abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 20:16:57 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99334504
Wickie O+ knapperd heb je !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 11 juli 2011 @ 20:19:28 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99334641
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Hier ook zoiets (+14 met 32 weken). Eerste trimester heel veel afgevallen, maar toen ik na m'n operatie verplicht rust moest houden ben ik ontploft :X
denk dat dat er hier ook mee te maken heeft; rustiger aan moeten doen, niet meer sporten, niet meer werken... tja; en eetpatroon is ongeveer wel hetzelfde gebleven..

@Susie: ik ben inderdaad ooit afgevallen van 119,8 kg naar 68,5 kg (en dat was wel een jarenplan hoor). De laatste tijd zat ik stabiel tussen de 74 en 78 kg en daar was ik heel tevreden mee.. (die 68,5 was echt wat mager met mijn postuur).

@Bitterend; ja ECHT 17 hele kg's... de laatste tijd gaat het een kg per week ongeveer bij mij... dussuh; dat kunnen dr nog wel 8 bij komen...
(scheelt wel dat ik erg lang ben)

naja na de bevalling weer lekker sporten :) kheb dr nu al zin in :D
(hopen dat mijn bekken deze keer ook weer meewerkt).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 11 juli 2011 @ 20:19:49 #53
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99334659
Echo even opgezocht, wat een mooi kindje heb je daar Wickie O+
Oude (on)bekende.
pi_99334808
BJ! van 119 naar 68.5! respect!!

vroegah was ik 65...toen begon ik medicijnen te slikken en kwam ik op 89-90kg.....gaan niet meer eraf wat ik ook doe...lijkt wel stabiel op dit moment(pre-zwangerschap bedoel ik).
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:22:38 #55
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99334854
BJ, bij mij is 68 ook te licht, tussen de 72 en 76 is het prima. Dat gaat dan ook weer mijn streven worden!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 11 juli 2011 @ 20:33:15 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99335449
Ik zit op 19.5 op -32 na opname nog wat afgevallen, dietiste verwacht niet dat Ik heel veel ga aankomen :) was Ik wel bang voor maar tot nu toe Val Ik af maar weinig, en vandaag GEO Gehad en bubba is perfect, alles was zeer uitgebreid nagekeken, elke cm , elke mm , alle organen , navelstreng, placenta , bijna uur daar gelegen :o
320 gram is hij O+ een jommetje O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 11 juli 2011 @ 20:34:50 #57
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99335540
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

denk dat dat er hier ook mee te maken heeft; rustiger aan moeten doen, niet meer sporten, niet meer werken... tja; en eetpatroon is ongeveer wel hetzelfde gebleven.
Bij mij was de relatie met de verplichte rust echt heel duidelijk. Had in die tijd ook nog eens enorme honger, niet normaal! Ik werd er 's nachts zelfs wakker van :o

Meestal vind ik die extra kilo's trouwens niet zo'n probleem. Hoop alleen wel dat ik onder de 100 kg blijf, dat is toch wel een psychologisch grens }:|
Oude (on)bekende.
pi_99335605
Evenstar een jongetje deze keer, wat leuk *O* En de naam gaat helemaal leuk zijn O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 juli 2011 @ 20:37:47 #59
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99335701
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit op 19.5 op -32 na opname nog wat afgevallen, dietiste verwacht niet dat Ik heel veel ga aankomen :) was Ik wel bang voor maar tot nu toe Val Ik af maar weinig, en vandaag GEO Gehad en bubba is perfect, alles was zeer uitgebreid nagekeken, elke cm , elke mm , alle organen , navelstreng, placenta , bijna uur daar gelegen :o
Een jommetje O+ Wat fijn dat hij het ondanks alles zo goed doet!
Oude (on)bekende.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:38:05 #60
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99335726
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef bitterend het volgende:
:D

ik heb vandaag mijn man huilend gebeld op zijn werk! we waren overvallen door vliegende mieren!! er lagen honderden op onze raam! zo smerig ik ging bijna over mijn nek en kreeg koude rillingen...arme mannetje die wist niet hoe mij te kalmeren vanuit zijn werk!! gelukkig was hij er na 2 uur en heeft ie ze gestofzuigd!!
Euhwwwwwww getverrrrrrr, ik zou ook ergens buiten gaan koffie drinken totdat iemand anders die beesten weghaalt, brrrr honderdennnnnn een nachtmerrie bijna....

Ik woog altijd 65, dit steeg al snel naar 75, ik geloof nu wel 77 euh ik moet er niet aan denken om over de 80 te raken :{
Rayen 2½ jaar!
pi_99336086
Thnx voor de wake up call BJ ;)

Gewicht, de story of my life, sinds 10 jaar ongeveer...
Woog voordat ik zwanger werd 110 kg... Toen werd ik ziek (ohss) en viel ik af tot 99 kg. Dat was het weegmoment nadat ik al hetvocht weer kwijt was. Het hoogtepunt was richting de 118/119 kg :')

En inmiddels met 25 weken zit ik op 106 kg. Al een aantal weken stabiel en daar niet bovenuit gekomen, maar mn buik groeit wel gelukkig :)

Maar ik eet normaal en heb geen last van nachtelijke honger of vreetbuien ofzo. Dus hoop dat ik dat nog ff vol hou zo :)
pi_99336776
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat fijn dat alles goed gaat met je kleintje *O* En een jommetje O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99337284
Wickie, je echo :o _O_ wat een heerlijk koppie! En zo fijn dat het goed gaat met de groei. Is weer een hele zorg minder.

Evenstar, fijn dat je GEO goed was! En -32 kilo, jemig wat een verschil. Je komt heel anders je zwangerschap uit dan je begon. En wat leuk dat je een jongetje krijgt *O*

Nachtelijke honger: check. Ik heb 4 jaar geleden een gastric bypass gehad en ik merk dat ik nauwelijks kan bijbenen wat mijn lichaam+de baby nodig hebben. Daarom ws. ook die flinke bloedarmoede. Mijn bloed wordt nu ook gecheckt op eventuele andere tekorten. Ik verwacht ook niet zo veel aan te komen dit keer, maar ik eet maar gewoon als ik honger/trek heb want anders voel ik me helemaal flauw.
pi_99337557
Octo, mag ik vragen waarom je een gastric bypass hebt gehad?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2011 @ 21:09:53 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_99337903
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:13 schreef wickie het volgende:
Ik kom ff ego binnengestuiterd :@

Hebben net groeiecho gehad, ik was best zenuwachtig aangezien ons vorige kind eigenlijk te klein was.
Met de 20weken lag ze onder het gemiddelde, inmiddels gewoon net erboven *O* :D
Momenteel rond 1800 gram (31 weken), als ze zo door blijft groeien komt ze rond 3500 gram :o *O*
Dat zou een kilo meer zijn dan Mette!!

Nou ja, ik ben dus erg blij. Die snelle groei veroorzaakt, samen met het slechte slapen, de harde buiken. En ze ging weer 3d plaatjes maken. Dus een fotootje van ons propje

[ afbeelding ]
m'n nieuwe nichtje :)

laten we haar Maartje noemen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_99338349
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

m'n nieuwe nichtje :)

laten we haar Maartje noemen :P
Gaat 'm niet worden broeder, geen Maartje :P
pi_99338367
Ja hoor Wickie :) Ik zet het wel even onder een spoiler want het is offtopic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99338404
Ik moet wel op uur en tijd eten Octo, anders word ik ook flauw. Bibberen enzo, niet fijn...
pi_99338517
Octopuss wat heftig! goed dat alles goed is verlopen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99338706
Jeetje Octo :o
Had wel mee gekregen dat je een tijdje geleden aan je buik was geopereerd, maar niet wat je nou eigenlijk had.
Wat heftig, maar wel erg fijn dat de GB wel goed resultaat voor je heeft opgeleverd.
pi_99339000
Jeetje octo, heftig!
Wel knap dat juist jij je niet druk maakt om een paar kilo erbij, gezonde instelleng! Top!

Bij mij doet iedere kilo erbij pijn, maar ga na de bevalling proberen af te vallen op een gezonde manier :)
pi_99339248
Hallo allemaal,
Hier een berichtje vanuit het ziekenhuis.
Ik ben gisteravond opgenomen.
Ik kreeg weer pijnlijke harde buiken, en dat was eerder slecht nieuws dus had gelijk gebelt.
En kon gelijk komen, gelijk weer door de molen gehaald, en mn baarmoederhals is in een paar dagen tijd stuk korter geworden waardoor de kans op vroeggeboorte heel groot is en ik hier voorlopig moet blijven met totale bed rust :( stuur dit vanaf mn telefoon dus niet een al te uitgebreid verhaal.
pi_99339355
Oh nee miss_jones -O-
pi_99339465
miss-jones dat is op zo'n zachts gezegd K*T! -O- wat een heleboel pech zeg! ik duim voor jou en je meid!
hoeveel weken ben je nu?? 22?
pi_99339694
O nee MissJones nee!! :'(
Wat k*t zeg dit... Ik hoop echt dat totale bedrust gaat helpen en dat je nog wel zo lang mogelijk kan broeden op je meisje :*
pi_99340292
Oh MJ, Dat was niet het plan! Hopelijk helpt bedrust om je meisje zo lang mogelijk de kans te geven om te groeien!
  maandag 11 juli 2011 @ 21:45:06 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99340378
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef wickie het volgende:
Ik hoop echt dat totale bedrust gaat helpen en dat je nog wel zo lang mogelijk kan broeden op je meisje :*
dit en wat een k.u.t. zooi zeg!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99340643
Jeetje Octo, wat heftig joh. Ik had ook wel het een en ander meegekregen, maar dat het zo ernstig was wist ik niet. Nog met terugwerkende kracht een knuffel dan! :*

Oh lieve MJ, ik wens je heel veel sterkte en rust toe nu. :* :*

Wickie een bollie! O+ Wat een prachtige echo O+

En over het gewicht, ik ben ook lang en te zwaar en het boeit me geen fuck. Zolang ik maar goed genoeg eet (fail :') ) Vind ik het prima. De overtollige kilo's werk ik er na de geboorte en bv wel af. Of niet. En dat ik over de 100 kom zal ook wel. Maar boeien. Zolang die kleine maar gezond is en ik er geen last van heb vind ik het dus wel prima.
Vooralsnog zit ik nog op -3 dan voor de zwangerschap. Maar dat komt dus omdat ik een slechte eter ben. Heb ook last van flauwtes. Maar inmiddels heb ik pijnenburg koeken en ik red me er prima mee. :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99340913
MJ, sterkte en ik hoop dat de bedrust zijn werk doet en je meisje nog een tijdje blijft zitten :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99341481
@ bitterend, ik ben 21 weken.
Heb ook weeenremmers gehad. Al moet ik weken bedrust houden, maakt me niet uit als mn meisje maar blijft zitten en het haalt.
Door de laserbehandeling die ik heb gehad was de kans op vroeg geboorte ook groter.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:03:53 #82
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99341583
MJ, ik hoop dat deze aanpak je meisje goed doet :*
Oude (on)bekende.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 22:09:28 #83
5428 crew  miss_sly
pi_99341916
miss-jones, wat een rotbericht! Ik hoop zo dat je meisje nog heel lang lekker bij je blijft :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99342138
Poeh Miss Jones, je krijgt het wel voor je kiezen zeg
Heel veel sterkte en ik zal heel hard voor je duimen dat het goed met je meisje gaat
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99342225
Evenstar O+ van harte!!! O+

enne qua gewicht, t tegenovergestelde is ook vervelend hoor, als je op een gegeven moment, zonder oorzaak (want vreetschuur) nog maar 46 kilo weegt bij 1.80 :')

ik ben deze zwangerschap begonnen met 56 kg en weeg nu 65 \O/
pi_99342610
oh nee mj! heel veel sterkte en succes met de bedrust!
S. 2014
J. 2016
pi_99343140
MJ; heel veel sterkte :*
pi_99343183
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Evenstar O+ van harte!!! O+

enne qua gewicht, t tegenovergestelde is ook vervelend hoor, als je op een gegeven moment, zonder oorzaak (want vreetschuur) nog maar 46 kilo weegt bij 1.80 :')

ik ben deze zwangerschap begonnen met 56 kg en weeg nu 65 \O/
Hoppa!

Ik kan het me voorstellen dat het omgekeerde ook niet fijn is. Beetje vechten tegen de bierkaai zeg maar. En je zal dan ook wel regelmatig vervelende opmerkingen krijgen.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:35:59 #89
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99343316
Wat Kleurdoos zegt, is bij mij ook van toepassing. Ondergewicht is ook geen pretje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miss-jones, wat een rotnieuws weer! Hopelijk blijft je meissie voorlopig nog even zitten. Het zit jullie ook niet mee zeg, sterkte!

Evenstar een jongetje aan het broeden! Leuk!!!
  maandag 11 juli 2011 @ 22:41:31 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99343591
missjones, wat vreselijk spannend. ik hoop van harte dat ze nog een heleboel weken in je buik verder kan groeien! :*
in de haak.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:48:03 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99343940
jemig MJ; wat vreselijk dat dit jullie nu ook nog moet overkomen!! ik hoop zo dat jullie meisje lekker in je babyhuisje blijft zitten de komende maanden...
heel veel sterkte met het rust houden.. :*

Evenstar een goede SEO!! super; gefeliciteerd!!

KD; te dun is ook niet leuk idd; en je vaak moeten verantwoorden daarvoor lijkt me helemaal vreselijk en superfrustrerend...

Octo; ik kende je verhaal ook maar gedeeltelijk... en van mij krijg je ook nog een dikke :*

En Vlindur ik ben stikjaloers dat jj je gewicht zo goed kunt relativeren.. wilde dat ik dat ook kon.. voor mij is en blijft het een issue...
pi_99344020
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hoppa!

Ik kan het me voorstellen dat het omgekeerde ook niet fijn is. Beetje vechten tegen de bierkaai zeg maar. En je zal dan ook wel regelmatig vervelende opmerkingen krijgen.
uiteraard, na elk kerstdiner..als je even naar t toilet gaat...
:') ze denken allemaal dat je boulimia hebt, kan natuurlijk niet anders want ik vreet zoveel.. enzo.

maargoed, whatever ;)
pi_99344208
trouwens, ik begin me nu al echt bezig te houden met de bevalling. :)
ik weet gewoon wat ik iig niet meer wil en meer wat ik wel wil!

wel

baarkruk
thuis bevallen
t jochie lekker bij me laten liggen, aankleden en wassen hoeft niet, misschien lekker gelijk in de draagdoek zodat hij niet gelijk gestrekt moet liggen..
zo min mogelijk geluid en licht tijdens mijn bevalling.
pi_99344374
Miss J, wat balen weer! Maarrr, in jou geval lig je daar heel goed. Er wordt vast goed op jou en je meisje gepast in het zkh. Gewoon even aan overgeven zodat je zo lang mogelijk verder kan broeden!
pi_99344553
KD, de gyn heeft ons aangeraden een bevalplan te maken, dus we hebben al wat do's en dont's op papier gezet.
Mijn vrouw trekt bv de eerste luier en kleertjes aan en ik wil de beeb eerst ff bij me voordat ze ermee gaan rommelen :)
  maandag 11 juli 2011 @ 22:59:54 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99344583
klinkt fijn KD ... baarkruk weet niet of dat wat voor mij is... maar de rest klinkt fijn..

wat ik errrrrrg graag zou willen:
Thuis bevallen, in mijn eigen bed..
Na de bevalling in alle rust genieten van ons meisje; niet direct douchen enzo, gewoon lekker knuffelen en mijn kleine blote meisje bewonderen en warm houden... (en haar zelf de kans geven om de borst te zoeken)...

en thuis mogen blijven....

*duimt vast*
pi_99344888
ja over t bevallingsplan begon ik in t buikentopic, voor mij erg belangrijk!

en BJ, ik had gewoon moeite met op mijn rug liggen, zo kan ik ook niet slapen, zelfs de CTG op mijn buik was vervelend, het liefst zat ik op de WC :') dus logischerwijs denk ik dat de baarkruk wel wat voor mij is :)

en thuis, ooooh ik hoop het toch zo O+ Maar dan moet Polle er geen poepbende van maken zoals elin deed.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:08:50 #98
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99345099
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ja over t bevallingsplan begon ik in t buikentopic, voor mij erg belangrijk!

en BJ, ik had gewoon moeite met op mijn rug liggen, zo kan ik ook niet slapen, zelfs de CTG op mijn buik was vervelend, het liefst zat ik op de WC :') dus logischerwijs denk ik dat de baarkruk wel wat voor mij is :)

en thuis, ooooh ik hoop het toch zo O+ Maar dan moet Polle er geen poepbende van maken zoals elin deed.
en mijn beeb langer blijven zitten ;)

ik zal voor jou duimen, als jij nou voor mij duimt? ;)

en ik kon ook niet goed op mijn rug liggen, maar wel op mijn zij; en persen ging wel prima op mijn rug...
en oeeee die CTG was ik al vergeten.. wat een rotding als je middenin je persdrang wordt aangesloten...
pi_99345218
Qua bevalling zou ik graag thuisbevallen, maar dat mag echt niet. Dan in het geboortecentrum, vandaag nogmaals gevraagd, dat mag ook echt niet... Dus daar heb ik geen keuze in.

Ik hoop dat ik deze keer geen wee opwekkers hoef, hoop dat ik deze keer niet alleen op mn linkerzij hoef te liggen. En dat mn meissie niet gelijk de couveuse in hoeft (maar die kans acht ik vrij klein na vandaag)

En inderdaad zo weinig mogelijk geluid en licht.

Maar we zien wel hoe het gaat. Al was het alles behalve een droombevallng de vorige keer, de begeleiding was heel fijn en dat sleepte me door alle narigheid heen.
pi_99347073
Lieve lieve miss-Jones wat een pech wat een pech. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je meisje nog een tijdje binnen kan blijven :*
Je bent een kanjer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')