Fer gaat volgens nusport niet verlengen, http://www.nu.nl/sport/25(...)tract-verlengen.htmlquote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Nog iets over Fer? Het is onrustig rondom de Kuip!
Ik ben bevooroordeeldquote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik een soap en drama wil zien/horen ga ik wel GTST kijken ..
En dit is een wielren programma
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga Dries ook nog effe meepikken na Johan, dubbel prijs.
niet spoilenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef DrDentz het volgende:
En Gert werd vast als laatst gekozen, sparen we die anekdote ook weer uit.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef tralalala het volgende:
Heb je eindelijk 10 minuutjes om over voetbal te praten, kies je Feyenoord.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als je komend jaar degradatie voetbal moet spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Je haalt de Feyenoord fans er zo uit hierze happen meteen.
Nee, faalprogramma.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoop dat ie vandaag sneller op RTL Gemist staat dan gisteren (vandaag dus).
Was het een topshow?
kan er best mee door, zou hem terugkijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoop dat ie vandaag sneller op RTL Gemist staat dan gisteren (vandaag dus).
Was het een topshow?
was puur ter infoquote:
Nou eerlijk is eerlijk.. dit was wel een goede opmerkingquote:
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Dries is de man die we moeten hebben bij VI Oranje 2012
Klopt, dan zeg ik het maar:quote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
De eerste vrouw die gelijk heeft als het over voetbal gaat moet nog geboren worden.
'heb je je moeder bij je, die wil ik even spreken' (dat dat dus ook een lekker mokkel is, )quote:
Dries IS een cultheldquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
dries begint nu wel een soort cult held te worden.
Denkt dat ie nu meer geld vangtquote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou die Dries nooit 's avonds een optreden hebben?
Kut en ik zit de belg te kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Toch mooie tieten gezien, dat maakt nog wat goed.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'heb je je moeder bij je, die wil ik even spreken' (dat dat dus ook een lekker mokkel is, )
En vol zelfspot.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef chufi het volgende:
Dries is een volhouder
deurzetter anders gezegd
Nee nu ff niet... 3 weken westergasfabriekquote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou die Dries nooit 's avonds een optreden hebben?
Ik vind het een prima programma...ze combineren inhoud met amusement. het is iig niet zo gortdroog als de Avondetappe...daar behandelen ze de Tour alsof het om kwantummechanica gaat...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik kijk TdJ elke dag, maar toch... het blijft een beetje hangen in de categorie "leuk geprobeerd, maar net niet".
Deze 2 programma's vullen elkaar perfect aan, dat wel....met dien verstande dat ik TdJ vooral amusement vind...en Smeets dus vooral journalistiek.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het een prima programma...ze combineren inhoud met amusement. het is iig niet zo gortdroog als de Avondetappe...daar behandelen ze de Tour alsof het om kwantummechanica gaat...
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
Dat voetbalnieuws moeten ze er echt uit slopen. Gaat nergens over.
Tja, de Copa America kijken zitten er kennelijk niet in...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
Dat voetbalnieuws moeten ze er echt uit slopen. Gaat nergens over.
Die valt tot nog toe behoorlijk tegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Tja, de Copa America kijken zitten er kennelijk niet in...
Die eindgrappen steeds, zo tergend slecht. Het programma daarentegen is wel een beetje gegroeid moet ik toegevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Prima uitzending.
Hey, heb je je moeder mit nom'n, want die wil ik eef'n spreek'n.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Geweldig ja.. dat was toch de eerste dag al?
moeder van de 16-jarige rondemiss denk ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Iets met een moeder spreken ofzo, wiens moeder en waarom haar spreken?
Hij maakt elke avond een "grap" over de rondemiss.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Iets met een moeder spreken ofzo, wiens moeder en waarom haar spreken?
nee helaas, ook niet mooi...vrij slecht, vind ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Lagrinta het volgende:
http://www.onuitstaanbaar.nl/2011/07/08/tour-du-jour/
Keihard maar wel mooi.
Zoveelste onzinnige ik-ga-lekker-kankeren-op-wat-ik-op-de-televisie-zie "COLUMN"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Lagrinta het volgende:
Keihard maar wel mooi.
Mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Lagrinta het volgende:
Keihard maar wel mooi.
welke gefrustreerde Fokker heeft die column geschreven?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Lagrinta het volgende:
Keihard maar wel mooi.
Waarom probeert hij lucht te slaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:15 schreef Kingstown het volgende:
Hebben ze dat filmpje met de vechtende Arrieta nou al vertoond zoals Nelissen beloofde?
Het is idd grappig.![]()
Redelijk cijferquote:1 JOURNAAL 20 UUR 1.846.000
2 GROETEN VAN MAX 1.473.000
3 SPOORLOOS 1.439.000
4 STUDIO SPORTZOMER 1.238.000
5 FAMILIEDINER 1.209.000
6 HALF ACHT NIEUWS 1.095.000
7 IK KOM BIJ JE ETEN 958.000
8 NIEUWSUUR 883.000
9 JOURNAAL 18 UUR 857.000
10 CSI NY 829.000
11 RTL BOULEVARD 827.000
12 EENVANDAAG 811.000
13 SPORTJOURNAAL 756.000
14 BONES 753.000
15 EDITIE NL 713.000
16 MOOI WAS DIE TIJD 642.000
17 LINGO 619.000
18 HART VAN NEDERLAND 550.000
19 CRIME SCENE INVESTIGATION 530.000
20 HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHERS STONE 504.000
21 JOURNAAL LAAT 431.000
22 SHOWNIEUWS 426.000
23 DOKUMENT 418.000
24 TOUR DU JOUR 409.000
25 NCIS LOS ANGELES 387.000
Inderdaad, hoor ik liever die kale een onverstaanbare, waarschijnlijk hilarische, oneliner maken waarna ie afwachtend gaat zitten kijken of ie er nog applaus voor krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:47 schreef Kirov het volgende:
Ik snap niet dat ze dat voetbal erin doen, dat sloopt het programma.
Lijken me niet de cijfers waar ze vooraf op gehoopt zullen hebben. Als je ziet dat de Avondetappe zo'n 800.000 kijkers meer trekt en op een minder gunstig tijdstip zit...quote:
Ach, hij lacht zelf tenminste niet het hardste zoals v/d Gijp. En de helft van de gasten van dat programma praat met een zwaar dialect dus als je het niet kan verstaan moet je toch maar even het een en ander aanleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, hoor ik liever die kale een onverstaanbare, waarschijnlijk hilarische, oneliner maken waarna ie afwachtend gaat zitten kijken of ie er nog applaus voor krijgt.
volgens mij is dat het publiek wat men wil aanspreken. Veel inhoud heeft dit programma ook niet, t kijkt soms leuk weg maar af en toe zie je de maatschappij weer afglijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijken me niet de cijfers waar ze vooraf op gehoopt zullen hebben. Als je ziet dat de Avondetappe zo'n 800.000 kijkers meer trekt en op een minder gunstig tijdstip zit...
Staat dit ook op YouTube?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb alleen eergisteren even gekeken toen Johan de confrontatie aanging met Wilfred.
Dat was gewoon genant.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:22 schreef Mercurial het volgende:
Op de een of andere manier komt het programma nooit echt los. Bij VI Oranje waren er leuke discussies en leuke gasten met verstand van zaken. Een van de oorzaken is in mijn opzicht al die items die afgehandeld moeten worden. Er blijft maar weinig tijd over om het inhoudelijk over wielrennen te hebben. En dan blijft alleen Nelissen over die iedereen al genoeg gehoord heeft.
Och, veel meer kan je er niet van verwachten. Heel bejaard nederland heeft een tv met een knop er op die al jaren vastgeroest is op NL1:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijken me niet de cijfers waar ze vooraf op gehoopt zullen hebben. Als je ziet dat de Avondetappe zo'n 800.000 kijkers meer trekt en op een minder gunstig tijdstip zit...
5x NL1 in de top 5. En dat is nou niet omdat 'spoorloos' en 'groeten van max' zoveel betere programma's zijn dan wat er op de commerciële tv te vinden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaak en kwaliteit kun je over twisten, maar die eindeloze kutreclames op de commerciëlen zorgen er voor dat ik er iig zo weinig mogelijk naar kijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
5x NL1 in de top 5. En dat is nou niet omdat 'spoorloos' en 'groeten van max' zoveel betere programma's zijn dan wat er op de commerciële tv te vinden is.
Ik weet ook niet in hoeverre hier de RTLXL/uitzendinggemist cijfers verwerkt zijn. Maar ik kijk regelmatig vive le velo op de belg, en dan kijk ik tour du jour wel terug via internet... scheelt ook weer reclames.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaak en kwaliteit kun je over twisten, maar die eindeloze kutreclames op de commerciëlen zorgen er voor dat ik er iig zo weinig mogelijk naar kijk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, veel meer kan je er niet van verwachten. Heel bejaard nederland heeft een tv met een knop er op die al jaren vastgeroest is op NL1:Toch denk ik dat de kijker wel een keuze heeft gemaakt. Want heel bejaard Nederland ligt om 23.00 uur al te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5x NL1 in de top 5. En dat is nou niet omdat 'spoorloos' en 'groeten van max' zoveel betere programma's zijn dan wat er op de commerciële tv te vinden is.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Kan die tv nog wel met vastgeroeste knop en volume op 10000 aan staan op NL1.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de kijker wel een keuze heeft gemaakt. Want heel bejaard Nederland ligt om 23.00 uur al te slapen.
quote:0723
TEKST TV
0,9 22,1 132.000
Ja kom opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Remzz het volgende:
Gisteren 400.000 kijkers ik denk echt dat ze daar heel blij mee zijn hoor. Het hadden er ook 200.000 kunnen zijn.
Ja, das best een heethoofd die Nelissen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:55 schreef wimderon het volgende:
Blijlevens weet er minstens net zoveel van als Nelissen en brengt het een stuk rustiger en treffender.
Ach bang... Waarom zou je een soortgelijk programma met jouw beelden op hetzelfde tijdstip toestaan? Je weet zeker dat je kijkers kwijtraakt, iedere kijker lijkt me te veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:07 schreef DrDentz het volgende:
De NOS was wel bang voor Tour du Jour. Ze mochten niet op hetzelfde tijdstip zitten als De Avondetappe want dan zouden ze de beelden niet krijgen.
bedankt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:38 schreef Loohcs het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Hopelijk heeft ze weer geen beha aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dinsdag 12-07 is journalist Frits Wester te gast. Naast hem neemt oud-wielrenner en tweevoudig etappe-winnaar in de Tour Michael Boogerd plaats.
Op de fiets zit vandaag Roxane Knetemann, de dochter van Gerrie. Ze reed vorige week nog de Giro Donne in Italië.
Alweer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dinsdag 12-07 is journalist Frits Wester te gast. Naast hem neemt oud-wielrenner en tweevoudig etappe-winnaar in de Tour Michael Boogerd plaats.
Op de fiets zit vandaag Roxane Knetemann, de dochter van Gerrie. Ze reed vorige week nog de Giro Donne in Italië.
Kwaliteit aan tafelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet bang, nee geen enkel belang bij. Sterker nog, het zou nadelig zijn. Das geen angst, das ratio.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:07 schreef DrDentz het volgende:
De NOS was wel bang voor Tour du Jour. Ze mochten niet op hetzelfde tijdstip zitten als De Avondetappe want dan zouden ze de beelden niet krijgen.
quote:Johnny Hoogerland en zijn vader Cees kregen voor de start van de tiende touretappe dinsdagmiddag een speciaal cadeau. Jakhals Erik, in de Tour actief voor het RTL-programma Tour du Jour, bood de Zeeuwen het paaltje en een stuk prikkeldraad aan van de plek waar de renner van Vacansoleil-DCM zondag keihard terecht was gekomen nadat hij was aangereden.
Erik Dijkstra, op tv Jakhals Erik, was maandag teruggekeerd naar de plek waar het zondag in de negende etappe misging en nam de spullen mee als aandenken voor Hoogerland. De wielrenner werd 35 kilometer voor de aankomst in Saint-Flour omvergereden door een wagen van de Franse televisie. Hij startte dinsdag met 33 hechtingen in zijn lijf en reed als leider van het bergklassement de etappe uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze weer geen beha aan.
"Uhuhuhuhuhuh"quote:
Als Gertje aan tafel zit, dan is het per definitie een bazentafelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
maar ik zit weer klaar voor Gert natuurlijk
Uiteraard en geen Derksen, dan komt hij ook beter uit de verf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Gertje aan tafel zit, dan is het per definitie een bazentafel
Waar ben jij mod van?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en geen Derksen, dan komt hij ook beter uit de verf.
Dat hoef je echt niet elke dag te zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Nober het volgende:
Ik hoor het al, ik wacht wel weer tot Tour 2011 begint.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur en we krijgen weer ons dagelijks shotje cultuur
Er zat weinig achter die demarrage...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het gevoel dat Rob Ruijgh vanmiddag de etappe kon winnen toen hij wegsprong
Ik ook, jammer dat die Fransoos niet meer kon aanzettenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het gevoel dat Rob Ruijgh vanmiddag de etappe kon winnen toen hij wegsprong
Op 40+....dat gaat zo langzaam, dat de rel pas na 3 dagen doordringt....daar werken we nog met de postduif.quote:
Is de regen denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:35 schreef Kirov het volgende:
Is er wat met het geluid of is dat mijn tv?
Is denk ik de regen die je hoort.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:35 schreef Kirov het volgende:
Is er wat met het geluid of is dat mijn tv?
Gewoon dat prikkeldraad veilen voor een goed doel en je hebt zo een paar duizend euroquote:
Tent afbriek'nquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gert zou hyper worden als Rob had gewonnen
Hij valt aan op de bergtrui van Hoogerlandquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is hier belachelijk aan? Juist mooi dat het geel aanvalt toch?
Dat is zijn goed recht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Hij valt aan op de bergtrui van Hoogerland
En mag dat dan niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef timm_95 het volgende:
[..]
1 Schamel puntje maar. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:40 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Waarom is het niet netjes? 1 puntje maar!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Niet erg netjes natuurlijk, mag natuurlijk wel
Nee die vrouw heeft het stuur overgenomen na het ongeluk. Toch??quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Nee hoor dit is niet het hoogtepunt, dat komt pas helemaal op het eind.
Die vrouw neemt de schuld op zich voor een bekende Fransman. Zou me niets verbazen als het idd zo zou zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |