dat heb ik allemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit krijg ik wel op in die tijd hoor.
[ afbeelding ]
Whahaquote:
Ik ben boos op jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag de volgende ochtend een fles Southern Comfort in dat krat staan, maar goed dat ik dat de vorige avond niet opgemerkt heb.
Daar ben ik een keer zooooo ziek van gewordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag de volgende ochtend een fles Southern Comfort in dat krat staan, maar goed dat ik dat de vorige avond niet opgemerkt heb.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh trouwens, het kan zijn dat onder dat trapje een bak rundvleessalade ligt. Dat kwam door die foodfightquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
Ik had al die drank ook nog niet gezien in de avond hoor.Anders was er minder over geweest en was ik omgevallen.
Het bier was op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou![]()
Jij kon nog praten
Faye, heeft Jofu met iemand lopen ketsen daar ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh trouwens, het kan zijn dat onder dat trapje een bak rundvleessalade ligt. Dat kwam door die foodfight
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh trouwens, het kan zijn dat onder dat trapje een bak rundvleessalade ligt. Dat kwam door die foodfight
Er was nog genoeg drankquote:
Klopt, die zag ik al.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was echt zooo wasted geweest dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef mr-green het volgende:
[..]same. SC met sprite (als je al teveel bier op hebt) maakt het helemaal af
Jofu lag naast Roycoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Faye, heeft Jofu met iemand lopen ketsen daar ?
Als een roosjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zag ik dus pas de volgende ochtend.
Er lag namelijk iemand in die keuken te slapen.
jofu heeft overredingskrachtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu lag naast Royco
Roy is geen homo
Conclusie: Jofu lult!
Ok!quote:
Ik had al zo'n gevoel.quote:
Klopt, IK HEB JOU TOEN EN 450 ANDERE VROUWEN GENUEKT OP STRAAT. DAT WAS ECHT FANTASTISCH.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!
Ik vond onze wandeling trouwens wel heel gezellig hoor
Heb jij nou ook al met jofu geneukt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |