abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41058124
Hoi meisje je lijkt me aardig. Voeg me eens toe. Misschien worden we vriendjes. Oh, weet je niet hoe? Klik op mijn foto, ga naar mijn profiel. Kijk daar wat rond, schrijf neer wat je beviel. Je weet wel in het gastenboek, of waar dan ook. Ik schrijf je weer terug, breng je flink aan de kook.

Goh, je hebt msn en je wil voor de cam? Nou ja, waarom niet, laat maar zien wie je bent. En nu wil je daten? Ok dan, wanneer? Morgen, en woensdag en vrijdag alweer?! Ga je niet wat te vlug? “Welnee!”, zeg je terug. “Ik weet toch wie je bent, we hebben samen gecamt! En je bent altijd zo aardig, zo lief, intelligent. Ik weet al sinds gister dat jij de ware bent!”

Nou, dan zal het wel goed zijn, kom dan maar langs. Na een gezellige avond, bij mij in bed beland, wil je zonder condoom. Zeg, doe even gewoon! Ik ben nog best jong, en hoe lief'k je ook vind, ik doe dat ding om, want ik wil nog geen kind. “Maar ik ben aan de pil”, je verontwaardigde gil. “Ik ben niet zo’n meisje die wanneer ze je wil, zwanger raakt zomaar ineens uit het niets. Dat doen alleen sletten, dat is toch niet hoe je me ziet?”

Tja, wat moet je nou, op zo’n moment. Ik laat me niet kennen, ik ben toch een vent! Dus daar gaan we samen, alle bezwaren vergeten. Achter elkaar door, de nacht van ons leven. Ook woensdag en vrijdag en de hele volgende week. Tot drie weken later de pleuris uitbreekt.

Aan de telefoon zeg je “Schat heerlijk nieuws”, en dan plompverloren, “Over een maand of acht wordt onze baby geboren”. Onze baby?, vraag ik verbaasd. “Ja lief, ik ben zwanger”. Niet van mij, zeg ik kil, doei schat ik moet hangen. “Klik” zegt mijn telefoon, en daarna “Piep, piep”. Denk maar niet dat je mij hierna ooit nog ziet…

Erg hè? Ik voel me best schuldig, dat elke keer wanneer ze weer ongeduldig, opbelt of me aanspreekt op msn. Ik haar negeer, doe alsof'k er niet ben. Ook zij heeft flink spijt, weet niet hoe ze het heeft. Wil de baby niet kwijt, die in haar leeft. Helaas ik ben koppig, kan haar niet vergeven. Waren we maar gewoon vrienden gebleven.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:38:57 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_41058238
lollers pwnt!!
:')
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:43:05 #3
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_41058359
is dit fantasie of werkelijkheid?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_41058394
laffe klootzak!

maar wel leuk geschreven
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41058438
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef type_29 het volgende:
maakt niet uit, vind het best boeiend
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:45:42 #6
54932 J.J.McKay
............................
pi_41058445
Hehehehe, dr verdiende loon. had ze maar moeten luisteren
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_41058470
Was ze nou aan de pil of niet?
Ik vind je reactie erg zwak. Je hebt zelf met haar liggen neuken, zonder condoom.
Als je geen verantwoordelijkheid wil nemen voor dat kind, dan praat je daar over en niet op zo een laffe manier.
pi_41058494
Goed gedaan. Sex is ook om je voort te planten.
pi_41058519
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef type_29 het volgende:
Maakt dat wat uit? Wat is het verschil? Als een slet je zegt: "Ik ben aan de pil", is dat dan fantasie of werkelijkheid? Maakt dat wat uit als een leuke meid, op je wacht in je bed, haar benen gespreid... Stel jij haar dan ook deze zelfde vraag? Nou, super, respect, jij bent de held van vandaag.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:51:52 #10
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_41058637
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:35 schreef DrSeuss het volgende:
verhaal
Grappig verhaal, mooi geschreven ook
Wie, ik?
pi_41058652
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef DrSeuss het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? Wat is het verschil? Als een slet je zegt: "Ik ben aan de pil", is dat dan fantasie of werkelijkheid? Maakt dat wat uit als een leuke meid, op je wacht in je bed, haar benen gespreid... Stel jij haar dan ook deze zelfde vraag? Nou, super, respect, jij bent de held van vandaag.
hahaha je bent gewoon een laffe sukkel!
pi_41058748
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef appelsap het volgende:
Was ze nou aan de pil of niet?
Vast niet, ze heeft gewoon gelogen!
En daarmee mij, haarzelf en ons kind bedrogen.
pi_41058802
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Grappig verhaal, mooi geschreven ook
Idd, z'n nickname past er ook wel bij
pi_41058850
hihi, lekkere pil slikt zij

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 12:58:54 ]
pi_41058951
Stoer dat je het kind straft voor het domme gedrag van zijn/haar vader en moeder.
Dat je het leuk opschrijft, maakt je niet minder een klootzak jegens je kind.

Arm kind, met zo'n manipulatieve moeder en egocentrische vader.

Het allerdomste is dat je mekkert over je vriendin, de slet, maar het niet eens in je opkomt woorden te wijden aan je kind. Vader is geen slag beter dan moeder helaas. Ik moet nu al lachen om alle humor die in dit topic voorbij gaat komen, not.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41059101
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

hahaha je bent gewoon een laffe sukkel!
Ik hoop echt dat jij ditzelfde ook nog meemaakt, een vrouw die je bedriegt en zwanger raakt. Ik durf te wedden dat ook jij dan “je plicht” verzaakt, de benen neemt en haar hier afkraakt.
pi_41059141
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Roquefort het volgende:
Stoer dat je het kind straft voor het domme gedrag van zijn/haar vader en moeder.
Mijn kind? Welk kind? En waarom van mij? Vast van iemand anders, misschien iemand als jij.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:09:08 #18
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_41059198
En morgen krijgen alle elfjes een stukje magisch brood als ontbijt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_41059226
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef DrSeuss het volgende:

[..]

Mijn kind? Welk kind? En waarom van mij? Vast van iemand anders, misschien iemand als jij.
En over 15 jaar staat het programma Spoorloos opeens voor je deur met een kind dat naar je op zoek is
pi_41059257
k zou abortus eisen!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef DrSeuss het volgende:

[..]

Vast niet, ze heeft gewoon gelogen!
En daarmee mij, haarzelf en ons kind bedrogen.
Misschien moet je daar eerst eens over praten?
Meteen weglopen van de situatie is het lafste wat je kan doen.
Want ondanks dat zij jou misschien bedrogen heeft op die manier heb je hem er wel zelf ingestoken dus je blijft mede verantwoordelijk. En dan kan je niet aankomen met praatjes als "tsja ik ben toch een man."
Nee, je bent pas een man als je iig probeert een oplossing te verzinnen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:12:43 #22
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41059311
ik wil er taaitaai bij
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41059393
appelsap,.. beetje onlogisch?
Als ze zelf zegt aan de pil te zijn, je samen instemt om zonder condoom of whatever te doen,.. en ineens komt ze blji met het verhaal van baby?
Dat heb k ook zoiets van heeyy hhhoooiii.
laterz
zoek het lekker uit met je kind dat indd van mij is maar waar k niet om heb gevraagd.

[ Bericht 0% gewijzigd door het.ismij op 22-08-2006 13:20:25 ]
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:17:36 #24
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41059479
Zo zie je maar weer
Bij dag en nacht
Bij zon en regen
Kom je leuke dingen tegen
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_41059541
Zeg dan op zijn minst dat je er geen verantwoordelijkheid voor wil nemen. In je eerste post schrijf je nog wel dat een man bent. Laat zien dan, sissy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')