Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Heeft er überhaupt nog iemand een tosti gegeten zondag?
Nu gaat hij mij haten, maar:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
iedereen is aan het raden met wie hij het gedaan heeft
We kunnen het voorlopig nog niet hard (hihi hard) maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
WIE HEEFT ER AAN MIJN KATTEN GEZETEN, WAT LEES IK. GODVERDOMME.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We kunnen het voorlopig nog niet hard (hihi hard) maken.
Niet met mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
iedereen is aan het raden met wie hij het gedaan heeft
Monopoly kon het ook niet hard maken, hoorde ik. hihihiihh.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We kunnen het voorlopig nog niet hard (hihi hard) maken.
Ja en ik ben erachter wat hij dus bedoelde!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij schijnt een trio gehad te hebben, volgens hemzelf dan.
Mono met een erectieprobleem.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monopoly kon het ook niet hard maken, hoorde ik. hihihiihh.
/dit schijnt een valse roddel te zijn geweest.
Guess againquote:
Nachtmerries vannacht. Thanks 14.gifquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Monopoly kon het ook niet hard maken, hoorde ik. hihihiihh.
/dit schijnt een valse roddel te zijn geweest.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef Monopoly het volgende:
Geloof mij maar, neuken in een kleine badkamer is niet bijzonder makkelijk!
En drank erbij, nee dan word het lastig. Maar ik heb duidelijk geen erectieproblemen_!
Faalsex was het wel, maar ik krijg hem gewoon omhoog, geen probleem.
Dat harde roepen van jou word het niet veel beter van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef Monopoly het volgende:
Geloof mij maar, neuken in een kleine badkamer is niet bijzonder makkelijk!
En drank erbij, nee dan word het lastig. Maar ik heb duidelijk geen erectieproblemen_!
Faalsex was het wel, maar ik krijg hem gewoon omhoog, geen probleem.
Ratelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zweer het, volgende keer blijf ik tot de laatste mensen weggaan.
Wat heb ik een hoop gemist.
Truequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat harde roepen van jou word het niet veel beter van.
voor mij blijf jij een baasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True
Ach, het maakt allemaal niet uit, ik weet wat waar is en wat niet
Dat is het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True
Ach, het maakt allemaal niet uit, ik weet wat waar is en wat niet
Om fakking kwart voor 12.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef mr-green het volgende:
ok als de politie voor de deur is geweest in Charlois weet je dat het er wild aan toe is gegaan
goed ideequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ja, we hebben te weinig samen getrolled enzo op de meet. Volgende keer maar even beter doen!
Ik meende inderdaad dat ie dat zelf ontkende.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[Singles]...met roddels en achterklap
[Singles] Bespreken het geneuk van het kinderfeestje....
Klik op het icoontje voor zijn nick dan op toggle andere users en dan lees je alleen zijn posts!
Oh mijn faal over CA heeft hij wel iets anders te melden en hij heeft bij een ander gescoord![]()
We zijn weer terug bij Engel of de kat van Myra
Ik heb door de Corona ook niet alles meegekregen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet alles nog en heb toch zoveel gemist.
Heyquote:
Als het volume nog even hoog stond als om 10 uur en daarvoor vind ik het niet gek eigenlijk.quote:
Jullie hebben Ez zn Corona opgezopen en dus werd hij boos op mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb door de Corona ook niet alles meegekregen.
Mwah, dat weet ik niet, maar het is wel zaterdagavond. De eerste opmerking van de buren hadden ze halverwege de middag al te pakkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey
[..]
Als het volume nog even hoog stond als om 10 uur en daarvoor vind ik het niet gek eigenlijk.
Het was uberbaas in het schuurtjequote:
Ik heb mensen gemarteld door Sol mee te nemen, goor piswaterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben Ez zn Corona opgezopen en dus werd hij boos op mij![]()
Weer een blauwe plek erbij
Niks gebeurt dus. Ik haat die kerelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[Singles]...met roddels en achterklap
[Singles] Bespreken het geneuk van het kinderfeestje....
Klik op het icoontje voor zijn nick dan op toggle andere users en dan lees je alleen zijn posts!
Oh mijn faal over CA heeft hij wel iets anders te melden en hij heeft bij een ander gescoord![]()
We zijn weer terug bij Engel of de kat van Myra
Kerel welke haas gaf mij dat? Ik heb het aan heloef gegeven want het was niet te zuipen gewoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb mensen gemarteld door Sol mee te nemen, goor piswater
Maar had ook normaal pils mee
Dat was echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb mensen gemarteld door Sol mee te nemen, goor piswater
Maar had ook normaal pils mee
En kleine flesjes met pure aids erin die hij mij voerdequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was echt
Patje zei dat ik het niet moest drinken, en als hij dat al zegt dan moet het wel zooi zijn.
Gelukkig had hijzelf vrij bazig Waalwijks bier uit Mexico bij zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |