die kun je in de pan hakkenb als je er last vanb hebtquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Mee eens. Wij hebben heel veel last van vieze katten in de tuin.
Maar een hond is te veel gedoe.
We hebben trouwens ook af en toe een verdwaalde kip in de tuin
Weet je hoeveel zooi dat geeft?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
die kun je in de pan hakkenb als je er last vanb hebt
Klinkt inderdaad niet erg charming.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ziekenhuisbezoeken en de politie op bezoek is niet zo Charming.
(maar huh,wtf ken ik jou?)
[..]
Ik moet even bellen of ik nog ingeschreven sta via Entree, want mijn kamer in Arnhem was via Vivare.
Urgentie kreeg ik in Enschede al niet eens omdat ik geen aangifte had gedaan tegen mijn ex
Ouders hebben een hobby boerderij met kippen o.a..quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.. ik eet zelf amper vlees
Ha, mijn ouders hangen een pylon op de kop aan het plafond, kip erin, kop eraf, spartelen, done.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ouders hebben een hobby boerderij met kippen o.a..
Vroeger deden ze zoiets nog wel zelf maar het gaf eigenlijk teveel zooi dus nu gaan alleen de stoute kippen/hanen via de slager naar de vriezer
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ha, mijn ouders hangen een pylon op de kop aan het plafond, kip erin, kop eraf, spartelen, done.
HALLO _LOKI.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef _Loki het volgende:
HALLO.
ik meld mij vanuit het immers mooie en zonnige () Ardennenland. Jawel. Waar ik heerlijk liedjes mag zingen om kindjes naar bed te brengen op de camping.
Fuckers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
Er is hier net een kat aangereden, mensen zijn gewoon doorgereden.
Geeft nog steeds een bendequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ha, mijn ouders hangen een pylon op de kop aan het plafond, kip erin, kop eraf, spartelen, done.
Kutzakken... was ie wel goed dood?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
Er is hier net een kat aangereden, mensen zijn gewoon doorgereden.
Voor zover ik uit mijn raam kon zien wel, nog geen minuut later dat ik het ontdekte hebben mensen hem in de berm gelegd, maar ze bleven dat beest aaien enzo dus denk dat hij nog geleefd heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kutzakken... was ie wel goed dood?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:19 schreef Dwyn het volgende:
Nick & Simon traden op in de stationshal vanmiddag.
mis je er iets aan dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:26 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alle dingen die ik mis door werk!
quote:
Zieligquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zover ik uit mijn raam kon zien wel, nog geen minuut later dat ik het ontdekte hebben mensen hem in de berm gelegd, maar ze bleven dat beest aaien enzo dus denk dat hij nog geleefd heeft.Half uur later dierenambulance, die heeft er ook een eind aan gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |