Mwuah ik heb ook nog een andere Aziatische kant. Die mix zorgt er wel voor.quote:
Welk land?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mwuah ik heb ook nog een andere Aziatische kant. Die mix zorgt er wel voor.
Met natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow ik las het anders, sjoekran met nana of zonder?
Ja ik word voor Indonesiėr uitgemaakt 99% van de tijd, of Iraniėr.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij geluk, qua huidskleur ben ik net een Hollander.
Begint met een Aquote:
Dit filmpje ken ik al.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik word voor Indonesiėr uitgemaakt 99% van de tijd, of Iraniėr.
Ik moet even dit delen, weet niet of het al bekend was.
Mijn oma doet altijd meer suiker dan water in.quote:
Ja die kende ik al, wat een schande.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Marokkanenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nijmegistan bedoel je?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanistan altijd nummer een op Nijmegen Centraal, lan.
Leuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een vlag in mijn kamer hangen. Wie wilt mij aanraken?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
kkracistquote:Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een vlag in mijn kamer hangen. Wie wilt mij aanraken?
Marokkaan zijn en mod zijn geweest, hoe kan dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een vlag in mijn kamer hangen. Wie wilt mij aanraken?
d.m.v bedreigingen en zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Marokkaan zijn en mod zijn geweest, hoe kan dat?
Haram.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wil ik thee zetten, hebben we geen nana.
Ik zet anders vaak thee voor mijn vader en doe dan zonder.quote:
Was je in Marrakech?quote:
Ja, hoe kan dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Marokkaan zijn en mod zijn geweest, hoe kan dat?
wrm haten op me chick.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
deze marokaans vrouw tfooeeeeeeeeeeee
http://i.fok.nl/userpics/175235/ik_.jpg
quote:
Wat is dat voor kanker.quote:
Hallo. Ja. Welkom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:01 schreef Phreakingout het volgende:
Hallo mensen, ik ben ook Marokkaan, mag ik nu dit topic joinen?
Miskin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef o.us het volgende:
Kifesh modstatus? Ben al zeker een goede anderhalf jaar mod-af.
Heb net mijn minor in Parijs gehaald, ga morgen (eventjes misschien) terug naar Roffa. Voor de rest kayn la akhbar bel 7ak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Miskin.
Hoe staat het met het leven mannetje? Uitgehuwelijkt? Afgestudeerd? Kinderen?
Gaat z'n gangetje, werken - en voor de rest een saai arbeidersleventje eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb net mijn minor in Parijs gehaald, ga morgen (eventjes misschien) terug naar Roffa. Voor de rest kayn la akhbar bel 7ak.
Oh, mijn ouders hebben weer een huis gekocht in Marokko. Naast Casa, Restinga Smir is Larache de nieuwe slachtoffer.
Oua enta?
Chill, beter dan dat het slecht zou gaan toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, werken - en voor de rest een saai arbeidersleventje eigenlijk.
Restinga Smir...episch. M'diq en Martil schijnen ook weer enorm veranderd te zijn in de afgelopen jaren. Ben daar nu 2 jaar niet geweest.
Mijn zus heeft een huis in Martil, haar man is geboren in Tetouan. En kent Martil door en door, toch raakte hij de weg kwijt (omdat het dus kennelijk in 1 jaar tijd zo extreem was veranderdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Chill, beter dan dat het slecht zou gaan toch?
Ik ben er al 3 jaar niet meer geweest op de strook tussen Sebta en M'diq (de laatste keer ging ik wintersporten in Ifrane) maar toen ik er 3 jaar geleden was was het al zo enorm veranderd.. als ik er deze zomer er weer heen ga zal ik denk ik dezelfde impressie krijgen, vrees ik.
Sowieso is heel Marokko in raptempo aan het veranderen, met name qua infrastructuur. Wie had dit beeld vijf jaar geleden kunnen bedenken?
Hayir, oula is letterlijk vertaald "of niet".quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is oula hetzelfde als ulan(beter bekend als lan) in het turks?
Martil is ook echt mooi geworden. Tanger ook, als ik de media wil geloven gaat Tanger komende jaren weer een rotzooi worden omdat zij nu al willen beginnen met het aanleggen van een tram- en metrolijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een huis in Martil, haar man is geboren in Tetouan. En kent Martil door en door, toch raakte hij de weg kwijt (omdat het dus kennelijk in 1 jaar tijd zo extreem was veranderd)
Haha oke thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Hayir, oula is letterlijk vertaald "of niet".
Dan moet je akhay of sahbi hebben.
"wordt ik" Je bent al op de goede weg hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:49 schreef famousje het volgende:
Jo gasten, hoe wordt ik Marokkaan? Ik wil ook legaal vrouwen kunnen betasten.
Snap je dan niet dat ik hier express typfouten maak?:')quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"wordt ik" Je bent al op de goede weg hoor![]()
En nu opgerot naar je boerderij op het platteland jij boer
Sowieso Marokkanen
Don't hate me cause I'm beautifulquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:16 schreef famousje het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat ik hier express typfouten maak?:')
Stalkert.
Laat mij raden, jij bent net oud genoeg om eindelijk jouw pa's PC te gebruiken? Triest persoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:49 schreef famousje het volgende:
Jo gasten, hoe wordt ik Marokkaan? Ik wil ook legaal vrouwen kunnen betasten.
Tetouan, Larache en Agadir zijn ook helemaal veranderd.quote:
Turken zijn de grootste groep allochtonen in Nederland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef mittiverdini het volgende:
Hoezo is het hier veel doder dan op de Turkse topic? Zijn er niet net zo veel Turken als Marokkanen in Nederland?
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom dragen jullie allemaal van die Nickelsonjassen en nektasjes?
Ja maar dat is toch stom eigenlijk? Hoezo niet gewoon nette kleren? Waarom moeten jullie gelijk zo doen?quote:
Hoezo is dat niet netjes. En waarom is dat stom? En wat bedoel je met 'zo doen'?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch stom eigenlijk? Hoezo niet gewoon nette kleren? Waarom moeten jullie gelijk zo doen?
Hey snoesje, het lukte niet in het Turkentopic, dus dan kom je hier zeuren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch stom eigenlijk? Hoezo niet gewoon nette kleren? Waarom moeten jullie gelijk zo doen?
Waarom ga jij niet ergens anders trollen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
Pardon?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet ergens anders trollen?
Wat raar, ik heb geen Nickelsonjas en nektasjes? Wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
Jij bent ook een Nederlanderquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb geen Nickelsonjas en nektasjes? Wat lul jij nou weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |