Wat is dat voor kanker.quote:
Hallo. Ja. Welkom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:01 schreef Phreakingout het volgende:
Hallo mensen, ik ben ook Marokkaan, mag ik nu dit topic joinen?
Miskin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef o.us het volgende:
Kifesh modstatus? Ben al zeker een goede anderhalf jaar mod-af.
Heb net mijn minor in Parijs gehaald, ga morgen (eventjes misschien) terug naar Roffa. Voor de rest kayn la akhbar bel 7ak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Miskin.
Hoe staat het met het leven mannetje? Uitgehuwelijkt? Afgestudeerd? Kinderen?
Gaat z'n gangetje, werken - en voor de rest een saai arbeidersleventje eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb net mijn minor in Parijs gehaald, ga morgen (eventjes misschien) terug naar Roffa. Voor de rest kayn la akhbar bel 7ak.
Oh, mijn ouders hebben weer een huis gekocht in Marokko. Naast Casa, Restinga Smir is Larache de nieuwe slachtoffer.
Oua enta?
Chill, beter dan dat het slecht zou gaan toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, werken - en voor de rest een saai arbeidersleventje eigenlijk.
Restinga Smir...episch. M'diq en Martil schijnen ook weer enorm veranderd te zijn in de afgelopen jaren. Ben daar nu 2 jaar niet geweest.
Mijn zus heeft een huis in Martil, haar man is geboren in Tetouan. En kent Martil door en door, toch raakte hij de weg kwijt (omdat het dus kennelijk in 1 jaar tijd zo extreem was veranderdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Chill, beter dan dat het slecht zou gaan toch?
Ik ben er al 3 jaar niet meer geweest op de strook tussen Sebta en M'diq (de laatste keer ging ik wintersporten in Ifrane) maar toen ik er 3 jaar geleden was was het al zo enorm veranderd.. als ik er deze zomer er weer heen ga zal ik denk ik dezelfde impressie krijgen, vrees ik.
Sowieso is heel Marokko in raptempo aan het veranderen, met name qua infrastructuur. Wie had dit beeld vijf jaar geleden kunnen bedenken?
Hayir, oula is letterlijk vertaald "of niet".quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is oula hetzelfde als ulan(beter bekend als lan) in het turks?
Martil is ook echt mooi geworden. Tanger ook, als ik de media wil geloven gaat Tanger komende jaren weer een rotzooi worden omdat zij nu al willen beginnen met het aanleggen van een tram- en metrolijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een huis in Martil, haar man is geboren in Tetouan. En kent Martil door en door, toch raakte hij de weg kwijt (omdat het dus kennelijk in 1 jaar tijd zo extreem was veranderd)
Haha oke thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Hayir, oula is letterlijk vertaald "of niet".
Dan moet je akhay of sahbi hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |