quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we een emotionele reünie-scène gaan krijgen als ze terugkomt, aangezien niemand nog aan haar denkt zou dat erg geforceerd zijn.
Zou me niks verbazen als ze ineens weer opduikt met een verhaal dat ze ontsnapt is. Die zoon gelooft dat dan, anderen denken dat ze nu een spion is voor de andere kant > conflict, drama, enz, enz.
Zou mooi passen bij de rest van de uitgekauwde cliché verhaallijnen
Doe eens een beetje positief, zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:28 schreef FoXje het volgende:
Ik zou zeggen: pijnig jezelf niet meer met deze middelmatige vol met cliche's zittende serie.
Evenals het gezeik over het gezeik over de serie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al dat gezeik over die serie begint een beetje vervelend te worden
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Evenals het gezeik over het gezeik over de serie.
Wat een zeiktopic eigenlijk.
Dat doet niemand hier, we lachen er kostelijk omquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:28 schreef FoXje het volgende:
Ik zou zeggen: pijnig jezelf niet meer met deze middelmatige vol met cliche's zittende serie.
Als je niet tegen kritiek op Falling Skies kan dan moet je dit topic schrappen uit je MyAT. Als je -persoonlijk- door blijft zeiken over de kritiek laat ik het over aan een moderator.quote:
In dit geval deel ik je kritiek, maar om jou in een topic te vinden van een serie die je wel leuk vindt kan echt schijt-irritant zijn..je vindt er geen reet aan, maar voelt wel de noodzaak om 20% van het topic vol te spammenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek op Falling Skies kan dan moet je dit topic schrappen uit je MyAT. Als je -persoonlijk- door blijft zeiken over de kritiek laat ik het over aan een moderator.
Kijk, als je een serie als Dexter of Boardwalk Empire slecht vindt, dan kijk je het gewoon niet, en hebben mensen ook niet snel meer iets te zeiken. Bij Falling Skies is dat anders. Het is zo grappig slecht dat mensen juist doorkijken. Dus zal je ook meer negatieve commentaren hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dit geval deel ik je kritiek, maar om jou in een topic te vinden van een serie die je wel leuk vindt kan echt schijt-irritant zijn..je vindt er geen reet aan, maar voelt wel de noodzaak om 20% van het topic vol te spammen
quote:
Hah, wordt steeds beter. Jij verziekt het topic door alleen maar te zeiken en dan dreig je ook nog met een modquote:Als je niet tegen kritiek op Falling Skies kan dan moet je dit topic schrappen uit je MyAT. Als je -persoonlijk- door blijft zeiken over de kritiek laat ik het over aan een moderator.
Moeilijk hè, quoten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef FoXje het volgende:
Hah, wordt steeds beter. Jij verziekt het topic door alleen maar te zeiken en dan dreig je ook nog met een mod
Maar dan wel met mate lijkt me..20% van de posts van 1 user en dan bij voorkeur nog 3 of 4 posts achter elkaar lijkt me wat overkillquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, elkaar afzeiken kan elders. Ik stel voor dat je of ontopic juicht, of ontopic afkraakt, want wmb is beide hier gewoon op z'n plek
Lolwut?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef FoXje het volgende:
Het is duidelijk dat een mod een mede lid van de frontpage steunt. Goed, ik schrap het topic wel uit my AT en dan veel plezier verder.
FoXjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef FoXje het volgende:
Het is duidelijk dat een mod een mede lid van de frontpage steunt. Goed, ik schrap het topic wel uit my AT en dan veel plezier verder.
Probeer anders een kwalitatief betere zomerserie: [UK] Luther #1: BBC's bazenseriequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:10 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme, krijg gewoon zin om verder te kijken dan episode 1 door deze comments, maar straks als ik weer nuchter ben waarschijnlijk niet. Nare serie, bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |