SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan mobiel de lapo niet bekijken wat
Vroeg ik mij ook af.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom staat dat plaatje in de OP
Wat ?! Stomme muurquote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik stootte mn hand tegen de muur, nu heb ik daar een wondje.
gekkerdquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ?! Stomme muurals ik hem tegenkom ram ik er een deuk in
quote:Wanneer je een Chef'Special T-shirt koopt krijg je 2 tickets voor een exclusief concert op 8 aug op een geheime locatie.
Nicequote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna vrijdagmiddag, bijna vakantie, bijna bijna.
Nouu een leraar heeft nog steeds een tentamen cijfer niet ingevoerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
What is up madame flips?MSN praat?
Waarom is het raar om met ouders op vakantie te gaan? Het zijn je ouders, schaam je niet voor ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu een leraar heeft nog steeds een tentamen cijfer niet ingevoerden verder weet ik niet wat ik heb. Stiekem wil ik wel met mijn ouders nog mee op vakantie
Maar ik moet het ook zelf redden en alles. Ik haat ouder worden
Niet raar en schamen ook niet, mijn gronden om niet met ze te gaan liggen anders. Iets wat weer prive ligt en dus sowieso niet voor op het forum.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom is het raar om met ouders op vakantie te gaan? Het zijn je ouders, schaam je niet voor ze.
Kun je niet contact op nemen met je leraar?
Ik voel het ook hoor, ouder worden. 4 augustus al weer een jaartje ouder. Aan de ene kant zin in maar aan de andere kant... het voelt allemaal zo snel.
Help mij er op voor te bereiden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet raar en schamen ook niet, mijn gronden om niet met ze te gaan liggen anders. Iets wat weer prive ligt en dus sowieso niet voor op het forum.![]()
Nouja ik weet het nietleraren geven altijd zo idioot aan wanneer zij op vakantie zijn.
Ja moet je nagaanal die verantwoordelijkheden, ik ga mijn laatste -10 jaar in
Nee ik ga zo lekker slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Help mij er op voor te bereiden..
Kom je nog op du MSN vanavond?
We hebben het er vast later nog wel een keer over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ga zo lekker slapennu slaap ik nog goed, weet niet hoe dat is als mijn ouders net weg zijn
je weet wel waarom.
Groeten terug.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Ragboer.
Mooi tijdstip om in slaap te vallen tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We hebben het er vast later nog wel een keer over.Komt allemaal wel goed toch.
Slaap lekker, niet weer tot kwart voor 5 in de nachtbagger zoals ik las een paar dagen terug
![]()
.
Die emogif ik mag hem nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om in slaap te vallen toch
Maar goed ik zal op tijd slapen en alles en slaap zacht alvast
En prima (), dat denk ik ook wel
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATWTAWATWTAWTTAWTTWTAATWTATWTATWATWATWTA
DEFEFEFEFEFEFUCK
Mijn probleem is gemeen zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vooral gaan spiegelen [ afbeelding ]. Je kunt ook antwoord geven op de vraag. [ afbeelding ]
Doelde meer op jullie 2quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi Cosje, dit is een topic in een topicreeks, op een forum.
open deurenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga ff bier halen en daarna lunchen
SBS' De nieuwe Uri Gelerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:07 schreef Oceanview het volgende:
Speelt mijn kleine broertje naast me, stopt ie ene kabel in zijn mond hoor ik op de pc 'USB aangesloten'.
nu heb je zn geheugen gewist?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:07 schreef Oceanview het volgende:
Speelt mijn kleine broertje naast me, stopt ie ene kabel in zijn mond hoor ik op de pc 'USB aangesloten'.
Het was gewoon een aangesloten USB kabel.quote:
Werd niet herkend anders had ik Einstein's back-up erop gegooid.quote:
Doner zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben weer terug, alleen laat de lunch op zich wachten nog
Nee kabeljauwburgersquote:
eet jij ook wel eens gewoon een boterham?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee kabeljauwburgersalleen is mijn moeder net weggegaan naar de AH dus het duurt nog wel een half uur ofso, dacht dat ze iets eerder was gegaan
Eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eet jij ook wel eens gewoon een boterham?
Boterhammen zijn zô 3000 v Christus tot 2000 na Christus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eet jij ook wel eens gewoon een boterham?
kudt, loop ik al zo ver achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Boterhammen zijn zô 3000 v Christus tot 2000 na Christus.
hier begint de zon toch langzaam te verdwijnenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lunch is klaaren ga daarna de zon in
nog is het droog, maar zal niet zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer naar binnen gegaan, gaat ook hier de kant van noodweer op
Hier is het ook nog droog.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog is het droog, maar zal niet zijn.
jammer, wilde straks nog ff een stukje gaan fietsen
Idd rustig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef gianni61 het volgende:
tijd dat de scholen weer beginnen.
het is veel te rustig hier..
over wie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wauw bijna bus gemist omdat ik aan het dagdromen was![]()
.
als het voor mij geen vraag was, zou ik het niet vragen he..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tja tja voor jou een vraag en mij een weet
Daar heb je geluk mee gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wauw bijna bus gemist omdat ik aan het dagdromen was![]()
.
Inderdaad. Buschauffeur reageerde geprikkeld ook.quote:
over die piraat die ik hier al een tijdje niet meer gezien heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tja, Gianni over wie zou ik toch dagdromen?
[..]
Inderdaad. Buschauffeur reageerde geprikkeld ook.
En ik zie veel te veel vrouwelijke chauffeurs tegenwoordig.
Ik heb hem verboden te fokken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over die piraat die ik hier al een tijdje niet meer gezien heb?
hoe durf je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hem verboden te fokken.
Hihi, maar hij was er gisteren nog hoor.
Huh nee, hij werkt nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe durf je?
daarom is het zeker zo stil hier..
wisten we toch alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut mn naam typen op de foks is niet handig
ja weet ik maar hoeft niet op het forum snapjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wisten we toch al
ik ben naar huis. als ik snel ben, ben ik nog op tijd voor de massasprint
doei
Met een korte handleiding kan ook jij pannenkoeken maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoop dat mn mama pannenkoeken wil bakken vanavond, anders eet ik straks 2,5 week lang geen verse pannenkoeken meer
Ik snap dees nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef Oceanview het volgende:
Hallo dit is de voicemail van Oceanview waar is het hekje
Nou als je je voicemail instelt moet je hekje drukken wil je je bericht eindigen en ik kon hekje niet vinden.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou als je je voicemail instelt moet je hekje drukken wil je je bericht eindigen en ik kon hekje niet vinden.
Dus als ik jou nu zou kunnen bellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En toen zei ik hardop waar is het hekje.
Eigenlijk spreek ik in iemands anders naam, maar ik moest er zo hard om lachen dat ik ik zei.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dus als ik jou nu zou kunnen bellen.... ?
eigen schuld dikke bult op je gehemeltequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ah, m'n gehemelte is een beetje verbrand door die pizza en het doet nog steeds pijn
Moet je niet zo lekker eten inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult op je gehemelte
BROCCOLIquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet zo lekker eten inderdaad.
Mijn ouders zitten niet op Facebook gelukkigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef Oceanview het volgende:
Ouders die je willen toevoegen op facebook.
Wees blijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten niet op Facebook gelukkig
Speciale map waar alle familie in zit en geen updates zien omdat 'geblokkeerd'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef Oceanview het volgende:
Ouders die je willen toevoegen op facebook.
Kheb ze ook niet toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speciale map waar alle familie in zit en geen updates zien omdat 'geblokkeerd'.
leven die nogquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef gianni61 het volgende:
ouders weten niet dat facebook bestaat.
zitten nog op hyves
hallo trouwens
Wutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kheb ze ook niet toegevoegd.
Dat kan trouwens met Google+
ik heb ze in ieder geval niet vermoordquote:
goed zo anders moest ik je aangevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ze in ieder geval niet vermoord
Dat is dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:05 schreef HappyBob het volgende:
Maar bloemkool + kaassausje is [ afbeelding ][ afbeelding ]
Nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:05 schreef HappyBob het volgende:
Maar bloemkool + kaassausje is [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik nu ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef gianni61 het volgende:
bloemkool overschotel (met aardappels, gehakt en kaas)
broccoli voor in de pasta met kip, champignons en boursin
verdomme, nu heb ik weer honger
Waarom niet nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef HappyBob het volgende:
Ik had net mijn lul in mijn handen en dacht..hier wil ik later een vrouw gelukkig mee maken.
Ik ben nog nooit verliefd geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb de laatste jaren moeite om verliefd te worden.
Er is een verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef gianni61 het volgende:
ik word veel te snel verliefd. meestal op vrouwen die absoluut niet verliefd zijn op mij
Godzijdank wel ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn.
true, maar ja, waar trek je de grens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn.
Die grens trek je zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar ja, waar trek je de grens.
hmm, mag ook, maar liever filmquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien 1 keer een beetje, is dat zo raar dan?
I am number four, twee chicks, knetter geil en een zit er op een motorquote:
Die eerste downloadlink nuuuuuuuuquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I am number four, twee chicks, knetter geil en een zit er op een motor
Dan heb je nog Machete en nog een waarvan ik naam niet meer weet
Sorry heb hem zelf nog nietquote:
is i am nurmber 4 ook een beetje goeie film, of alleen geil?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I am number four, twee chicks, knetter geil en een zit er op een motor
Dan heb je nog Machete en nog een waarvan ik naam niet meer weet
ik hou niet zo van fantasy..quote:
Die moet ik zienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry heb hem zelf nog nietzal vanavond even kieken voor je.
Tevens draait die film niet om die chicks maar om een man, maar die chicks helpen hem wel.
Ook een goede film, naar wat ik van de mannen uit mn klas van afgelopen jaar gehoord heb. En die hebben best wel goede smaak als het om films gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is i am nurmber 4 ook een beetje goeie film, of alleen geil?
Heb je de blind side nu al gezien of nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook een goede film, naar wat ik van de mannen uit mn klas van afgelopen jaar gehoord heb. En die hebben best wel goede smaak als het om films gaat
staat in de quequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook een goede film, naar wat ik van de mannen uit mn klas van afgelopen jaar gehoord heb. En die hebben best wel goede smaak als het om films gaat
Neeee, ga ik morgen bekijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb je de blind side nu al gezien of niet?
Top, laat maar weten wat je ervan vond als je hem gaat kijkenquote:
Waarom kan de sims nu niet multiplayerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeee, ga ik morgen bekijkenheb net een nieuwe simsuitbreiding (gekocht ja
) dus ik moet die even testen
[..]
Top, laat maar weten wat je ervan vond als je hem gaat kijken
Omdat omdat geen ideequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom kan de sims nu niet multiplayer.
Een mens mag dromen en fantaseren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat omdat geen ideehad leuk geweest wel. Mijn sims worden nu supersterren. Uiteraard heb ik mijn familie vernoemd naar mij en C.Ronaldo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef gianni61 het volgende:
over een week begint seizoen 4 van breaking bad
Ik moet die van mij ook bijstellen naar 2 eigenlijk. 2 maal een half keer verliefdquote:
Ik heb nog nooit ook maar enige vorm van romantiek met een vrouw samen beleefd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik al zo'n anderhalf keer [ afbeelding ]
Hoe kun je half verliefd zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet die van mij ook bijstellen naar 2 eigenlijk. 2 maal een half keer verliefd [ afbeelding ]
Dat heb ik vaker gehad ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een beetje leuk vinden maar toch ook weer niet half om half soort gehakt
Eentje was een relatie van bijna anderhalf a twee jaar..maar als ik daar nu op terug kijk denk ik niet dat het echte liefde was. En de andere was uiteindelijk meer lust dan liefde. En dus één liefde dat echt was, wat zo'n 3 jaar heeft geduurd. Verder bestaat mijn leven alleen maar uit lust.quote:
Als je erop terugkijkt is het altijd minder tenminste dat ervaar ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eentje was een relatie van bijna anderhalf a twee jaar..maar als ik daar nu op terug kijk denk ik niet dat het echte liefde was. En de andere was uiteindelijk meer lust dan liefde. En dus één liefde dat echt was, wat zo'n 3 jaar heeft geduurd. Verder bestaat mijn leven alleen maar uit lust.
Ik ken geen van beide. Alles op zijn tijd hopelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eentje was een relatie van bijna anderhalf a twee jaar..maar als ik daar nu op terug kijk denk ik niet dat het echte liefde was. En de andere was uiteindelijk meer lust dan liefde. En dus één liefde dat echt was, wat zo'n 3 jaar heeft geduurd. Verder bestaat mijn leven alleen maar uit lust.
Was jij niet laatst verliefd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide. Alles op zijn tijd hopelijk.
Met m'n andere relatie heb ik dat niet..dus denk wel dat ik het aardig goed weet te plaatsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je erop terugkijkt is het altijd minder tenminste dat ervaar ik.
Echte vrouwenliefde is ook helemaal niet nodig in je jeugd. Als het überhaupt nodig is in het leven. Tijden zijn veranderdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide. Alles op zijn tijd hopelijk.
Liefde heb je natuurlijk wel 'nodig' in het leven..dus ik dacht..laat ik het even wat duidelijker neerzetten. Met vrouwenliefde bedoel ik dus relatiemateriaal.quote:
Deze generatie jeugd gaat het niet redden in deze wereld denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met m'n andere relatie heb ik dat niet..dus denk wel dat ik het aardig goed weet te plaatsen.
[..]
Echte vrouwenliefde is ook helemaal niet nodig in je jeugd. Als het überhaupt nodig is in het leven. Tijden zijn veranderd [ afbeelding ]
Flirten, flirten en nog eens flirten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, maar betwijfel ten zeerste of zij dat ook is.
Zegt de jongen van 16quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze generatie jeugd gaat het niet redden in deze wereld denk ik.
Denk dat het wel meevalt. Ik ken genoeg leeftijdsgenoten die het huisje-boompje-beestje plaatje al compleet hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze generatie jeugd gaat het niet redden in deze wereld denk ik.
Ervaringloos man. Sinds mijn twaalfde een emotieloos blok geweest. Begin nu pas los te komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flirten, flirten en nog eens flirten.
Kinderen van 10 die al dood verwend zijn en helemaal in de watten zijn gelegd door hun ouders en niet snappen waar 'geld' vandaan komt, ik heb mijn twijfels bij sommige.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Ik ken genoeg leeftijdsgenoten die het huisje-boompje-beestje plaatje al compleet hebben.
Dat draait vanzelf wel bij zodra zij op hun eigen benen komen te staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kinderen van 10 die al dood verwend zijn en helemaal in de watten zijn gelegd door hun ouders en niet snappen waar 'geld' vandaan komt, ik heb mijn twijfels bij sommige.
Zeg dingen als:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ervaringloos man. Sinds mijn twaalfde een emotieloos blok geweest. Begin nu pas los te komen.Late beginners finishen laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Wacht maar tot die zelfstandig moeten worden, die vallen 5 keer zo hard op hun neus dan de mensen die het wél kennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kinderen van 10 die al dood verwend zijn en helemaal in de watten zijn gelegd door hun ouders en niet snappen waar 'geld' vandaan komt, ik heb mijn twijfels bij sommige.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zeg dingen als:
Wat is die rook boven je hoofd, rook je of ben je zo heet :$:$
Gelukkig heb ik mijn zwemdiploma, anders zou ik verdrinken in je prachtige ogen :$
Deed het pijn toen je uit de hemel viel? :$:$:$Goede hulp man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je serieus wel een beetje helpen maar ik weet niet of je dat wel degelijk wilt.quote:
En de hangjongeren zonder studie, baan maar oke het zal wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat draait vanzelf wel bij zodra zij op hun eigen benen komen te staan.
Dat denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wacht maar tot die zelfstandig moeten worden, die vallen 5 keer zo hard op hun neus dan de mensen die het wél kennen.
Weet ik niet eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan je serieus wel een beetje helpen maar ik weet niet of je dat wel degelijk wilt.
Genoeg banen waar je geen opleiding voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En de hangjongeren zonder studie, baan maar oke het zal wel.
Ik stel mij beschikbaar bij deze.quote:
Ahh de optimist.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Genoeg banen waar je geen opleiding voor nodig hebt.
Voelt zuur, advies vragen van iemand die jonger is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stel mij beschikbaar bij deze.
[..]
Ahh de optimist.
Ik zie het probleem er van niet in, je kunt niet alles weten dus moet je vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voelt zuur, advies vragen van iemand die jonger is.. Beetje wanhopig en dom
Altijdquote:
Das vlot. Crappy kwaliteit? Of heel snel internet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef gianni61 het volgende:
zo, film binnen
ff op de stick zetten en dan voor de tv gaan liggen
dvdrip. 1,7gig, zal wel goed zijn normaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Altijd [ afbeelding ]
[..]
Das vlot. Crappy kwaliteit? Of heel snel internet?
Veel plezier
Hmm..I.Am.Number.Four.2011.720p had mijn voorkeur gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dvdrip. 1,7gig, zal wel goed zijn normaal
het schrijven naar de stick duurt bijna nog langer
ik ben te lui om op vcdquality te gaan kijken welke versie een net iets beter beeld heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hmm..I.Am.Number.Four.2011.720p had mijn voorkeur gehad.
Erge is me moeder en broer zijn ook zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms is het wel lekker om het uit te knijpen. Maar van anderen, wtf.Dude wtf gewoon.
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk geen tv meer.Is het leuk ja?
Dat is dan wel weer leukquote:
Het is echt erg. Ik schaam me kapot voor de hollandse ontwetendheid. Is een puberruil van een 2 meisjes. 1 uit een dorp uit holland ofzo... ander uit een sloppewijk van Nairobi.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk geen tv meer.Is het leuk ja?
egmond aan zee toch? Meer niet meegekregenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef Dale. het volgende:
[..]
Het is echt erg. Ik schaam me kapot voor de hollandse ontwetendheid. Is een puberruil van een 2 meisjes. 1 uit een dorp uit holland ofzo... ander uit een sloppewijk van Nairobi.
Ja Egmond aan Zee was het ja. Best zielig trouwens toen het meisje van Kenia weer terug moest... Nu ze weet hoe de 'rijken' het hebben en hoe bar bar bar weinig zij heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
egmond aan zee toch? Meer niet meegekregen
Nare opmerkingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef Dale. het volgende:
Whahahaha die 2 meisjes op Nederland 3 nu van 'Bestemming onbekend'... stelletje ontwetende... domme trutjes.
Niks naars! Gewoon waarheid. Grappig trouwens net, ze hebben niet door tegen een shemale te pratenquote:
Waarheid omdat jij tot die conclusie bent gekomen na een paar minuten tv kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niks naars! Gewoon waarheid. Grappig trouwens net, ze hebben niet door tegen een shemale te praten
Overgrote deel van de Nederlandse bevolking en zelfs de westerse wereld is gewoon ontwetend.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarheid omdat jij tot die conclusie bent gekomen na een paar minuten tv kijken?
Ik zou ieder levend wezen wel onwetend kunnen noemen. En het ging voornamelijk om het 'domme trutjes' gedeelte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef Dale. het volgende:
[..]
Overgrote deel van de Nederlandse bevolking en zelfs de westerse wereld is gewoon ontwetend.
Goede mensenkennis heb jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef Dale. het volgende:
[..]
Overgrote deel van de Nederlandse bevolking en zelfs de westerse wereld is gewoon ontwetend.
Heeft niets te maken met mijn gevoeligheid. Vond het een vreemde opmerking waarvan ik de gedachte erachter zocht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef Dale. het volgende:
Geezus! Sinds wanneer zijn we zo gevoelig geworden
Zijn gewoon trutjes omdat ze zo ontwetend zijn, en iedereen met hun die ook ontwetend is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met mijn gevoeligheid. Vond het een vreemde opmerking waarvan ik de gedachte erachter zocht.
'en iedereen met hun'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zijn gewoon trutjes omdat ze zo ontwetend zijn, en iedereen met hun die ook ontwetend is.
Helaas voor jou. Ik hoef me niet te rekenen bij hun groep.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
'en iedereen met hun'Moeten wij jou nu ook bij hen in het hokje plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |