denk dat dat er hier ook mee te maken heeft; rustiger aan moeten doen, niet meer sporten, niet meer werken... tja; en eetpatroon is ongeveer wel hetzelfde gebleven..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hier ook zoiets (+14 met 32 weken). Eerste trimester heel veel afgevallen, maar toen ik na m'n operatie verplicht rust moest houden ben ik ontploft
Bij mij was de relatie met de verplichte rust echt heel duidelijk. Had in die tijd ook nog eens enorme honger, niet normaal! Ik werd er 's nachts zelfs wakker vanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
denk dat dat er hier ook mee te maken heeft; rustiger aan moeten doen, niet meer sporten, niet meer werken... tja; en eetpatroon is ongeveer wel hetzelfde gebleven.
Een jommetjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit op 19.5 op -32 na opname nog wat afgevallen, dietiste verwacht niet dat Ik heel veel ga aankomenwas Ik wel bang voor maar tot nu toe Val Ik af maar weinig, en vandaag GEO Gehad en bubba is perfect, alles was zeer uitgebreid nagekeken, elke cm , elke mm , alle organen , navelstreng, placenta , bijna uur daar gelegen
![]()
320 gram is hijeen jommetje
Euhwwwwwww getverrrrrrr, ik zou ook ergens buiten gaan koffie drinken totdat iemand anders die beesten weghaalt, brrrr honderdennnnnn een nachtmerrie bijna....quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef bitterend het volgende:
![]()
ik heb vandaag mijn man huilend gebeld op zijn werk! we waren overvallen door vliegende mieren!! er lagen honderden op onze raam! zo smerig ik ging bijna over mijn nek en kreeg koude rillingen...arme mannetje die wist niet hoe mij te kalmeren vanuit zijn werk!! gelukkig was hij er na 2 uur en heeft ie ze gestofzuigd!!
Wat fijn dat alles goed gaat met je kleintjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit op 19.5 op -32 na opname nog wat afgevallen, dietiste verwacht niet dat Ik heel veel ga aankomenwas Ik wel bang voor maar tot nu toe Val Ik af maar weinig, en vandaag GEO Gehad en bubba is perfect, alles was zeer uitgebreid nagekeken, elke cm , elke mm , alle organen , navelstreng, placenta , bijna uur daar gelegen
![]()
320 gram is hijeen jommetje
m'n nieuwe nichtjequote:Op maandag 11 juli 2011 15:13 schreef wickie het volgende:
Ik kom ff ego binnengestuiterd![]()
Hebben net groeiecho gehad, ik was best zenuwachtig aangezien ons vorige kind eigenlijk te klein was.
Met de 20weken lag ze onder het gemiddelde, inmiddels gewoon net erboven![]()
![]()
Momenteel rond 1800 gram (31 weken), als ze zo door blijft groeien komt ze rond 3500 gram![]()
![]()
Dat zou een kilo meer zijn dan Mette!!
Nou ja, ik ben dus erg blij. Die snelle groei veroorzaakt, samen met het slechte slapen, de harde buiken. En ze ging weer 3d plaatjes maken. Dus een fotootje van ons propje
[ afbeelding ]
Gaat 'm niet worden broeder, geen Maartjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
m'n nieuwe nichtje
laten we haar Maartje noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit en wat een k.u.t. zooi zeg!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef wickie het volgende:
Ik hoop echt dat totale bedrust gaat helpen en dat je nog wel zo lang mogelijk kan broeden op je meisje
Hoppa!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Evenstarvan harte!!!
enne qua gewicht, t tegenovergestelde is ook vervelend hoor, als je op een gegeven moment, zonder oorzaak (want vreetschuur) nog maar 46 kilo weegt bij 1.80
ik ben deze zwangerschap begonnen met 56 kg en weeg nu 65 \O/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miss-jones, wat een rotnieuws weer! Hopelijk blijft je meissie voorlopig nog even zitten. Het zit jullie ook niet mee zeg, sterkte!
Evenstar een jongetje aan het broeden! Leuk!!!
uiteraard, na elk kerstdiner..als je even naar t toilet gaat...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hoppa!
Ik kan het me voorstellen dat het omgekeerde ook niet fijn is. Beetje vechten tegen de bierkaai zeg maar. En je zal dan ook wel regelmatig vervelende opmerkingen krijgen.
en mijn beeb langer blijven zittenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ja over t bevallingsplan begon ik in t buikentopic, voor mij erg belangrijk!
en BJ, ik had gewoon moeite met op mijn rug liggen, zo kan ik ook niet slapen, zelfs de CTG op mijn buik was vervelend, het liefst zat ik op de WCdus logischerwijs denk ik dat de baarkruk wel wat voor mij is
en thuis, ooooh ik hoop het toch zoMaar dan moet Polle er geen poepbende van maken zoals elin deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |