Nope, Inholland helaasquote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Maar je studeert wel aan de EUR....ook dus...net als Marokkaanse...
Maar er was nog zo'n Marokkaanse chick, zo'n extremistische Arabische. Dat was jij toch niet?
Ik durf het haast niet te zeggenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nice, wat voor studie doe je? Als ik vragen mag.
nadiaschoonheidquote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn database van Marokkaanse dames is in de war.
Media en Entertainment Management. Ja ja, als ik kon switchen zonder consequenties, dan had ik het gedaanquote:
Damn.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik nog maar een Turkse user.
Mashallah.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft het 't hoogst geschopt van ons allemaal.
Ik heb echt medelijden met je. Gewoon stoppen en andere studie doen. Hoe ernstig kunnen de consequenties nou zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Media en Entertainment Management. Ja ja, als ik kon switchen zonder consequenties, dan had ik het gedaan
KJ is ook mocro. Hij doet alsof ie Turks is.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Damn.
Ik ben mocro en ik was KLB en AEX mod en ik dacht dat het niet levenlozer kon. Blijkbaar kan het dus wel.
Twee jaar kwijt en schuld van 3000 euro. Nah, ik maak deze studie gewoon af en dan zie ik welquote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met je. Gewoon stoppen en andere studie doen. Hoe ernstig kunnen de consequenties nou zijn.
Dat wist ik. Kolena magharba.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
KJ is ook mocro. Hij doet alsof ie Turks is.
Je vindt het toch leuk? Als je een studie niet leuk vindt, kost het 10x zo veel moeite en daar heeft niet iedereen zin in. (wie maakt de grap over Inholland/M&EM en moeite?)quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Media en Entertainment Management. Ja ja, als ik kon switchen zonder consequenties, dan had ik het gedaan
Gewoon 3000 euro als bruidsschat eisen. En voila, you are done.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Twee jaar kwijt en schuld van 3000 euro. Nah, ik maak deze studie gewoon af en dan zie ik wel
Als ik een Marokkaans vriendin krijg en mocht ik met haar willen trouwen; als er een bruidsschat tegenover staat ben ik weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon 3000 euro als bruidsschat eisen. En voila, you are done.
Is het uit met je carnavalsvierende Brabantse blondine?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik een Marokkaans vriendin krijg en mocht ik met haar willen trouwen; als er een bruidsschat tegenover staat ben ik weg.
Lol, ik zei echt PRECIES hetzelfde tegen m'n ma laatst. Zei ze dat ik dus nooit zal trouwen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik een Marokkaans vriendin krijg en mocht ik met haar willen trouwen; als er een bruidsschat tegenover staat ben ik weg.
Sh7al hadi.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is het uit met je carnavalsvierende Brabantse blondine?
Wallah. je bent gewoon te verkaasd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb geen 3 ruggen over voor een vrouw. Die ik daarna ook nog eens moet verwennen met allerlei dure dingen. En dan moet ik zeker ook nog de bruiloft van 15 ruggen gaan dokken. Zit ik in de schuldsanering voordat je het weet.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lol, ik zei echt PRECIES hetzelfde tegen m'n ma laatst. Zei ze dat ik dus nooit zal trouwen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah. je bent gewoon te verkaasd.
Je krijgt er gewoon netjes 2 ruggen voor terug hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb geen 3 ruggen over voor een vrouw. Die ik daarna ook nog eens moet verwennen met allerlei dure dingen. En dan moet ik zeker ook nog de bruiloft van 15 ruggen gaan dokken. Zit ik in de schuldsanering voordat je het weet.
Uithuwelijking doen we niet aan. Een niet-Marokkaanse zie ik vooralsnog niet zitten, hoewel ik het ook niet op voorhand wil afwijzen. Je weet nooit hoe dingen lopen. Trust me, bruidschatten komen gewoon nog voor. Wel minder dan vroeger uiteraard - maar ik weet dat een neef van mij ook bijna 4000 euro heeft neergelegd..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef o.us het volgende:
[..].
Of je moet uitgehuwelijkt worden. Of een niet-Marokkaanse nemen.
Ik hoor het trouwens niet vaak meer van bruidschatten.
Kst, het is dat het Arabisch bijna niet in het Latijnse alfabet te spellen is.quote:
Never.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah. je bent gewoon te verkaasd.
Verkoop gewoon die auto van je, man.
In het Arabisch heb je heul geen Oquote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Kst, het is dat het Arabisch bijna niet in het Latijnse alfabet te spellen is.
Arabisch valt sowieso niet te spellen manquote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Kst, het is dat het Arabisch bijna niet in het Latijnse alfabet te spellen is.
We doen ook niet aan uithuwelijking want uit ervaring van vrienden komt daar toch alleen maar gezeik van. Maar het komt wel vaak in films voor, zelfs in de film Rabatquote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uithuwelijking doen we niet aan. Een niet-Marokkaanse zie ik vooralsnog niet zitten, hoewel ik het ook niet op voorhand wil afwijzen. Je weet nooit hoe dingen lopen. Trust me, bruidschatten komen gewoon nog voor. Wel minder dan vroeger uiteraard - maar ik weet dat een neef van mij ook bijna 4000 euro heeft neergelegd..
Koulena danquote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In het Arabisch heb je heul geen O
De tijd vliegt, Ous. Ik ben verdikkeme 20 en ondervind momenteel een quarter-life crisis.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef o.us het volgende:
[..]
We doen ook niet aan uithuwelijking want uit ervaring van vrienden komt daar toch alleen maar gezeik van. Maar het komt wel vaak in films voor, zelfs in de film Rabat. Ik heb net met een 1,5 jaar met een Brabantse gehad en voor haar waren de cultuurverschillen op een gegeven moment te veel worden desondanks ze er aan probeerde te wennen in het begin en wat ook goed ging.
Meh. Al die onzekerheid en ik ben nota bene 19.
Ik ben 25 en die onzekerheden worden er niet minder op helaas. Ik zat laatst weer naar de bedragen te kijken die voor bruiloften zelf worden neergelegd. 15.000 euro voor zes uurtjes feesten... wat de neuk man.. het zijn net wedstrijden. De ene bruiloft moet de andere overtreffen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef o.us het volgende:
[..]
We doen ook niet aan uithuwelijking want uit ervaring van vrienden komt daar toch alleen maar gezeik van. Maar het komt wel vaak in films voor, zelfs in de film Rabat. Ik heb net met een 1,5 jaar met een Brabantse gehad en voor haar waren de cultuurverschillen op een gegeven moment te veel worden desondanks ze er aan probeerde te wennen in het begin en wat ook goed ging.
Meh. Al die onzekerheid en ik ben nota bene 19.
Why?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De tijd vliegt, Ous. Ik ben verdikkeme 20 en ondervind momenteel een quarter-life crisis.
Nee, je betaalt geen 15.000 euro voor zes uurtjes feesten. Je betaalt 15.000 euro voor zes uurtjes zitten want je gasten moeten feesten. Niet jijquote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben 25 en die onzekerheden worden er niet minder op helaas. Ik zat laatst weer naar de bedragen te kijken die voor bruiloften zelf worden neergelegd. 15.000 euro voor zes uurtjes feesten... wat de neuk man..
In December pas. Ik kan geen vakantie krijgen van het werk en Ramadan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand naar Mamlakat Almagrebiyah?
Ohja, dat was het inderdaad. Jij moet in de zinderende hitte iedereen aanstaren met een verplichte glimlach.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, je betaalt geen 15.000 euro voor zes uurtjes feesten. Je betaalt 15.000 euro voor zes uurtjes zitten want je gasten moeten feesten. Niet jij.
Over het algemeen hou ik niet bruiloften. Hoofdpijn krijg je er vanquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ohja, dat was het inderdaad. Jij moet in de zinderende hitte iedereen aanstaren met een verplichte glimlach.
Ik meestal ook. Maar het is wel de plek om mooie dames aan de haak te slaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Over het algemeen hou ik niet bruiloften. Hoofdpijn krijg je er van.
Maar de meeste dames hebben dan ook "Waarom praat jij tegen mij?" gehalte als zij jou niet kennen en het zijn ook Marokkaanse dames dus ik heb het nooit gedurfd tijdens een bruiloft.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik meestal ook. Maar het is wel de plek om mooie dames aan de haak te slaan.
Beter voor je leven.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
shiznuts; أسامة zegt (20:53):
kom nou gewoon
het is gezellig
Topicreeks: Marokkanen op FOK
Oke.
Blij ous?
Wie heb ik op MSN dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom jij aan al die chicks op MSN. Hier klopt iets niet.
Marokkaansequote:
Marokkaanse heb ik al maanden geen contact meer mee en GRS zie ik nauwelijks online komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse
MarokkaanseKip
Zal mij niet verbazen als je GRS ook op msn hebt.
Ah okey. Maar je bent wel een player. Geef maar toe.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokkaanse heb ik al maanden geen contact meer mee en GRS zie ik nauwelijks online komen.
Anders had ik nu wel nog een vriendin gefixedquote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah okey. Maar je bent wel een player. Geef maar toe.
Volgens mij heb je er meerdere pending. Niezobescheiduh!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Anders had ik nu wel nog een vriendin gefixed.
Is maar msn joh.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah okey. Maar je bent wel een player. Geef maar toe.
Ervaring?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
Het begint met MSN. En het zal eindigen met 2 kinderen!
Haten is verlaten!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat haat jij toch altijd op mij.
Hoe wist je dat van mijn love-childs?
En, en, en, jij blijft steeds, dus is het eigenlijk gewoon (broeder)liefde?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haten is verlaten!
I know the unknown.
Hoeveel kloons heb je kerel.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal tekenen als sjaakz.
Wat!?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En, en, en, jij blijft steeds, dus is het eigenlijk gewoon (broeder)liefde?
Roch et te shed tegne.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, vecht er niet tegen. Laat het z'n gang gaan.
Ik heb het meerdere keren tegen hem gezegd. Dus dat zou hij moeten weten.quote:
Iets in de trant van steek je hoofd waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren tegen hem gezegd. Dus dat zou hij moeten weten.
Ja, ik vind het zeker leuk, maar het reizen wordt me een beetje teveelquote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vindt het toch leuk? Als je een studie niet leuk vindt, kost het 10x zo veel moeite en daar heeft niet iedereen zin in. (wie maakt de grap over Inholland/M&EM en moeite?)
Ah, op die manier. Begrijpelijk, ik vond zelf 40 minuten reizen naar de uni al te veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zeker leuk, maar het reizen wordt me een beetje teveel
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ben een achtste Marokkaans, telt dat ook?
Wat heb je er aan overgehouden?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ben een achtste Marokkaans, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |