Emma, alles goedquote:
hjbquote:
Lief van je. Maar dat is niet nodig hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ezeltje als je erover wil praten kun je me pm'en.
Jordy willen nadoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
hjb [ afbeelding ]
[..]
Lief van je. Maar dat is niet nodig hoor.
't Zelfdequote:
Oei, even checken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom TC. Suus, Sander en mij op webcam.
quote:
Bedankt. Jij bent de enige die een normaal antwoord geeft na 3 of 4 keer vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat weten enkel de hoge heren. Zelfs motorbloempje heeft geen idee.
Ja, geen probleem .Het schijnt na de verhuizing van motorbloempje te worden. Weet niet wanneer die plaatsvindt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Jij bent de enige die een normaal antwoord geeft na 3 of 4 keer vragen.
Ik zei dat al een paar dagen geleden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Jij bent de enige die een normaal antwoord geeft na 3 of 4 keer vragen.
Ja, het speelde in 1560 als ik me niet vergisquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ziet er ook achterlijk uit. Kostuumdrama zeker?
Ja, van zulke films houd ik ook niet. Moest Lord Byron destijds kijken voor school. Nou, ik sta echt open voor zulke zaken, maar die film was gewoon niet om uit te houden. Duurde ook meer dan drie uur.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, het speelde in 1560 als ik me niet vergis
Het wat-is-deze-gehalte was historisch hoog
Het acteerwerk was bagger (nagesynchroniseerd in Engels ook), en de kostuums konden net zo goed uit de verkleedkist zijn gekomen.
Die film
Oh joyquote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slapen, morgen voor het eerst weer stage, na 2.5 week ofzo.
Jij zou het lievelingetje van mijn Ex Nederlands leraar worden met die boeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Boek 1: Van den vos Reinaerde
Boek 2: Warenar - P.C. Hooft
Boek 3: Snikken en grimlachjes - Francois Haverschmidt
Boek 4: De kleine Johannes deel 1 - Frederik van Eeden
Boek 5: De donkere kamer van Damokles - W.F. Hermans
Boek 6: Karakter - Ferdinand Bordewijk
Boek 7: De avonden - Gerard Reve
Boek 8: De aanslag - Harry Mulisch
Boek 9: Joe Speedboot - Tommy Wieringa
Boek 10: Karel ende Elegast - Onbekend
Boek 11: Mariken van Nieumeghen - Onbekend
Boek 12: De buitenvrouw - Joost Zwagerman
Boek 13: Noodlot - Louis Couperus
Wat vinden jullie van mijn literatuurlijst?
Eerste negen verplicht, laatste vier zelf gekozen. Ik heb bewust voor Karel ende Elegast en Mariken van Nieumeghen gekozen omdat het dunne boekjes zijn, ik het verhaal snap/ken, 3x heb gelezen en het makkelijk is.Net als de buitenvrouw.
Noodlot heb ik 1x gelezen, vond ik ook een leuk verhaal.
Sowieso dat ik een 10 krijg voor het vrijwillig kiezen van middeleeuwse/16e eeuwse boeken.
Karel ende Elegast en Mariken van Nieumeghen ook bij mijn boekenlijst gezet maar niet gelezen.. Hij raadde die boeken aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
Haha.Hopen dat mijn nieuwe leraar ook zo over denkt.
Ik had op Vavo geen zin om te lezen. Ik had van de aangeraden boeken alle samenvattingen gelezen ongeveer voor de literatuurtoets en gegokt dat hij daar de vragen ging over stellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vertaling ervan thuis, in normaal Nederlands.Binnen 1 uurtje gelezen
Wij waren de eerste mensen die het schriftelijk moesten doen omdat de leraren wisten dat we alleen samenvattingen gingen lezen. Maar voor mijn gevoel was het makkelijker dan een mondeling... De 4 boeken waarvan ik de samenvatting had gelezen had hij uitgekozen dus ik had vies geluk.. En van die gedichten/ritme/klanken eldorado shizzle was gewoon dom in je kop stampen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
Lekker makkelijk
Mijn leraardit jaar
Die ging echt dom doen tijdens mondeling enzo. Hij ging een stukje fragment lezen uit een willekeurig boek van mijn lijst, en dan moest ik gaan vertellen welk boek dat was, waar het afspeelde, welke personages het waren, wat er daarna gebeurde, wat ervoor gebeurde.
x 10^99
En ook van die vragen welke gevoelens een personage had, belangenruimte en blablablabla
Ik ben bijna alles weer vergetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
Ogod, eldoradoHeb ik volgend jaar weer
godverdomme
Vrijwillig ja.quote:
Dat heb ik nooit gezegd mattie G gangster.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Willen dat EXA sluit.Ga iets met je leven doen.
Haha ja daar moet je ook rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef Etsu het volgende:
Suussss
Ik heb bijna een man aangeredenmaar dat is zijn schuld. Hij zag dat ik aan kwam lopen en ik had voorrang, maar die mongool liep gewoon door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |