quote:
Is dat nog niet de hele verhaallijn dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:28 schreef Frey het volgende:
Verhaallijn met Frederik heb ik er zover op staan:
*filmpjes*
quote:Het dak stortte in, zal wel in Twente opgenomen zijn. ^^
*ZING*
NLhardcorebobNL 2 dagen geleden
Nah, de enige winreactie die ik gezien heb was er eentje waarin stond dat de tent instortte doordat Barbara aan de andere kant van de wereld een beetje schreeuwde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is dat nog niet de hele verhaallijn dan?
Frederik staat trouwens nog wel bij de inwoners van Meerdijk op de officiële site ... maar dat hoeft niet zoveel te zeggen, want Rutger stond er ook nog heel lang bij toen Edwin Rutten de serie al had verlaten.
-----------
Naast alle failreacties op YouTube, heb ik ook winreactie gelezen:
[..]
Dat bedoelde ik niet, mijn post was ook geen reaktie op jouw bewerkte foto van Charlotte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:22 schreef Frey het volgende:
Over Charlotte Besijn heb ik het ook nooit gehad.
Hij is nog steeds boos dat hij Anita niet kreeg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Rik trouwens zo als een loser neergezet wordt heeft natuurlijk alles te maken met mickey in het schrijvers team.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Frey het volgende:
Ik vind het juist mooi dat ik ze in de oorspronkelijke vormen heb.
Wisten we al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 1 en 2 worden opnieuw gereleased op 19 juli 2011 in de vorm van seizoen 3, dit zijn de covers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog een keer om te vergelijken, seizoen 3:
[ afbeelding ]
NAAR MIJN MENING LELIJK, maar ik ga ze wel kopen. Reden? Dan zijn mijn 3 seizoenen in dezelfde vormen. =)
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef Frey het volgende:
Is de castfoto van seizoen 3 pas zo laat gemaakt?
Robert kwam pas laat in het seizoen terug, maar hij staat er wel op.
Zit me niet te jennen, manquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wisten we al.Ik riep het zelfs maanden geleden al.
Ik wel overigens, ik vond dat ze net als Lieke een beetje op Barbara leek, dat zogenaamde opgeruimde, koele gedoe. In een interview las ik dat ze 'zich prima kon verdedigen op de set' en dat denigrerende gepraat over Wilbert Gieske en Batho Braat dat het een stel kleuters waren. Dit laatste was misschien grappig bedoeld, maar ik had zo iets van 'Nou en? Mogen ze? Ze zitten daar toevallig 10 jaar langer voordat jij met je verlepte hoofd om het hoekje kwam kijken.'quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:22 schreef Frey het volgende:
Over Charlotte Besijn heb ik het ook nooit gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |