quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef leolinedance het volgende:
Niet zo verstandig denk ik. Verkijk je niet op de brandstofkosten, wegenbelasting en onderhoud. De Cinquecento is ongetwijfeld véél goedkoper.
Hoeveel km's ga je rijden? Kun je zelf sleutelen? Heb je veel geld tot je beschikking?
Hoezo dit weer? Meneer is niks gewend.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met dit weer rijd ik toch liever in een Fiat
True.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Hoezo dit weer? Meneer is niks gewend.
Det suks.. waarom niet?quote:» Er is al 329 dagen niet in dit topic gepost.
W126 is een prachtauto, de W123 een prima alternatief met het oog op verbruik (en vaak ook goedkoper in de aanschaf). Diesel zou ik momenteel niet snel kopen gezien de huidige belastingvoorwaarden, bij benzine kun je nog eventueel voor het kwarttarief kiezen. Handgeschakeld of automaat hangt natuurlijk van je persoonlijke voorkeur af. De kilometerstand zegt lang niet alles, en de vraag is natuurlijk in hoeverre deze helemaal klopt gezien de leeftijd van de auto (NAP bestaat pas sinds '91).quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef JuBoy het volgende:
Hallo allemaal,
Ik vind Mercedes-Benz erg mooie oude auto's maken, en nu wil ik er 1 gaan komen. Echter zijn er veel varianten w108, w126, w140, waar ik niet heel veel van begrijp.
Kan iemand mij hier uitleggen wat voor Mercedes van voor '88 is aan te raden van ongeveer 5.000 euro.
Ik vind de w126 mooi, maar hij moet geen gele knipperlichtramen hebben aan de voorzijde maar het liefst gewoon ook wit (dat geel vind ik zo lelijk). Verder hoop ik dat het interieur van binnen erg mooi is met een dik mercedes stuur. Ook ben ik benieuwd naar wat jullie vinden, benzine of diesel (diesel leek mij beter qua geld), handgeschakeld of automaat en hoge kilometerstand.
En nu alweer 458 dagen nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Det suks.. waarom niet?
Ik heb er inmiddels ook eentje
Jep; vorig jaar Maart gekauft met 230k op de teller, gisteren zag ik de 302k langskomen, rijdt nog steeds heerlijk voor zo'n oud barrel, en hij voelt aan alsof hij net is ingeredenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En nu alweer 458 dagen niet![]()
Ik word ook Benz rijdert. Duurt wel nog een half jaar, f*cking lang
Doet die van jou het nog goed?
Top manquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep; vorig jaar Maart gekauft met 230k op de teller, gisteren zag ik de 302k langskomen, rijdt nog steeds heerlijk voor zo'n oud barrel, en hij voelt aan alsof hij net is ingereden![]()
Jij krijgt een 350 te leen van de baas zag ik ergens langskomen? De beier niet voor herhaling vatbaar?
In duitsland een mooie w204 moet te regelen zijn als anne haar spaanse banaan eruit knikkert 😂😂quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, ik zit stiekem wel een beetje rond te neuzen naar ook een T-model, en dan een stukkie jonger.. niet dat er op deze niet nog eens 3 ton bij kan, maar dat milieu gezeik in de grote steden enzo, en in .de doen ze dat ook al een tijdje, plus dat ik af en toe echt zit te klooien met kofferbakruimte, want ik sleep best veel zooi mee, en effe een bossie hout bij de bouwmarkt halen is ook een drama.
De pest is dat met mijn bescheiden budgetje, ik niet veel verder kom als een W203 als ik een C wil, en dat zijn notoire roesthokken. nou is dat ook niet heel erg op zich, want dat laten fiksen is prima te doen, maar de eigenaren van die gatenkazen denken gewoon dat ze hun gewicht in goud waard zijn met 4 ton erop
Ik zit al over de grens te loeren, maar daar rijden ze weer wat minder diesel, en ook wat meer E als C, en dat loopt redelijk in de papieren qua MRB. Kan het op zich wel lijden, maar ik vind het zo zonde voor een auto waar ik meerendeels alleen in rondhobbel.
Omdat anne in een andere topic (weet niet meer welke) dat haar seatje veel geld kost/heeft gekostquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:09 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zou mijn 'nieuwe' auto keuze afhangen van het feit of Anne een auto heeft?
We hebben ieder onze eigen bankrekeningquote:Op zondag 31 mei 2015 12:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat anne in een andere topic (weet niet meer welke) dat haar seatje veel geld kost/heeft gekost
Mjah, ding is ongeveer nieuw inmiddels, maar zoals Anne al zegt; haar auto doet weinig met mijn bankrekeningquote:Op zondag 31 mei 2015 12:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat anne in een andere topic (weet niet meer welke) dat haar seatje veel geld kost/heeft gekost
Mjah, een CLS is wel een heel dikke bak, maar mijn zwager heeft er toevallig net vorige week eentje gekocht (een benzine 320 en er gas in gegooid), maar ik sleep best aardig wat rommel mee voor mijn werk, en ik was eigenlijk die kofferbak een beetje beu; ik wil een T. En dan is ook nog een kleinigheidje wat verbruik heet; een 220 Cdi doet een beetje rustiger aan met de zegeltjes bij de pomp, en dat is wel interessant met de kilometrages die ik rijd.. 270/320's zijn wel vaak de volste auto's, waar een 220 nogal eens kutje kaal is. Tis best lastig, zeker als je er ook nog eentje zoekt die onder de 250k staat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is een CLS diesel niet haalbaar? Zit je in ieder geval goed qua luxe. 3 liter V6 op diesel, 7 traps automaat. Ja, het is een zware bak, maar als je toch voor een 320CDI wil gaan, geen schokkend grote verschillen meer (een CLS 320 CDI zit ergens tegen de 1720, een C220CDI combi zit boven de 1550, C320CDI sedan zit (beide W204) zit op 1700 rond) met een normale C. En, in ieder geval op autoscout24, worden de CLS 320CDI's meer aangeboden. Wellicht dus meer ruimte voor onderhandeling?
Tsja. Nouja, an sich vind ik de 3 liter diesel nog wel meevallen. Ik ben de benzineblokken gewend en zelfs de meest kale benzinebak, met enkel een kompressor, doet al meer volgens fabrieksopgave. En daar heb ik onder gezeten. 5,9:100, ja, voor een diesel zal het best hoog zijn, maar de C180K van de vorige serie doet al 6,6:100 op de snelweg. Kom je aan, als je, zoals ik toen, op zondagochtend van Alkmaar naar Utrecht moet: A9 niet harder dan 110 met dat getrut, A2 100 op de cruise, A12 buitenring 80 cruise en Utrecht terug in 70 op de cruise. En als je met een benzineblok onder het fabrieksverbruik (volgens de boordcomputer) kan duiken, moet dat met een diesel toch ook mogelijk zijn? Maargoed, ik snap de overweging van minder verbruik ook erg goed, want dat ga je natuurlijk ook terugzien in je MRB en alles bij elkaar opgeteld tikt het lekker aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, een CLS is wel een heel dikke bak, maar mijn zwager heeft er toevallig net vorige week eentje gekocht (een benzine 320 en er gas in gegooid), maar ik sleep best aardig wat rommel mee voor mijn werk, en ik was eigenlijk die kofferbak een beetje beu; ik wil een T. En dan is ook nog een kleinigheidje wat verbruik heet; een 220 Cdi doet een beetje rustiger aan met de zegeltjes bij de pomp, en dat is wel interessant met de kilometrages die ik rijd.. 270/320's zijn wel vaak de volste auto's, waar een 220 nogal eens kutje kaal is. Tis best lastig, zeker als je er ook nog eentje zoekt die onder de 250k staat.
Waar ik altijd een beetje bang voor ben met Duitse voertuigen is dat de motoren, ondanks de lage kilometerstand, flink afgetrapt zijn. Duitsers rijden immers normaal gesproken geen gigantische afstanden, maar blazen wel veel, zeker in het hogere segment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Op Iebee staan wel een paar mooie, maar je merkt daar duidelijk dat de NL handelaren de boel razendsnel leegtrekken daar want alles wat mooi is staat 5 uur verderop, en dan woon ik nog op een steenworp afstand van de grens ook![]()
Leer mij eens wat bij als aankomend Benz stuurder: Wat is een T en waarom heet die zo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, een CLS is wel een heel dikke bak, maar mijn zwager heeft er toevallig net vorige week eentje gekocht (een benzine 320 en er gas in gegooid), maar ik sleep best aardig wat rommel mee voor mijn werk, en ik was eigenlijk die kofferbak een beetje beu; ik wil een T. En dan is ook nog een kleinigheidje wat verbruik heet; een 220 Cdi doet een beetje rustiger aan met de zegeltjes bij de pomp, en dat is wel interessant met de kilometrages die ik rijd.. 270/320's zijn wel vaak de volste auto's, waar een 220 nogal eens kutje kaal is. Tis best lastig, zeker als je er ook nog eentje zoekt die onder de 250k staat.
Op Iebee staan wel een paar mooie, maar je merkt daar duidelijk dat de NL handelaren de boel razendsnel leegtrekken daar want alles wat mooi is staat 5 uur verderop, en dan woon ik nog op een steenworp afstand van de grens ook![]()
Huh? Hoezo dat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef leolinedance het volgende:
Eén van de weinige opties die ik graag wil (DAB-audio) is uitgerekend op mijn nieuwe auto niet leverbaar. Wel op werkelijk álle anders gemotoriseerde C-klasses van het laatste model![]()
Tis 2001. Stoelverwarming is idd geen noodzaak, maar wel fijn, wegsleepshit is standaard volgens mij, interieuralarm uitschakelen is handig als je hem op de warme zomerdag met het kanteldak open en de ramen op een kiertje wilt parkeren (doe ik best vaak). Leer hoeft niet, alleen als het sportstoelen zijn, anders liever zwarte stof, dat zit beter. Climate is een must (heb ik nu niet, maar met ramen op een kier op de snelweg zuigt ivbm herrie), Parking assist is met een station wel prettig, maar niet héél erg nodig, ESP aan/uit kan handig zijn, wegklappen van de hoofdsteunen is bullshit, liggen bij mij standaard plat ivbm zicht naar achter en het in 99% van de tijd ontbreken van achterpassagiers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
2001 is te oud. Utrecht is diesel vanaf bj 2005 pas toegestaan. Daarom, een W203 facelift in C220 CDI automaat met sportonderstel in elegancetrim. En dan, grijsblauw? Mooie kleur grijs waar je niet veel op ziet en die je ook niet veel ziet. Deze kleur dus, verschrikkelijke velgen trouwens.
An sich is een elegance best goed aangekleed, maar volgens mij past er nog heel veel bij. Maar even eerlijk, hoeveel hiervan heb je nou nodig?
[ afbeelding ]
Hoofdsteunen naar achter leggen is leuk, maar onnodig in een station, stoelverwarming/koeling is leuk, maar ook niet echt nodig. Parkeersensoren, kom op, we kunnen toch gewoon parkeren? En de rest? Tsja, op het alarm, ESP en openen/sluiten na, van die typische 'murica optie's.
Múst have: climate- en cruise control, automaat en onder de 250k, ik zoek een specifiek middenconsole Die hoekige met grote kachelknoppen, niet die fisher price ronde met dat vakje., ik wil liever géén hout, navi hóeft ook niet per se (ws. toch outdated), zwart heeft de voorkeur, middengrijs mag ook, zilver liever niet, maar uitrusting en kilometers gaan vóór de kleur.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leer mij eens wat bij als aankomend Benz stuurder: Wat is een T en waarom heet die zo?
Wat is lebee? Leuk om te lezen dat gas nogsteeds rendabel is blijkbaar. Ik dacht dat het na die verhogingen op LPG een paar jaar geleden wel helemaal afgelopen zou zijn.
Bij een volle auto neem ik aan dat je veel opties erop wil. Welke opties vind jij echt nodig om het rijden aangenamer te maken? Ik snap de hunkering naar 'full-options' niet zo. Nu is mijn eigen wagen wel erg kaal momenteel, maar zaken als leer, open dak, stoelverwarming, lane departure, dodehoeksensot, camera's etc. vind ik echt zo'n bullshit.
Eén van de weinige opties die ik graag wil (DAB-audio) is uitgerekend op mijn nieuwe auto niet leverbaar. Wel op werkelijk álle anders gemotoriseerde C-klasses van het laatste model![]()
Wat zou je budget ongeveer zijn? En wordt het perse weer een Benz?
Moet toch lukken, zo veel eisen heb je niet. Ik las ergens dat een full-option sedan ook een optie voor je was. Daaruit maak ik in ieder geval op dat je de ruimte van een station niet echt nodig hebt. Dat maakt je zoekveld in ieder geval wel erg groot.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis 2001. Stoelverwarming is idd geen noodzaak, maar wel fijn, wegsleepshit is standaard volgens mij, interieuralarm uitschakelen is handig als je hem op de warme zomerdag met het kanteldak open en de ramen op een kiertje wilt parkeren (doe ik best vaak). Leer hoeft niet, alleen als het sportstoelen zijn, anders liever zwarte stof, dat zit beter. Climate is een must (heb ik nu niet, maar met ramen op een kier op de snelweg zuigt ivbm herrie), Parking assist is met een station wel prettig, maar niet héél erg nodig, ESP aan/uit kan handig zijn, wegklappen van de hoofdsteunen is bullshit, liggen bij mij standaard plat ivbm zicht naar achter en het in 99% van de tijd ontbreken van achterpassagiers.
[..]
Múst have: climate- en cruise control, automaat en onder de 250k, ik zoek een specifiek middenconsole Die hoekige met grote kachelknoppen, niet die fisher price ronde met dat vakje., ik wil liever géén hout, navi hóeft ook niet per se (ws. toch outdated), zwart heeft de voorkeur, middengrijs mag ook, zilver liever niet, maar uitrusting en kilometers gaan vóór de kleur.
Gewenste optie's: open dak, stoelverwarming. rest is leuk, maar boeit niet echt, leer mag, maar wel sportstoelen dan.. xenon maybe.
Budget is ergens tussen de 5 en 6k, en ja, liever een Benz. Andere optie zou BMW zijn, maar ik vind die interieurs niet echt mooi, en ook daar zijn ze een beetje van de pot gerukt qua prijzen, en veel zijn er versjonnied.. Nou is daar niks mis mee, maar ik doe dat liever zelf
T-model is een station, en Iebee moet je eens 3 keer hardop zeggenquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet toch lukken, zo veel eisen heb je niet. Ik las ergens dat een full-option sedan ook een optie voor je was. Daaruit maak ik in ieder geval op dat je de ruimte van een station niet echt nodig hebt. Dat maakt je zoekveld in ieder geval wel erg groot.
Mocht je toch voor een BMW gaan, ik raad de sportstoelen (generatie F30) in ieder geval zwaar af. Misschien dat ze op voorgaande modellen fijner waren, maar wel een puntje om op te letten als je veel rijdt. Ik had ze in liever niet gehad.
Maar wat is nou die T en lebee waar je het over had?
Aha, had het al gegoogled. Dat T-model voor een Benz station wordt blijkbaar in andere landen wel gebruikt maar in NL niet (meer). In de brochure van de W205 en op de MB site in ieder geval niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
T-model is een station, en Iebee moet je eens 3 keer hardop zeggen
Jep, zoiets, maar dan van iemand die me een NAP kan overleggen, want 140k in 9 jaar op een 220 Cdi is een geintje natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, had het al gegoogled. Dat T-model voor een Benz station wordt blijkbaar in andere landen wel gebruikt maar in NL niet (meer). In de brochure van de W205 en op de MB site in ieder geval niet.
Lebee ben ik nog niet uit, maar zal ongetwijfeld een occasiondealer of website zijn gezien de context
Maar zo iets dus? http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
De stoel is nog redelijk netjes... Maar het feit dat het kenteken er niet op zit zint me niet. Overigens weet ik een benzine uit 2005 te staan die er net iets meer dan de helft van deze diesel op heeft zitten. En daarvan weet ik ook zeker dat deze niet als boodschappenwagentje is gebruikt, maar in zijn eerste jaren praktisch alleen maar lange stukken heeft gereden, in de eerste 30.000 5x 1350km heen en een paar dagen later 1350 km terug aan 1 stuk (Franse Zuidkust), paar keer Zuid Duitsland en Oostenrijk en nog wat keren andere kant van het land. Laat ik het anders zeggen, ik durf redelijk stellig te zeggen dat van de eerste 30.000 km er 20.000-25.000 in een rit van meer dan een uur zaten. Zo weet ik ook dat ie ooit meer dan 9 maanden stil heeft gestaan, maar dit alles altijd in de periode is geweest die ie binnen stond. Tot 2011 of 2012 is het een bijna 100% binnenslaper geweest. Je kan het niet zeggen, maar als die uit de link ook zo'n voertuig is, zou je het natuurlijk prima kunnen doen als je de voor historie kent. Alleen dat weet je dus niet bij een vreemde auto. En dan werkt een afgehaald kenteken ook niet in het voordeel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, zoiets, maar dan van iemand die me een NAP kan overleggen, want 140k in 9 jaar op een 220 Cdi is een geintje natuurlijk
Mjah, het is wel ongeveer wat ik zoek, behalve dan dat het een zilvergrijze is; beetje stoffige kleur. En klik eens op de andere advertentie's, dan wordt het verhaal nog een tikkie interessanterquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De stoel is nog redelijk netjes... Maar het feit dat het kenteken er niet op zit zint me niet. Overigens weet ik een benzine uit 2005 te staan die er net iets meer dan de helft van deze diesel op heeft zitten. En daarvan weet ik ook zeker dat deze niet als boodschappenwagentje is gebruikt, maar in zijn eerste jaren praktisch alleen maar lange stukken heeft gereden, in de eerste 30.000 5x 1350km heen en een paar dagen later 1350 km terug aan 1 stuk (Franse Zuidkust), paar keer Zuid Duitsland en Oostenrijk en nog wat keren andere kant van het land. Laat ik het anders zeggen, ik durf redelijk stellig te zeggen dat van de eerste 30.000 km er 20.000-25.000 in een rit van meer dan een uur zaten. Zo weet ik ook dat ie ooit meer dan 9 maanden stil heeft gestaan, maar dit alles altijd in de periode is geweest die ie binnen stond. Tot 2011 of 2012 is het een bijna 100% binnenslaper geweest. Je kan het niet zeggen, maar als die uit de link ook zo'n voertuig is, zou je het natuurlijk prima kunnen doen als je de voor historie kent. Alleen dat weet je dus niet bij een vreemde auto. En dan werkt een afgehaald kenteken ook niet in het voordeel.
't Lijkt haast wel een heler...quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
En klik eens op de andere advertentie's, dan wordt het verhaal nog een tikkie interessanter
Zeker met zijn andere advertenties, geen kenteken, etc, het stinkt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
Als die stand aantoonbaar en echt zou zijn, vroeg hij een rug meer.. minstens.. vergelijk maar eens een beetje; dit soort prijzen vragen ze zonder te lachen ook voor auto's die het dubbele hebben gelopen.
Het lijkt erop dat 'ie schadebakken koopt om ze in onderdelen te verkopen, wat ook niet bepaald een pluspunt is..quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
't Lijkt haast wel een heler...
[..]
Zeker met zijn andere advertenties, geen kenteken, etc, het stinkt.
Tis een belgische auto, te koop in consignatie, daarom waren de platen er ook af voor de foto, staat in .be nog steeds op kenteken, staat ook in Antwerpen momenteel. Dat verklaart ook de lage stand; in .be hóef je niet veel km te maken met een diesel, want hij is daar én niet duur om te houden, en de diesel is betaalbaar. Stand is ook aantoonbaar volgens de verkoper, boekjes dit dat..quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
't Lijkt haast wel een heler...
[..]
Zeker met zijn andere advertenties, geen kenteken, etc, het stinkt.
En de wegen zijn verrot en men staat veel meer in de file (=meer slijtage).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kan je zelf niet kijken voor een Belgische dan? De APK daar is ook flink strenger.
Maar zo heeft ieder land wat. Duitsers rijden an sich niet veel, maar rijden op de Autobahn best door, dus heb je met koude en lauwe blokken getrap. Fransen kunnen niet rijden en zijn dus een gevaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de wegen zijn verrot en men staat veel meer in de file (=meer slijtage).
truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar zo heeft ieder land wat. Duitsers rijden an sich niet veel, maar rijden op de Autobahn best door, dus heb je met koude en lauwe blokken getrap. Fransen kunnen niet rijden en zijn dus een gevaar.
zou kunnen idd, maar dan blijft de timing momenteel nog steeds kut.. Zou best willen gaan kijken bij bovenstaande, want is wel zo'n beetje precies wat ik zoek, en die kilometerstand vind je nooit meer in die leeftijd, maar die vakantie zit me in de weg..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kan je zelf niet kijken voor een Belgische dan? De APK daar is ook flink strenger.
Ohw, dan heb je nog wel een paar maanden de tijd dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit niet op een schopstoel ofzo.. Mijn huidige barreltje doet het prima, en dat blijft de komende 3 ton ook nog wel zo![]()
whehe, nou niet overdrijven he, daar doe ik wel een jaartje of 5 over, en zo lang ga ik niet meer wachten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ohw, dan heb je nog wel een paar maanden de tijd dus.
Mooi, kan je nog mooi ff doorsparen en daarna een C63amg halen...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
tegen die tijd zijn de 204's ook betaalbaar![]()
AMG staat al op de 'heb gehad' lijst.. Leuk, maar niet als daily.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mooi, kan je nog mooi ff doorsparen en daarna een C63amg halen...Waarom hebben ze de dieselAMG eruit gegooid.
Heel mooi! Facelift model toch? Geen last van de roestduivel neem ik aan? Mijn moeder rijdt zelfde type maar dan C270 CDI. Geen roest op te bekennen, terwijl ze hiervoor de PFL had waar de roest weelderig tierde.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
UPdeet.
Het is een C320 cdi wagon geworden![]()
[ afbeelding ]
Facelift, aambeiheating, schuifkantel, half leer, xenon (binnenkort half LED), en verder alles er wat erop moet.
Wel wat dingetjes te fiksen en te verbeteren en ik mis wat standaarduitrusting dingetjes, maar die duikel ik wel op zo hier en daar.
Facelift idd.. en geen roest.. 270 heb ik ook proefgereden, was ook een toffe; donkerblauw met grijs leer, maar dat is niet echt mijn kleur.. was eigenlijk op zoek naar een zwarte, maar met mijn wensenlijstje niet echt reëel, of ik moest veel tijd gaan steken in rijden bij de buren, en dat heb ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Heel mooi! Facelift model toch? Geen last van de roestduivel neem ik aan? Mijn moeder rijdt zelfde type maar dan C270 CDI. Geen roest op te bekennen, terwijl ze hiervoor de PFL had waar de roest weelderig tierde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |