SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan mobiel de lapo niet bekijken wat
Vroeg ik mij ook af.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom staat dat plaatje in de OP
Wat ?! Stomme muurquote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik stootte mn hand tegen de muur, nu heb ik daar een wondje.
gekkerdquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ?! Stomme muurals ik hem tegenkom ram ik er een deuk in
quote:Wanneer je een Chef'Special T-shirt koopt krijg je 2 tickets voor een exclusief concert op 8 aug op een geheime locatie.
Nicequote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna vrijdagmiddag, bijna vakantie, bijna bijna.
Nouu een leraar heeft nog steeds een tentamen cijfer niet ingevoerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
What is up madame flips?MSN praat?
Waarom is het raar om met ouders op vakantie te gaan? Het zijn je ouders, schaam je niet voor ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu een leraar heeft nog steeds een tentamen cijfer niet ingevoerden verder weet ik niet wat ik heb. Stiekem wil ik wel met mijn ouders nog mee op vakantie
Maar ik moet het ook zelf redden en alles. Ik haat ouder worden
Niet raar en schamen ook niet, mijn gronden om niet met ze te gaan liggen anders. Iets wat weer prive ligt en dus sowieso niet voor op het forum.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom is het raar om met ouders op vakantie te gaan? Het zijn je ouders, schaam je niet voor ze.
Kun je niet contact op nemen met je leraar?
Ik voel het ook hoor, ouder worden. 4 augustus al weer een jaartje ouder. Aan de ene kant zin in maar aan de andere kant... het voelt allemaal zo snel.
Help mij er op voor te bereiden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet raar en schamen ook niet, mijn gronden om niet met ze te gaan liggen anders. Iets wat weer prive ligt en dus sowieso niet voor op het forum.![]()
Nouja ik weet het nietleraren geven altijd zo idioot aan wanneer zij op vakantie zijn.
Ja moet je nagaanal die verantwoordelijkheden, ik ga mijn laatste -10 jaar in
Nee ik ga zo lekker slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Help mij er op voor te bereiden..
Kom je nog op du MSN vanavond?
We hebben het er vast later nog wel een keer over.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ga zo lekker slapennu slaap ik nog goed, weet niet hoe dat is als mijn ouders net weg zijn
je weet wel waarom.
Groeten terug.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Ragboer.
Mooi tijdstip om in slaap te vallen tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We hebben het er vast later nog wel een keer over.Komt allemaal wel goed toch.
Slaap lekker, niet weer tot kwart voor 5 in de nachtbagger zoals ik las een paar dagen terug
![]()
.
Die emogif ik mag hem nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om in slaap te vallen toch
Maar goed ik zal op tijd slapen en alles en slaap zacht alvast
En prima (), dat denk ik ook wel
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATWTAWATWTAWTTAWTTWTAATWTATWTATWATWATWTA
DEFEFEFEFEFEFUCK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |