Goed hoorquote:
gewoon doorzetten, en ineens is het voorbijquote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed hoor
Leuk weekend gehad en voor de rest elke dag weer dichterbij einde stage en examens.
Ik kom het wel door, maar moeizaam.
Mja, tijd gaat nogal langzaam nu.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef omearos het volgende:
[..]
gewoon doorzetten, en ineens is het voorbij
geduldquote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, tijd gaat nogal langzaam nu.
Zou willen dat het al over een jaar is.
Oh, dan heb ik het door elkaar gehaaldquote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Die van Greetz heb ik niet zelf gezien, ik doe post.nl
Mooi Vaduz!quote:
Wel fijn dat het een stuk beter gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijg ook al weer wandelzin. Maar ik moet me nog inhouden tot ie helemaal dicht is!
En die mini's, ik zie ze bijna niet hier. Ik moest en zou er een vinden op de parkeerplaats bij het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest en zou er een vinden op de parkeerplaats bij het ziekenhuis.
Nou en hoequote:
Ohai, mag ik ook?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik ga maar eens voor mn derde bakkie thee geloof ik
Heb je er toevallig een lekker broodje daslookkaas bij?quote:
Hoerende schijtzooi, nee die is opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je er toevallig een lekker broodje daslookkaas bij?
Je moet die springveer gebruiken!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:58 schreef Lutte het volgende:
Eens kijken of ik mezelf opgehesen krijg, moet brokken voor Fabian gaan halen.
quote:
Hijskraanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of een takelwagen, er is grof geschut nodig.
Ik lach om je hoerende schijtzooi formuleringquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan daar niet om lachen hoor Pis![]()
Ik ga mn lenzen eens omwisselen, ik zie wazig, ik hoop dat dat het euvel is
Ja datquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lach om je hoerende schijtzooi formulering
Oh over hoerende schijtzooi geschreven, ik ga de NS zo es mailen over die OV Chipkaart van zequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lach om je hoerende schijtzooi formulering
Toen ik in die oude kever zat, de met dat tapijt. Zaten volgens mij de pedalen ook anders. Degene die de auto bestuurde had er in het begin wel moeilijk mee. Maar op zich ging het wel dacht ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb nou toch een geile Mini gezien![]()
En nog voor een mooie prijs
Is rechts gestuurd eigenlijk moeilijk rijden?
En zitten pedalen op andere volgorde?
+1quote:
Die meuren bij de Aldi altijd naar drank, drank en nog eens drank. En ze kopen ook alleen drank, drank en nog meer drankquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
Huuuuuu![]()
Die polen die komen winkelen bij de Jumbo meuren ook altijd zo erg![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
met dr armen omhoog om zich vast te houden in de bus
Noes, de cvketelman was geen Pool, hij was warempel nog kleiner dan de gemiddelde Pool van 1.70mquote:
Ik heb hier een pand om de hoek dat ze verhuren, soms verhuren ze het een half jaar aan Polen. Vrijdag laden ze in voor Polen en hun kippies, Zondag zijn ze weer terug. En elke werkdag om 16:00 komen ze met een busje uit het werk, 8 man in blauwe pakjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben hier geen Polen of dat soort materiaal.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
En dan zet hij die koffie die zij gebracht heeft gewoon keihard op de trap neer
Hier ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die meuren bij de Aldi altijd naar drank, drank en nog eens drank. En ze kopen ook alleen drank, drank en nog meer drank
Vlieg je dan altijd spontaan meteen een ander gangpad in?quote:
Ik moes juist daar bier gaan vullenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vlieg je dan altijd spontaan meteen een ander gangpad in?
Draag je dan helemaal geen parfum?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan zelf niet tegen sprayparfum, krijg ik hoofdpijn van
Wat voor types heb je nog meer dan?quote:
Oh zo, nu snap ik het. White musk ken ik volgens mij nog wel van vroegerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik parfumolie van de Body Shop ( White Musk, al sinds mn 14e of zo) of een sptje ( solid parfummetje
) van Lushhhhhhh
![]()
Nu heb ik Wonderland Regained of zo, van Lush, en Honey I washed The Kids van Lush, en ik heb nog een Snowfairy van Lush, en ook nog een bodempje White Musk
Body butter van de Body shop vind ik heerlijk (alleen ben ik geen butter liefhebber), Moringa was dat denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
White Musk is trouwens echt alleen maar lekker van de Body Shop
Ohquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een bad maar die ballen das t enige van Lush waar ik echt geen bal aan vind
Jaaaaaaa die zijn geniaal, ik moet nog ff een nieuwe halen voor deze winter voor Chico en mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Body butter van de Body shop vind ik heerlijk (alleen ben ik geen butter liefhebber), Moringa was dat denk ik
Ik krijg spontaan trek in ijs van de ijssalonquote:
Een Rolo Flurry is ook de moeite waard!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, nu wil ik ook naar onze ijssalon![]()
Thnx!
Australian heb ik nog nooit opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Nee bah, ik wil alleen maar ijs van onze decadente chique dure ijssalon of van Australian
Wat cutequote:
Wat klink je vreselijk leukquote:
Leuk dat je het liet zien, jullie zijn een leuke combiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik verwijder hem weer van youtube. Wilde het even laten zien
Heb je een idee waar je heen zou willen Pgr?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
Zit eraan te denken om begin september gewoon een last minute te boeken.
Lekker in mijn eentje weg ofzo.
Boeit me nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een idee waar je heen zou willen Pgr?
Tof, doen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boeit me niet
In ieder geval NL niet![]()
Leuke lastminute
Het zou wel erg luxe zijn als je ouders op die leeftijd je vakantie all-in betalenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Zal het wss wel zelf moeten betalen wat betekend dat er weer geld wegvalt![]()
Liefst ook all-in.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zou wel erg luxe zijn als je ouders op die leeftijd je vakantie all-in betalen
Maar tof dat je plannen hebt
Ik moet alweer lachen om het eerste filmpje zodra de muziek startquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte deze twee afgelopen weekend.
Vrijdagavond nog even spelen met Polly en Bella buiten :
En zaterdag mocht Chico weer met mij mee douchen in de inloopdouche, hij vindt dat zoooooo heerlijk![]()
Ow, en Prince op de bas , met een sax solo van Maceo![]()
Ik hoop het ook, moet nu toch een keer mee gaan zittenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, idd.
Maar ik werk ervoor.
Hopen dat mijn loon in orde komt..
Ja de douche is echt hemels!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ahhhhhh kijk Chico nou onder de douche![]()
En wow wat voor een douche trouwens
Wat had je een goeie plaats bij Prince![]()
Ik sta liever niet helemaal vooraan. Dat de artiesten je dan recht aankijken heb ik soms iets van ahh. Hoe moet ik reageren. Meestal probeer ik zo 5 rijen van voren te staan dat weer wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet bijna janken als ik Chico zo stilletjes zie genieten onder dat water![]()
Ik vind dat (voor mezelf) altijd wel haast een must, echt goed vooraan staan bij concerten
Ligt ook erg aan de locatie, als je in Ahoy tegen de hekken vooraan staat heb je nog amper oogcontact. HMH hetzelfde...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sta liever niet helemaal vooraan. Dat de artiesten je dan recht aankijken heb ik soms iets van ahh. Hoe moet ik reageren. Meestal probeer ik zo 5 rijen van voren te staan dat weer wel.
En ik heb een klein postuur, dus kan me soms wel makkelijk naar voren "wurmen"
Op zich wel ja. Maar het moet niet constant gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het wel leuk, recht in de ogen van de artiesten kijken.
Nee precies is niet goed voor zijn nek, dat iedere keer naar boven kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb bij Prince ook wel es vooraan gestaan hoor, maar echt oogcontact maak je niet met hem
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja want hij staat niet op een heel hoog podium met hele hoge hakken of zo
Haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Maar het moet niet constant gebeuren.
1 keer stond ik bij de Heideroosjes helemaal vooraan. Komt die gitarist voor me knielen.. bij een nummer waarvan de titel in censuur past hier op FOK!en dus dat ook "tegen mij" zei. Dat was wel tof..
O ja. NOg een keer. Bij The Gathering. Leek het ook of Anneke mij een paar keer aankeek.. at was eigenlijk ook wel tof. Misschien toch nog een keer proberen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha.Bij Cage the Elephant en Handsome Poets gebeurde het écht vaak en ik vond het wel leuk, is het net alsof je ook echt een connectie heb ofzo.
Anneke wil ik nog eens live horen, wat een strot heeft die meid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja. NOg een keer. Bij The Gathering. Leek het ook of Anneke mij een paar keer aankeek.. at was eigenlijk ook wel tof. Misschien toch nog een keer proberen..![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd ooit es in een overvol Ahoy toegezongen door een meneer van een band, ik zakte echt bijna door de grond
Ja klopt. Waar woont ze dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anneke wil ik nog eens live horen, wat een strot heeft die meid.!!
En ze woont hier een dorp vandaan.
OMG.. Dat is fout ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kon ff niet op de naam komen, maar London Beat was dat, en ze zingen I've Been Thinking About You, echt, te fout
De Rips.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kon ff niet op de naam komen, maar London Beat was dat, en ze zingen I've Been Thinking About You, echt, te fout
Okee, daar ben ik wel eens door heen gekomen met een fietstocht. Zo heel ver van Geldrop ligt dat natuurlijk ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, maar ik was toen 17 of zo geloof ik, het was nog wel haast romantisch, het was ook op tv te zien en zo
Nee inderdaad! Ligt allemaal samen geklit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar ben ik wel eens door heen gekomen met een fietstocht. Zo heel ver van Geldrop ligt dat natuurlijk ook niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Die gozer zei zelfs mn naam , on national television, echt, beschamend
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs mn vader stopte met studio sport kijken![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Mn broertje kwam elke Fortuna wedstrijd in beeld.
Schreeuwend in de hekken hangend.
Zelfs mn vader stopte met studio sport kijken![]()
Mn zusje en ik zijn es op t jeugdjournaal geweest, in het jaar 0
Tja wel jammer dat zo'n club zo is afgezakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig komt Fortuna nu nooit meer op tv, kan ie weer kijken
Kan goed. Maar volgens mij zaten de supporters dat jaar al bovenin de hoek, schuinboven mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Echt?
Dan hing mn broertje ergens aan de overkant schreeuwend in het hek![]()
Ik mocht niet meer staan en werd naar de tribune geleid. Man trok me aan mijn arm mee en even later zat ik op een gangpadtrap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz is ook wel eens zichtbaar op TV geweest bij Idols. Ik meen mezelf te herinneren dat ze hem daarna gevraagd hebben om verder naar achteren te gaan staan. HIj stond in de weg..![]()
Wie kijkt er nu nog naar zo'n Jim of Jamai als Der Düz daar in volle glorie staat?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer staan en werd naar de tribune geleid. Man trok me aan mijn arm mee en even later zat ik op een gangpadtrap.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu nog naar zo'n Jim of Jamai als Der Düz daar in volle glorie staat?
quote:
Haha tuurlijk, ik heb er nog eentje van deze avond. En ook nog een bij een andere liveshow waar ik de shine pak.quote:
Is dat die foute dreadlockman. ale Trence Trent D'arby? Of toch NIgel?quote:
I-Jay!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat die foute dreadlockman. ale Trence Trent D'arby? Of toch NIgel?
Was dat niet JK? Of gewoon allebeiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is dat die kerel die zijn eigen kleren maakte?
TJa was op de middelbare. Iemand vroeg waar het woord neger vandaan kwam. Ik zei teon Negro of Negros betekent zwart. Nou, dat mocht ik niet zeggen dan de klas EN van de leraar..quote:
Wat Martin zegt.quote:
.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
Neger is geen scheldwoord. Net zoals blanke dat ook niet is.
Nikker en nigger wel.
Zeggen dat het morgen enorm gaat onweren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt crap, mailt die vriendin af die vanavond zou komen eten.
En dat ze afmailt is nog tot daar aan toe, maar echt zo heel casual, geen sorry, geen reden en dan "ik kom morgen wel ok?".
Ja is ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
OKee, maar toch, dat ik niet mag zeggen dat Negros zwart betekent. Daar is neger toch gewoon van afgeleid of niet?
Ik noem mezelf ook vaak neger, niets mis mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:48 schreef Lutte het volgende:
Wij noemen ons Black ook vaak zat neger. Ga ik nu naar de hel?
Vaduschkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeggen dat het morgen enorm gaat onweren.
Of komt ze dan topless?
Goed koosnaampje wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap dat ook allemaal wel.
Maar in Amerika noemde ze mij een cracker, een racistische term voor een blanke, maar anders om mag het niet. Beetje hypocriet.
Ik denk dat je ze gewoon pakte met je humor. You cracker!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap dat ook allemaal wel.
Maar in Amerika noemde ze mij een cracker, een racistische term voor een blanke, maar anders om mag het niet. Beetje hypocriet.
Graag gedaan! Was het toch een poedel? Ik ging echt onwijs twijfelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Pis, dank je wel voor de onwijs gave old school natte poedel kaart![]()
![]()
![]()
Kook ze!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee das heus wel een poedel hoor, met ouderwetsch kapsel![]()
Zo, ik ga maar es koken
Ik zag hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Pgr; ik heb een sleutelhanger in het mandje geplaatstHij is betaald!
Wat is Radio 49?quote:
Opvolger van X-raydio wat weer de opvolger van Radio ONZ was.quote:
Oh volgens mij heb ik een keer geluisterd toen Patje aan het draaien was, denk ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Opvolger van X-raydio wat weer de opvolger van Radio ONZ was.
Charmed_angel heeft ook al een paar keer gedraaid, Bella, Zeroku en Tha_Erik zijn zich er in aan het verdiepen en Benny gaat voor of na mij draaien
Patje heeft ook gedraaid jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik een keer geluisterd toen Patje aan het draaien was, denk ik...
Volgens mij was hij gewoon thuis toen. Je bedoelt wel Patje1987 en niet Patrique toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Patje heeft ook gedraaid jaNog vanuit Kally thuis geloof ik
Jupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gewoon thuis toen. Je bedoelt wel Patje1987 en niet Patrique toch?
Als ik dan op de laptop zit ga ik ook ff naar je luisteren Lutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupMaar hij heeft wel heel wat meer dan één keer gedraaid
Het is wel doodeng
Leuk! Goed dat je het zegt trouwens, ik moet zelf de laptop ook nog reserverenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik dan op de laptop zit ga ik ook ff naar je luisteren Lut
Oeh, wel doen jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk! Goed dat je het zegt trouwens, ik moet zelf de laptop ook nog reserveren
Oh ik heb geen Hyves, is het een Hyves smiley?quote:
Die is van Hyves ja, of Hyves heeft hem gejat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb geen Hyves, is het een Hyves smiley?
Ik heb hem uit de ouderwetsche Fok index, die is uit 2003.
Sms.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is van Hyves ja, of Hyves heeft hem gejat.
Ik heb nog wel Hyves, kan het missen als kiespijn maar de dinnetjes zijn nog niet om, dus als ik contact wil leggen moet ik wel
Ik ben dat helse ding altijd kwijt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje volgehouden rond jouw leeftijd!
Ik schop terug.quote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga al voor mn derde bakkie thee vandaag
Ik heb net m'n eerste bakkie plûah!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga al voor mn derde bakkie thee vandaag
Hoe was de beul tandarts?quote:
Ging wel.. Wel een wortelkanaalbehandeling, maar heb me best goed gehouden.quote:
Oh dat eet en drinkt altijd fijntjes!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Lutte het volgende:
Het is nu alleen wel nog verdoofd dus kan niet praten![]()
Vooral dat drinkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat eet en drinkt altijd fijntjes!Wel fijn dat het achter de rug is. Is het nu klaar verder of moet je nog een keer terug?
Wat ergquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Pis, Prince die Seal van het podium weg moffelt na zijn gastoptreden waarbij hij zijn tekst niet kende
Lekker funken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Hij stond wel nog het hele concert in de coulissen helemaal uit zn dak te gaan in zn kanariegele jasje
Oh ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel eens een sollicitatie gehad, vlák na de tandarts. Ik heb me toen maar geëxcuseerd voor de moeilijke mimiek
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel eens een sollicitatie gehad, vlák na de tandarts. Ik heb me toen maar geëxcuseerd voor de moeilijke mimiek
The MIquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Echt waardeloos, steeds nét de verkeerde uitdrukking die je nodig hebt bij lastige vragen
Oepsquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik weet wat u nu denkt maar IK BEN ECHT VAN DE TRAP GEVALLEN HOOR![/i]
Ze is uiteindelijk wel aangenomen toen, maar wij zeiden ook al , die waren gewoon bang wat dr met dr zou kunnen gebeuren als ze die baan niet zou krijgenquote:
Schattepatatje!quote:
Het laatste beetje trekt nu uit mijn bovenlip.. Maar heb er, met verdoving en al, al een pizza en twee boterhammen in gepropt dus dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje! Ben je nog aan het kwijlen of gaat het al beter?
BN'er of iemand van Fok!?quote:
Fijn! Je bent best een klein vreetmonstertje ook he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het laatste beetje trekt nu uit mijn bovenlip.. Maar heb er, met verdoving en al, al een pizza en twee boterhammen in gepropt dus dat komt helemaal goed
Zo somsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Je bent best een klein vreetmonstertje ook he.
Ga je kopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
Heb zin in nieuwe vleesetende planten
Mja, ik wil wat anders dan de standaar vleesetende planten dan bij de tuincentra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |