quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:26 schreef SteveBudin het volgende:
Klopt het dat het al renewed is voor een 2e seizoen?
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:17 schreef planethugo het volgende:
gisteren gekeken en eigenlijk zat het weer vol met van die momenten waarvan je denkt: had dat nu niet beter gekund? Met als dieptepunt de zoon van noah wyle die op het eind zo happy op hem af komt na de ze-nuw-slopende shoot-out 'daddy!'
die bevallig is ook maar tijdvulling. Dat moet waarschijnlijk weereens verduidelijken hoe moeilijk het is in die wereld![]()
en hoe kunnen die aliens de wereld overgenomen hebben als ze nieteens zelf een paar kinderen kunnen ontvoeren maar daar een vage deal met een militair voor nodig hebben
ja ik werd echt emotioneel toen ie zei dat zijn kind op die manier bevallen was en dat hij moest helpenquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!
En dat ie niet wist hoe de ingreep heetquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja ik werd echt emotioneel toen ie zei dat zijn kind op die manier bevallen was en dat hij moest helpen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Captain Weaver was een held he, die hielp onverwacht met de bevalling!
En ze doen ook alles aan om die oudste zoon van Noah Wyle z'n ontvoerde vriendin te laten vergeten. Is hij een paar uur op dat andere kamp, zit er alweer een sletje om z'n nek.
Dat gebeurt wel vaker bij voorjaar/zomerseries, hoor. Game of Thrones was ook maar 10 afleveringen (al was dat wel van iets hogere kwaliteit dan ditquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hilarisch
Maar, srsly, seizoenen van 9 afleveringen?
Deze serie heeft geen zak met Spielberg te maken..alleen zijn naam hangt eronder..quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Wat een but serie is dit toch...blij dat ik Deadwood en Game of Thrones nog heb als vermaak deze druilerige zomer voordat Sziget begint. Spielberg is zijn niveau al een paar jaar kwijt, tijd voor het bejaardentehuis.
Contradictio in terminusquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze serie heeft geen zak met Spielberg te maken..alleen zijn naam hangt eronder..
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Een producent heeft qua uitvoering nog wel wat in de pap te brokkelen en als Spielberg het resultaat in de rawcut zou bekijken, waar ik zeker van ben dan zou hij echt wel verbeter punten aangeven, mits hij natuurlijk laks is en alleen voor het geld gaat. Feit blijft dat iedereen de serie aan zijn naam verbindt en dat is niet gunstig in dit geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |