Emma, alles goedquote:
hjbquote:
Lief van je. Maar dat is niet nodig hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ezeltje als je erover wil praten kun je me pm'en.
Jordy willen nadoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
hjb [ afbeelding ]
[..]
Lief van je. Maar dat is niet nodig hoor.
't Zelfdequote:
Oei, even checken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom TC. Suus, Sander en mij op webcam.
quote:
Bedankt. Jij bent de enige die een normaal antwoord geeft na 3 of 4 keer vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat weten enkel de hoge heren. Zelfs motorbloempje heeft geen idee.
Ja, geen probleem .Het schijnt na de verhuizing van motorbloempje te worden. Weet niet wanneer die plaatsvindt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Jij bent de enige die een normaal antwoord geeft na 3 of 4 keer vragen.
Ik zei dat al een paar dagen geleden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Jij bent de enige die een normaal antwoord geeft na 3 of 4 keer vragen.
Ja, het speelde in 1560 als ik me niet vergisquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ziet er ook achterlijk uit. Kostuumdrama zeker?
Ja, van zulke films houd ik ook niet. Moest Lord Byron destijds kijken voor school. Nou, ik sta echt open voor zulke zaken, maar die film was gewoon niet om uit te houden. Duurde ook meer dan drie uur.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, het speelde in 1560 als ik me niet vergis
Het wat-is-deze-gehalte was historisch hoog
Het acteerwerk was bagger (nagesynchroniseerd in Engels ook), en de kostuums konden net zo goed uit de verkleedkist zijn gekomen.
Die film
Oh joyquote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slapen, morgen voor het eerst weer stage, na 2.5 week ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |