mn werkgeverquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie? Die hoerige NS (of haal ik nu wéér de dingen door elkaar)
dacht ik ook, vind t zo vaagquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mogen ze volgens mij niet zomaar vragen!
Doe maar uit de doeken, want ik heb weer eens iets gemistquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Elies, trust me, dat is een PRIMA leeftijd.
Hoi Gb
Nou iets met de sauna en leuk uitzicht en wij dachten 35 maar dus 42.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar uit de doeken, want ik heb weer eens iets gemist
Boewhahahahahaquote:
quote:
Ja dat krijg je er van!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
Het was verder niet om te zeuren wie het zieligst is of zo hoorhet viel me gewoon op, meer niet.
Nu durf ik ook nooit meer te zeggen dat ik wat heb, want dan denkt iedereen "beterschap" te moeten zeggen
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Nou iets met de sauna en leuk uitzicht en wij dachten 35 maar dus 42.
Moet ik toch nog om je lachen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik had: Zwak, ziek of misselijk? Je wordt het hier
quote:
Schrijf ze effe op, in dit tempo krijgen wel vanavond wel 2 topics vol.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik had: Zwak, ziek of misselijk? Je wordt het hier
quote:
En toen ging hij in het calendarium ook nog wijzen op het 'geen intimiteiten' bordje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ja, hoe krijg je ons als twee giechelende pubers. Zo dus!
Ja, daar heb je het alquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Oognip het volgende:
Wees blij dat je oud wordt Elies
Bovendien is 42 piepjong![]()
Je bent maar 2 keer mijn leeftijd
Een kus eropquote:
Last van buikloop? Chronische vermoeidheid? Chineze kippensoepgriepachtige klachten?quote:
Je weet niet waar de bult zit!quote:
Ing is net gedouched, dus kom maar opquote:
Dat zijn de meevallerts!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
Vorige maand zat ik 27 euro buiten mijn telefoonabonnement volgens 'mijn vodafone'. Nu staat de rekening voor die maand online, zit ik er maar 6 euro buiten
Ik weet het welquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing is net gedouched, dus kom maar op
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Vlakbij m'n oksel, maar ik heb gedoucht, zoals ik al zei
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Vlakbij m'n oksel, maar ik heb gedoucht, zoals ik al zei
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing is net gedouched, dus kom maar op
onopgeruimd huisquote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Last van buikloop? Chronische vermoeidheid? Chineze kippensoepgriepachtige klachten?
Ja, nu ga je modereren.quote:
Een kus is niet viesquote:
Wrom?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zie nu de TT pas
Dag allemaal dan maar![]()
Omdat ik niet ziek oud en ellendig benquote:
Daar was je!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Joy! Doen we 'wie is het zieligst'?
Wat kan ik winnen?
Nou, als je buikpijn hebt onze eeuwige aandacht en jubelsmiliesquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Wat kan ik winnen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik moet een nieuwe ventilatortdinges in deze laptop; kost maar 15 euro en "maar" 19 euro verzendkosten![]()
Greys, doe je nu ook ff eenvoor mij?
Lees de TT nog eens poepie.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik niet ziek oud en ellendig ben
Toe maar; gooi d'r maar in! Maar let op, de lat ligt hoor heurquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Wat kan ik winnen?
*proest*quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, als je buikpijn hebt onze eeuwige aandacht en jubelsmilies
Helase Pindakase, geen buikpijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, als je buikpijn hebt onze eeuwige aandacht en jubelsmilies
Wat is de huidige top bid?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toe maar; gooi d'r maar in! Maar let op, de lat ligt hoor heur
'Iemand' wordt binnenkort 42. Dat vonden we allemaal oprecht erg sneuquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'Iemand' wordt binnenkort 42. Dat vonden we allemaal oprecht erg sneu
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe alleen dingen op verzoek hoor
Valt het trouwens niemand op dat het ook heel erg is dat ik alBroekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word? Ik schrok er zelf van![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Buikpijn en hoofdpijn scoren hoog op de sympathie meter. Alledaagse kwalen zijn weer helemaal in.quote:
We?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenopquote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, op Asusparts.euquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Maar dan gaat er iets niet goed hoor! Op ebay?
Daar kan ik in ieder geval over biedenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hipperdepip met buikpijn in je slipperdepipquote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Buikpijn en hoofdpijn scoren hoog op de sympathie meter. Alledaagse kwalen zijn weer helemaal in.
That was mequote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt ja? Zedelijk?*giechel*
Ja, Ing verzon Beetle en S was als keverfanaat meteen overtuigd natuurlijk
Wat is het type van je flaptop?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, op Asusparts.eu
Meneer I. heeft via z'n werk alles afgezocht, maar het is alleen daar te bestellen en dat zit in Zweden.
Ohhhhh verzon jij Beetlequote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That was me![]()
Er zijn ergere dingen om de credit voor te teken, toch.
Oooooh! Dat wilde ik nog vertellen!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hipperdepip met buikpijn in je slipperdepip
Gadverquote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Dat wilde ik nog vertellen!
Ik ga mijn collega nooooit meer mijn koffertje uitlenen.
Vandaag bracht ze het terug, ik maak het open, ligt er een (hopelijk schone!) slipperdebip van haar man in.![]()
Zij zat net in een serieus telefoongesprek toen ik het voor haar neus zwaaide. En daarna moest ik weg dus die kan zich nu 2 dagen schamen. And then some.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Daar kan ik niet tegenop
Maar dan nog, it's better to be over the hill than to be buried under it!
Normaal vind ik een doosje merci. Ik weet niet hoe ik dit bedankje op moet vatten. Het was nog wel hun huwelijksreis.quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ga ik op mijn kont laten tatoe-weren![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh verzon jij Beetle
Ik dacht IngThanks!
Dan is het vast zijn ontmaagdingsslip. Zat er bloed in?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Normaal vind ik een doosje merci. Ik weet niet hoe ik dit bedankje op moet vatten. Het was nog wel hun huwelijksreis.
Jij denkt dat ik hem zo nauwgezet bestudeerd heb?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan is het vast zijn ontmaagdingsslip. Zat er bloed in?
Kristes Rewimoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vuile ranzige goorlapquote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Buitenkansje, een mannenslip van dichtbij kunnen bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Jij denkt dat ik hem zo nauwgezet bestudeerd heb?![]()
Die slaaptquote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Kristes Rewimo
Ik hoop dat Christan niet mee kan lezen? Arme jongen.
Van opwinding dat dingetje gescheurd. Gebeurt verbazend vaak bij mannen. Jonge mannen met droge meisjes. Van de stress natuurlijk. Omdat ze het niet gewend zijn en zoquote:
Ik las verkeerd, had al ge-editquote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Anale ontmaagding. Ging er hard aan toe
Puhlease, dat doe ik in mijn werk al meer dan me lief is.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Buitenkansje, een mannenslip van dichtbij kunnen bekijken
Wie is uquote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Vuile ranzige goorlap
Dementie... daar al eens naar laten kijken? Decorumverlies
Behoorlijk foutquote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Puhlease, dat doe ik in mijn werk al meer dan me lief is.![]()
Hoe fout klinkt dat?
Heel fout ik zie het zo voor mequote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Puhlease, dat doe ik in mijn werk al meer dan me lief is.![]()
Hoe fout klinkt dat?
Ja, doe ff. Misschien direct bellen. Zodat we niet té lang op het antwoord hoeven wachten en de jonge F&F-SC-ers nog op tijd naar bed kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Ter info: ze leefden al jaren in zonde en hebben twee kinderen samen.
Maar ik zal haar jullie prangende vragen zeker voorleggen.
En in jouw durrup ook nog!quote:
Nee gekkie, dit zijn vragen waarbij je iemands gezicht voor je moet zien. De telefoon is dan maar een beperkt medium.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doe ff. Misschien direct bellen. Zodat we niet té lang op het antwoord hoeven wachten en de jonge F&F-SC-ers nog op tijd naar bed kunnen
Ja ook dat nog , ik zal eens rondvragen hoe nauwgezet jij hun onderbroeken bestudeerdquote:
Webcamquote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Nee gekkie, dit zijn vragen waarbij je iemands gezicht voor je moet zien. De telefoon is dan maar een beperkt medium.
Zo'n typje is het niet. Ew.quote:
Je mag er even heen rijden hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Nee gekkie, dit zijn vragen waarbij je iemands gezicht voor je moet zien. De telefoon is dan maar een beperkt medium.
En jij lag natuurlijk in het gras met je cam?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Het voortuinkonijntje is er weer, ik herhaal: het voortuinkonijntje is er weer
En er huppelde een haas voorbij.
Oja Elies, de mais is nu twee reuzenkonten hoog
Heeft hij nog geen naam, hij komt zo vaak dat hij een soort aanloophuisdier is tochquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Het voortuinkonijntje is er weer, ik herhaal: het voortuinkonijntje is er weer
En er huppelde een haas voorbij.
Oja Elies, de mais is nu twee reuzenkonten hoog
Ja hoor es, jij wilde iets met je beeb en die mais, als ik het goed onthouden heb. Maar dan moest ie wel twee kontjes hoog zijn. En dat is ie nu. Ruim. Handig voor als je niet zo lenig bentquote:
We kunnen een naam verzinnen met zijn allen. Daar zijn we tenslotte goed in hierquote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef indaha het volgende:
Heeft hij nog geen naam, hij komt zo vaak dat hij een soort aanloophuisdier is toch
Betty?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kunnen een naam verzinnen met zijn allen. Daar zijn we tenslotte goed in hier
Noem hem kerstmenuquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kunnen een naam verzinnen met zijn allen. Daar zijn we tenslotte goed in hier
Garfunkelquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het een mannetje is, want hij reageert niet op Bettyquote:
Is ie te klein voor. Daar hebben we net een crackertje de man mee vol.quote:
Checkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor es, jij wilde iets met je beeb en die mais, als ik het goed onthouden heb. Maar dan moest ie wel twee kontjes hoog zijn. En dat is ie nu. Ruim. Handig voor als je niet zo lenig bent
Dat is een hoop werkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
CheckAls je binnenkort dit ziet:
[ afbeelding ]
... dan hebben wij het druk gehad
Nu ben ik wel nieuwsgierig wie van jullie twee er kikkerpoten heeftquote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef ElisaB het volgende:
CheckAls je binnenkort dit ziet:
[ afbeelding ]
... dan hebben wij het druk gehad
Lange tenen; dat ben ikquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig wie van jullie twee er kikkerpoten heeft
Ja hij is leuk om te zingenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Dat was vroeger mijn favoriete liedje
Dat is Elies.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Hee, nu zitten er tweeEen grote en een kleintje. De grote graaft.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Ooooooooooooozewiezewoooooooooozewieze
Walla Kristallaaaaaaaaaa
Kristoooooooooooooooooooooooooooooooozewiezewooooooze
Wieze wies wies wies wies
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Ooooooooooooozewiezewoooooooooozewieze
Walla Kristallaaaaaaaaaa
Kristoooooooooooooooooooooooooooooooozewiezewooooooze
Wieze wies wies wies wies
Hoe lang gaat dat moeten duren, dat gedragen?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, ik ga ff iets heel spannends doen. Gedragen jullie je een beetje tot ik weer eens terug ben?
Goezooo
O spannendquote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
De Puma heeft wat afscheiding van de bipsebaps!
Net als anderhalve week geleden.
Bipsebaps?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
De Puma heeft wat afscheiding van de bipsebaps!
Net als anderhalve week geleden.
Morgen zwemmen met neefje en nichtje, sushi eten en daarna vergadering. Maar als er vannacht iets gebeurt ben ik er morgenvroeg wel. En kan tussendoor ook prima naar huis.quote:
Poezen hebben geen voorbipsebaps maar een multifunctionele achterbipsebaps.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bipsebaps?
Dat zou niet best wezen, als ze daaruit ging bevallen
Klein uurtjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Hoe lang gaat dat moeten duren, dat gedragen?
*aan Elies d'r enkels gaat hangen*
Dan is het eerste kitten net geboren.quote:
Zet het door denk je?quote:
Denk je dat het zo snel gaat of is dit een grapjequote:
Nee ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Bestelt er iemand nog wel es wat bij de Wehkamp? Ik heb een kortingsbon van 10 euro bij minimale besteding van 25 euro
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Midden in de zomernacht ging Puma's bipsje open
Na een goedgeplaatste pers kwam er een kitten uitgekropen
Het zou tijd worden. Doe ik daar al die moeite voor.quote:
Wat een lillekerd!quote:
Pure poezie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Muis006 het volgende:
quote:
Zie ondertitel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Denk je dat het zo snel gaat of is dit een grapje, zie je ondertitel
Midden in de winternacht..ging de hemel opeeeeenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is van dat kerstliedje weet je wel
Iets met een bel en een trom enzo.
/Bad churchgoer
Ik was Maja de Bij aan het kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou tijd worden. Doe ik daar al die moeite voor.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
/Bad churchgoer
Ja die.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Midden in de winternacht..ging de hemel opeeeeen
Blaas de fluiten aan, laat de trommel slaanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
/Bad churchgoer
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.![]()
Ik ken het eerste en tweede couplet uit mijn hoofd.
Nou dan ga ik toch maar zo naar bed en kijk morgenochtend wel of er kleine Pumaatjes zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Zie ondertitel.![]()
Voor de rest is er niks te merken. Kan vannacht doorzetten en voor hetzelfde geld duurt het nog een paar dagen [/herhaalmodus :@ ]
Dieieieie ons heil ter wereld brachtquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Midden in de winternacht..ging de hemel opeeeeen
Klinkt wel tof in een kerkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken Sad but True uit mijn hoofd.
Telt dat ook?
Niet met kerst.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Telt dat ook?
Ik ken het geuzenlied uit mn hoofd, ook ergquote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Telt dat ook?
Blijf er vooral niet voor op, doe ik ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan ga ik toch maar zo naar bed en kijk morgenochtend wel of er kleine Pumaatjes zijn
Nee, wel Van Dik Hout in de kerk mogen beluisteren. Ze gaven een concert hier in Nijmegen met de Vierdaagse in de kerk. later ok op de Waalkade, maar Zo stil in mij meelallen is ook boringquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd
Ervaringsdeskundige?
Die strakke groene broekkkkkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken de vieze legerversie van Groen Groen Knollenland en nog een heleboel andere meuk, maar kerkelijke liederen zijn niet aan mij besteed
Ik kom nooit in de kerkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken de vieze legerversie van Groen Groen Knollenland en nog een heleboel andere meuk, maar kerkelijke liederen zijn niet aan mij besteed
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Trust Rewimo!
Girls in white dresses with blue satin sashes
Snowflakes that stay on my nose and eyelashes
Silver white winters that melt into springs
These are a few of my favorite things
When the Boor bites, when the Beetle stingsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Trust Rewimo!
Girls in white dresses with blue satin sashes
Snowflakes that stay on my nose and eyelashes
Silver white winters that melt into springs
These are a few of my favorite things
Nejje niet Nostradamusquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die strakke groene broekkkkk
die stond hem goedddddddddd
Ik ken alleen maar de vieze versiequote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ken de vieze versie van beertje collargolof hoe je het ook spelt
Ik ben niet eens getrouwd.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de kerkIk ben niet eens voor de kerk getrouwd
Nostradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamus, Nostradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamusquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die strakke groene broekkkkk
die stond hem goedddddddddd
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
When the Boor bites, when the Beetle stings
when I'm feeling saaaaaaaaaaaaaaaaad
I simply remember my faforite Bink,
And then I don't feel, so baaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
En die ook. Ook vanaf mijn derdequote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Voor een kerk trouwen staat ook wel raar!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de kerkIk ben niet eens voor de kerk getrouwd
[..]
I simply remember my faforite Bink,
Ik dan weer wel. In een kasteel en daarna even wat gaan lunchen met een zooi familie en daarna lekker naar de Efteling. Werelddag, geen gezeik, geen verplicht handjes schudden en iedereen blij omdat ze een gratis bijzonder verlof hadden.quote:
Oh, was dat het. En wij maar kloppen, want de bel deed het niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor een kerk trouwen staat ook wel raar!Erin is beter
Ik wilde je moment niet bederven.quote:
Jullie hebben geen kinderen he?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, was dat het. En wij maar kloppen, want de bel deed het niet.
Samen dan!quote:
twee. De ene heet Pheno en de ander die andere FOK!ster.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie hebben geen kinderen he?
[insert grapje over voor het zingen de kerk uit]
En ik heb weer wat geleerd hedenavond.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Samen dan!
In een groen groen groen groen legerledikant
Daar lagen 2 marva's heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
En de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan
En die is erop gekropen
Toen is hij naar de legerarts gegaan
Om een druiper te ontlopen
Wacht maar jij wordt ook nog wel een oude dame , de tijd haalt iedereen inquote:
Dat zeg ik ook altijd. En dan klagen als je mist.quote:
[..]
I simply remember my favorite Bink,
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. En dan klagen als je mist.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Samen dan!
In een groen groen groen groen legerledikant
Daar lagen 2 marva's heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
En de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan
En die is erop gekropen
Toen is hij naar de legerarts gegaan
Om een druiper te ontlopen
Ik ken het woord Marva ook niet!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb me jaaaaaren afgevraagd wat een marva was
Eigenlijk vraag ik me nu pas af waraom ik me toenniet eerder afvroeg wat een druiper was
Dan heb je Google!quote:
Een vrouwelijke marinier. Maar dat wist ik niet toen ik 3 of 4 was.quote:
Maar druiper kan ook bijvoorbeeld van een kaars ofzo zijn, dus onbewust wist je heus wel wat dat wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een vrouwelijke marinier. Maar dat wist ik niet toen ik 3 of 4 was.
Maar ik vroeg me niet af wat een druiper was. Niet dat ik wel wist wat dat was. Godzijdank
Geen idee of er nog tussen zitten die je al gezien hadquote:
Dat was het eerste wat ik zag vanmiddag.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar druiper kan ook bijvoorbeeld van een kaars ofzo zijn, dus onbewust wist je heus wel wat dat was
Cat, is dit iets voor je cadeaubon?
Nee ik zie het verschil wel, als je de grootte van de koppies vergelijkt met de handen van Squote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Wat vertekenen foto's toch, want op de onderste foto lijkt Beetle net zo groot als Bink
Als we normaal met de auto waren gegaan had ik Bink meegenomen, maar ik moet eerst een stuk met de trein en dan doe ik het nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Neem je Bink mee met ophalen? Dat ze "samen" het huis in gaan? Of laat je Beetle het terrein van Bink alleen op gaan?
Gewoon interesse, geen idee wat handiger is namelijk
Het is pas kwart voor 10quote:
Oh nee, dat snap ikquote:Op maandag 11 juli 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we normaal met de auto waren gegaan had ik Bink meegenomen, maar ik moet eerst een stuk met de trein en dan doe ik het niet
Ships, Elies is er weer!quote:
Neeeeeee ben je gekquote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, dat snap ik
Moet ik je halen!?
Ja duh, daarom vraag ik of ik je moet halenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeee ben je gek
Heel lief hoor, maar ik kan ook evt. met de Smart naar Schiphol. Alleen ik wil met één auto daar zijn, anders zit ik nog niet bij het hondjeDus ik ga gewoon met de trein!
Ja ja jaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Ships, Elies is er weer!
Net doen alsof er niks aan de hand is allemaal!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, daarom vraag ik of ik je moet halen
Slim is ze hèquote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
Ja duh, daarom vraag ik of ik je moet halen
Ja, en ik zit ook verkeerd te denken want ik land pas om 21.00 uur op schiphol bedenk ik me nuquote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je bent een schat dat je het aanbiedt, maar ik heb vrij die dag dus ik kan eerst hier lekker met jullie voor-hyperen () en daarna ga ik met de trein. Komt goed!
toch maar even naar de DA misschien?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou.. ik begin Nacho echt zat te worden hoor.. hij loopt echt achterlijk te doen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik zit ook verkeerd te denken want ik land pas om 21.00 uur op schiphol bedenk ik me nuMag ik mee?
Nou... neuh.quote:
Of toch wel!?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Je kan ook je Smart bij Schiphol zetten en de sleutel bij een balie neergooien, rij ik achter je aan
Van mij wel, maar ik denk dat het dan te laat wordt dat we bij die mevrouw zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik zit ook verkeerd te denken want ik land pas om 21.00 uur op schiphol bedenk ik me nuMag ik mee?
Wat dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou.. ik begin Nacho echt zat te worden hoor.. hij loopt echt achterlijk te doen.
Dat zat erinquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Ow, hot vanuit Engeland; het huwelijk van Charles en Camilla schijnt op springen te staan!
Ik dacht dat jij niet aanpapte met getrouwde mannen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Ow, hot vanuit Engeland; het huwelijk van Charles en Camilla schijnt op springen te staan!
Met deze niet neequote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aanpapte met getrouwde mannen.
hier heet ja, ik wil mn pyjama uitquote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef senesta het volgende:
Goedenavond!
Is het bij jullie ook zo warm nog? Blegh!
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had hier net een kat die meedeed aan een niesmarathon; hij hield niet meer op en er kwamen zelfs snotsliertjes uit z'n neusje.![]()
Hij deed het trouwens bij de laptop van meneer I. die steeds riep dat ik die kat een papieren zakdoek voor z'n neus moest houden.
"quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier heet ja, ik wil mn pyjama uit
Aaaach arme katquote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had hier net een kat die meedeed aan een niesmarathon; hij hield niet meer op en er kwamen zelfs snotsliertjes uit z'n neusje.![]()
Hij deed het trouwens bij de laptop van meneer I. die steeds riep dat ik die kat een papieren zakdoek voor z'n neus moest houden.
Ja hallo, je hebt geen buikpijnquote:
Geen idee, het is net weer rustig nuquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaach arme kat
Ergens met zijn neusje ingezeten? :p
Hier hangen ze nog wel eens te lang rond de vogelkooi en als de vogel in de rui is blijven er nog wel eens wat veertjes aan de snufferdjes hangen
quote:
Nee, die niet en het kleinste mininetje vindt ie soms wel lief. Die heeft respect voor 'm.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vindt Jip Oscar ook stom? Nee toch?
En wanneer ga je Carel kijken?
Nu wel! (Nog even)quote:
Hij moet de kleintjes gewoon respect lerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, die niet en het kleinste mininetje vindt ie soms wel lief. Die heeft respect voor 'm.
Ik weet nog niet wanneer we gaan Carel kijken. Over een week of 2-3 gok ik. Ze willen nog geen bezoek.
Kan ook gewoon een grasspriet zijn (of komt ie niet buiten?). Vraag maar aan Fritz; die heeft al twee keer ongeveer twee dagen aan een stuk lopen niezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, de niesparade part deux is net begonnen![]()
ff in de gaten houden...straks heeft ie niesziekte ofzo
Ze krijgen hooguit een blaas. Het grootste kitten is sowieso heel fel dus die mag wegblijven van 'm.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij moet de kleintjes gewoon respect leren![]()
Leuk! Wel foto's hier gooien he?
Dat is leuk iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze krijgen hooguit een blaas. Het grootste kitten is sowieso heel fel dus die mag wegblijven van 'm.
Moeder Minet is gek op Oscar. Als ze de kittens bij elkaar mauwt moet Oscar ook komen.![]()
Ik zal tegen die tijd wel foto's plaatsen. Wel fij om het vanaf het begin te volgen. Dat had ik bij Oscar niet.
Ze hebben zeker Queen Camilla gelezenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Geeft niet; domme lui moeten er ook zijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:12 schreef Muis006 het volgende:
Lekker weerrrrrrrrrrrrrr![]()
Vandaag gaat mijn laatste verstandskies eruit. Dan ben ik officieel dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |