Jij hebt gewoon te komenquote:
Als jij nou zorgt dat je er bent, ga ik kijken wat ik kan doen.quote:
I know, right? Ik denk dat we uberhaupt geen vriendinnen meer geweest zouden zijn, ik kan slecht tegen dat gezever. Ze verandert langzaam in d'r moederquote:Op maandag 11 juli 2011 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OmgIk heb niks tegen een beetje zweven, maar dit gaat echt veel te ver
Aachen he? Wat is het dichtsbijzijnde vliegveld?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij nou zorgt dat je er bent, ga ik kijken wat ik kan doen.
Is goedquote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ma:als je meer goede hebt, weet je mn mail
Maastricht-Aachen?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aachen he? Wat is het dichtsbijzijnde vliegveld?
En hoe komt ze erbij in godsnaam?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
I know, right? Ik denk dat we uberhaupt geen vriendinnen meer geweest zouden zijn, ik kan slecht tegen dat gezever. Ze verandert langzaam in d'r moeder
Mja, als ik met slap gelul in mijn onderhoud zou kunnen voorzien op Bali... tempting.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
I know, right? Ik denk dat we uberhaupt geen vriendinnen meer geweest zouden zijn, ik kan slecht tegen dat gezever. Ze verandert langzaam in d'r moeder
Ze zat al diep in de zelfhulpboeken omdat ze samen was met een vreemdgaande neger die had gezeten voor ramkraken die een kind had dat ie niet mocht zien en zo. Je moet toch ergens je roze wolk vandaan halen denk ik danquote:
Ze zit niet op bali, ze zit in amsterdam en is nu zwanger terwijl ze net met haar eigen kinderyoga school is begonnenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als ik met slap gelul in mijn onderhoud zou kunnen voorzien op Bali... tempting.
Oké, die komt er wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ze zit niet op bali, ze zit in amsterdam en is nu zwanger terwijl ze net met haar eigen kinderyoga school is begonnen
Welnee man! Ik geef een feessie in Nederland! Die paar moffen die ik hier ken, die komen of niet of dan naar Nederland.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aachen he? Wat is het dichtsbijzijnde vliegveld?
Dat zou zo een GTST kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze zat al diep in de zelfhulpboeken omdat ze samen was met een vreemdgaande neger die had gezeten voor ramkraken die een kind had dat ie niet mocht zien en zo. Je moet toch ergens je roze wolk vandaan halen denk ik dan
dat dacht ik ook al.... beetje rekken en strekken een uurtje per dagquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als ik met slap gelul in mijn onderhoud zou kunnen voorzien op Bali... tempting.
Ik ben niet boos meer eigenlijk hoor, ik vind het wel prima zo. Ze eheft de vriendschap opgezegd omdat ik de neger niet zag zittenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef rival het volgende:
Waarom gaan jullie niet meer met elkaar om eigenlijk rip?
je klinkt een beetje boos
Malta - Eindhoven retour voor 116 euroquote:
Das goedkoopquote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta - Eindhoven retour voor 116 euro
Met deze welquote:
Zal ergens Utreg e.o. worden denk ik zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta - Eindhoven retour voor 116 euro
Gezellig bij je ouders in de schuurquote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zal ergens Utreg e.o. worden denk ik zo.
JFHCquote:Op maandag 11 juli 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze zat al diep in de zelfhulpboeken omdat ze samen was met een vreemdgaande neger die had gezeten voor ramkraken die een kind had dat ie niet mocht zien en zo. Je moet toch ergens je roze wolk vandaan halen denk ik dan
Moet wel ergens een slaapplek hebben. En de enige in die regio die ik ken is mn ex. Thanks, but no thanksquote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wel jammer zo ineens je vriendinnetje kwijt na 15 jaar....quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet boos meer eigenlijk hoor, ik vind het wel prima zo. Ze eheft de vriendschap opgezegd omdat ik de neger niet zag zittenIndertijd vond ik het wel rot omdat we al 15 jaar beste vriendinnen waren en alles met elkaar deelden. Maar nu vind ik het eigenlijk allang best, ik mis haar gezeur eigenlijk echt niet
om de hoekquote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Q? Snuitje?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Moet wel ergens een slaapplek hebben. En de enige in die regio die ik ken is mn ex. Thanks, but no thanks
genoeg fokkers en anders is er vast wel wat te regelenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet wel ergens een slaapplek hebben. En de enige in die regio die ik ken is mn ex. Thanks, but no thanks
Zitten die op mij te wachten?quote:
Ja, best jammer maar ach. Het moment was een beetje naar gekozen aangezien ik in de zelfde week een brief had gekregen dat ik mijn huis uitgezet zou worden en mijn verkering uit was gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
wel jammer zo ineens je vriendinnetje kwijt na 15 jaar....
maar aan je laatste zin te zien geen slechte keuze
Oh?quote:
Jij hebt gewoon te komen als ik komquote:
En als hij nu iemand mee brengt met tietenquote:
Whud?quote:
Dat dusquote:
Ah een gentleman as ever, samen komenquote:
L-E op TV?quote:
Only for you, babequote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah een gentleman as ever, samen komen
what doesnt kill you.........quote:Op maandag 11 juli 2011 15:59 schreef Ripley het volgende:
Maar gelukkig heb ik sindsdien het betreffende huis gekocht, een hele leuke nieuwe verkerings en vriendinnen die minder zeurenMaar indertijd was het wel een beetje sneu voor me
Bank daar werkt niemandquote:
foeiquote:Op maandag 11 juli 2011 16:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niveau niet lager kon...
ik las het net...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:04 schreef Ripley het volgende:
Purmerend is ook redelijk oh oh chersoweet je welke?
Gewoon wegpesten dat is gedoogt daarquote:
Van deze vind ik het ingetogen begin heel mooi, maar als het zo bombastisch losbarst ben ik wegquote:
Ze kijkt behoorlijk stoned.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.dezekerweter.c(...)-oh-oh-cherso-fotos/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.dezekerweter.c(...)-oh-oh-cherso-fotos/
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kijkt behoorlijk stoned.wij zitten onder de rook van Amsterdam, wat wil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het begin is idd mooier dan de rest van het nummerquote:Op maandag 11 juli 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van deze vind ik het ingetogen begin heel mooi, maar als het zo bombastisch losbarst ben ik weg
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kijkt behoorlijk stoned.VanitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
....
![]()
......
![]()
.................
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Waarom lijkt het alsof haar buik aan het rotten is?quote:
Je moet nog rijden?quote:
Door de reflectie van het water en dat kekke, subtiele piercinkje.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom lijkt het alsof haar buik aan het rotten is?
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Door de reflectie van het water en dat kekke, subtiele piercinkje.
Ik doelde eigenlijk meer op de bruine plek onder haar voor ons rechter tiet...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Door de reflectie van het water en dat kekke, subtiele piercinkje.
Tis gewoon een "vies" wijfquote:Op maandag 11 juli 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de bruine plek onder haar voor ons rechter tiet...
Maar, dit is geen hele beste foto.
weerspiegeling van het water, gewoon een wilde gok hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom lijkt het alsof haar buik aan het rotten is?
En ook geen al te best modelquote:Op maandag 11 juli 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft gepoept!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
van elk model kan je mooie foto's maken. Alleen heb je er soms wat meer nodig om er 1 goede uit te halenquote:
Ja, dat snap ik. Maar dit is niet echt een beste promotiefotoquote:Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
weerspiegeling van het water, gewoon een wilde gok hoor
Kutquote:Op maandag 11 juli 2011 16:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Alléén als je van Marokkaanse afkomst bent he.
het was in ieder geval geen bloemetjequote:Op maandag 11 juli 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, ze is een vrouw.
Ik denk dat ze best leuk op de foto kan staan. Ik vind haar ook niet lelijk, als ik eerlijk moet zijn.quote:
mensen zijn niet zo goed in promotiefoto's, kijk maar eens wat fobo's rondquote:Op maandag 11 juli 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dit is niet echt een beste promotiefoto.
Ik heb niet voor niets m'n foto weggehaaldquote:Op maandag 11 juli 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
mensen zijn niet zo goed in promotiefoto's, kijk maar eens wat fobo's rond
Mja, deze komt op nationale tvquote:Op maandag 11 juli 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mja, de meeste met een fobo pochen dan ook niet dat ze fotomodel zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:18 schreef rival het volgende:
ik doelde niet op jou hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, deze komt op nationale tvIk niet.
Het was maar als voorbeeldquote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik doelde niet op jou hoor
maar wat jij zegt, zo lelijk is ze volgens mij niet...
denk je maar eens in dat die foto's in een fobo staan, kijken hoe ze dan reageren hier op fokquote:Op maandag 11 juli 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
En dat dus. Die foto's zijn gewoon slecht. Maar die heeft iedereen wel, zelfs topmodellen.
Iedereen zou erop geilen waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
denk je maar eens in dat die foto's in een fobo staan, kijken hoe ze dan reageren hier op fok
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Moet M-M vandaag werken? Want dan ga ik haar zo even bellen
Hoeveel tijd er zit toch een abbo-aanvraag en de installatie/aansluitingquote:Op maandag 11 juli 2011 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Neemaar wat wil je weten?
moest wel werken maar ben al klaar (9-13)
Ik vind haar totaal geen uitstraling hebben, sorry.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik doelde niet op jou hoor
maar wat jij zegt, zo lelijk is ze volgens mij niet...
dus dat....quote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen zou erop geilen waarschijnlijk.
nee oke, maar je snapt et wel een beetje toch?quote:
ik ben iig wel blij dat je aan mij je excuses aanbied daarvoorquote:Op maandag 11 juli 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar totaal geen uitstraling hebben, sorry.
10dagen geloof ik ongeveerquote:Op maandag 11 juli 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel tijd er zit toch een abbo-aanvraag en de installatie/aansluitingvoornamelijk internet dus, al wordt 't waarschijnlijk zo'n 3-in-1-pakket dus ik weet niet of er verschil is?
Zo ben ikquote:Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben iig wel blij dat je aan mij je excuses aanbied daarvoor
Hihi, ik ook!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Want stiekem ben ik dat! 16 jarig hihimeisje
En ik een dikke, kale vent van 53.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Want stiekem ben ik dat! 16 jarig hihimeisje
Met Schuttersbier en vetvlekken op je T-shirt en harige bouwvakkersbilnaad?quote:
Vergeet de over m'n broek puilende behaarde pens nietquote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met Schuttersbier en vetvlekken op je T-shirt en harige bouwvakkersbilnaad?
Ik dacht dat een biertje tegenwoordig al voldoende wasquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
als je bltgd voor mij hebt wil ik je best pijpen?
nee alles behalve dat onderwerpquote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
word jij dan ook weer ongesteld? hihihixD
Maak me gekquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de over m'n broek puilende behaarde pens niet.
Je kan zwanger raken van pijpen hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
als je bltgd voor mij hebt wil ik je best pijpen?
Wil je dat ding schoongeslobbert hebben of niet? krent!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat een biertje tegenwoordig al voldoende was.
En hij had nog wel wat extra kaas voor je gespaard.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
Wil je dat ding schoongeslobbert hebben of niet? krent!
Nou, toe maar danquote:Op maandag 11 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je dat ding schoongeslobbert hebben of niet? krent!
echt niet, ik kauw kauwgom!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kan zwanger raken van pijpen hoor
Dan maar geen blouse dragen dus. Zodat je bierbuik mooi naar voren komtquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
Ja verdomme, de blouse die ik wil hebben is er alleen nog in maat 46Daar pas ik twee keer in.
Nu maak je me echt bang hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
maar et zou zo een maand kunnen duren hoor
Oh ja! Een slobberend, grauw, besmeurd wit t-shirt doet deze veel mooier uitkomenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan maar geen blouse dragen dus. Zodat je bierbuik mooi naar voren komt
Techno wat ben je vies vandaagquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En hij had nog wel wat extra kaas voor je gespaard.
Dat klinkt niet erg geloofwaardig nu we weten dat je een dikke en kalende man van ergens in de 50 bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
Ja verdomme, de blouse die ik wil hebben is er alleen nog in maat 46Daar pas ik twee keer in.
Oh, dan is het goed! Hihiquote:
Ik vergat een 1 voor de 46quote:Op maandag 11 juli 2011 16:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg geloofwaardig nu we weten dat je een dikke en kalende man van ergens in de 50 bent.
Dat dacht ikquote:Op maandag 11 juli 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Een slobberend, grauw, besmeurd wit t-shirt doet deze veel mooier uitkomen.
ik laat de cam wel gewoon aanstaan, kan je meekijken hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed! HihiSms je me even hoe het was zodra je weer bltgd hebt? Hihi
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat de cam wel gewoon aanstaan, kan je meekijken hihi![]()
laat je wel je stiefbroer af en toe meekijken? ik denk dat die ook wel wat breezers kan betalenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hihi, dan kan ik ondertussen een beetje met mezelf spelen, hihi
De vrouwen zijn stiekem dikke 50'ers en de mannen sletterige bakvisjes.quote:
Hihi, ik mag al meerijden in zijn Golf GTI, hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
laat je wel je stiefbroer af en toe meekijken? ik denk dat die ook wel wat breezers kan betalen
hihi
Geilquote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouwen zijn stiekem dikke 50'ers en de mannen sletterige bakvisjes.
oe lekker spelen met het pookjequote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hihi, ik mag al meerijden in zijn Golf GTI, hihi
Hij vroeg laatst of jij ook mee wou spelen, kom je ook? Hihiquote:
hihi je zei spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij vroeg laatst of jij ook mee wou spelen, kom je ook? Hihi
die leeftijd zit je dwars he?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorry jongens, ik kan hier niet met goed fatsoen "ja" op antwoorden
Ja, en hij filmt het mijn zijn Iphone. Hihiquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouwen zijn stiekem dikke 50'ers en de mannen sletterige bakvisjes.
Jamaar je kan hier gepijpt worden voor bltgd, hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nóg meer?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
hey ik kwam er net achter dat ik nog iets van jou krijg
Heeft ie een iPhone? geilquote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en hij filmt het mijn zijn Iphone. Hihi
Ben je een klein meisje van 9?quote:
Geen breezers? tsskkquote:Op maandag 11 juli 2011 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar je kan hier gepijpt worden voor bltgd, hihi
Blackberry bedoel je hihihiquote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Ja, en hij filmt het mijn zijn Iphone. Hihi
Ja, mijn filmpjes staan nu op zijn hyves, hihiquote:
Hihi, er is een wereldwijde economische crisis gaande, hihiquote:
dan ben je vast heel leluk hihihi xDquote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
Hihi, inderdaad, hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
begrijpelijk dat zouden wij ook vinden als we kaal dik en tegen de 60 waren hihihi
hihihi lekker rustig hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 17:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Kunnen de dames leuk verder met giechelen.
hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
L-E niet gaan ik zal voor de verandering een keer lief voor je zijn. Hey ga eens bier halen
* tijnbrein pakt er een dubbele whiskeyquote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef STING het volgende:
* STING gooit een Breezer Ananas midden in het topic
IK HEB HEM! Hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef STING het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef STING het volgende:
Wat is erger L-E of Spirit?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef rival het volgende:
Spirit EN L-E wegjagen, waar zijn we mee bezig
Damn dat is echt langquote:Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
GVD 17 minuten in de wacht al... à 15 ct per minuut.
plus de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat gaat hard danquote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plus het gebruik van uw mobiele telefoon?
Nee, dat niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plus de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon?
Telfort zeker?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt, sturen ze een aanmaning die voor de 14e betaald moet zijn, met dagtekening 4 juli.
En een aanmaning ook... Ik heb de originele rekening niet eens gehad
En nu ben ik boos, dus beleefd blijven is dan lastig.
Ik zat net m'n telefoonrekeningen uit te printen en heb de afgelopen drie maanden in totaal 40 minuten met de woningbouwvereniging aan de telefoon gehangenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Broer van Ach-med?quote:
Ja, ik las al watquote:
Die kunnen er wat van ja.quote:
ja want diegene die aan de lijn zit kan iets aan de wachttijd doenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik las al wat
Jammer dat ik niet aan haren kan trekken door de telefoon ofzo...
Het wordt: Hebt u misschien een ogenblikje, ik ben bezig met het toilet poetsen, dat kon gemakkelijk tussendoor !
Heb ook al de was opgevouwen en de ramen gelapt
lekker!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga morgen lamballen op het strand met bier en BBQ
Herstel... Had...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:22 schreef JoeyT het volgende:
Wow... Heb een katja schuurman look-a-like naast me...
Nee, het is niet haar schuld, maar iedere callcenter medewerker weet dat ie daar klachten over krijgt en evt agressie. Risico van het vakquote:Op maandag 11 juli 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want diegene die aan de lijn zit kan iets aan de wachttijd doen
tja zo gaat datquote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is niet haar schuld, maar iedere callcenter medewerker weet dat ie daar klachten over krijgt en evt agressie. Risico van het vak
En wie weet zit ze dr nagels te vijlen en te kletsen met de buurvrouw
Maar kom op, al kan ze er niets aan doen, het is gewoon ontzettend irritant en ik had/heb wel wat beters te doen dan wachten tot iemand tijd voor me heeft.
oh, ik ken een fokstel die echt half in scheiding lagen via facebook. lijkt me toch niet handig.quote:
Zo dramatisch is dit niet, maar wel geinig om te volgenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh, ik ken een fokstel die echt half in scheiding lagen via facebook. lijkt me toch niet handig.
Nee, dus dan kun je ook wel wat hebben en mogen mensen dus best iets zeggen van de lange wachttijdquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja zo gaat daten ik trek me niks van die mensen aan
het viel uiteindelijk ook wel mkee hoor, het leek denk ik erger dan het was.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo dramatisch is dit niet, maar wel geinig om te volgen
ik doe altijd net alsof ik t heel vervelend vind voor de klantquote:Op maandag 11 juli 2011 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dus dan kun je ook wel wat hebben en mogen mensen dus best iets zeggen van de lange wachttijd
Opgehangen?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo en nu ga ik verder met het poetsen van het toilet
Ik vond het dus wel prettig dat ze uit zichzelf zei: Excuses voor het lange wachten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe altijd net alsof ik t heel vervelend vind voor de klant
Ik heb ze aan de lijn gehadquote:
Hehe, inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Nog vijf gewonden Enschede in ziekenhuis
Ik moest lachen om de reacties
Die vind ik eerlijk gezegd best misplaatstquote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Nog vijf gewonden Enschede in ziekenhuis
Ik moest lachen om de reacties
Ah joh, winkelen in het echt is toch veel leukerquote:Op maandag 11 juli 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis er niet overzichtelijker op geworden
Inderdaad... Ik vond de vorige site toch prettiger. Hoewel deze wel veel mooier oogt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis er niet overzichtelijker op geworden
Tof???quote:
Maasmechelen, ook altijd eens heen gewild. Misschien in de vakantie.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Marlies Dekkers outleten sale: 40% korting op de outletprijzen
daar was ik vrijdagquote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maasmechelen, ook altijd eens heen gewild. Misschien in de vakantie.
net als de Primark. Daar wil ik ook nog eens heen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Primark Luik geweest
Pyjama: 5 euro
shirtje met katjes: 3 euro (sale)
Shirtje 3 euro
Kimonoshirtje, mooie wijde mouwen, valt erg mooi 5 euro (sale)
andere kleur/motiefje 5 euro (sale)
er staat wel een 5 naast.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom zie ik maar 1 foto in de spoiler?
Omdat je een post er in zet.... doe anders alleen de foto'squote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom zie ik maar 1 foto in de spoiler?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Samzz mijn primarkoopjesIk zie maar een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar, leuk ding wel
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
das gewoon een suffe pyjamaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie maar een foto.
Maar, leuk ding wel
ik vind die kimonoshirtjes ook erg leukquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef Ripley het volgende:
ik vind de kimono shirtjes en die andere twee erg leuk memo!
Die pyama vind ik een beetje fout
Ik vind 'm leukquote:
irritant hequote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Een top met geïntegreerde BH gaat mij waarschijnlijk niet passen
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
en er stond ergens op bij primark: I gave up chocolate, but i'm no quitter
Het duurde wel even voor ik zag wat het moest voorstellen, dacht eerst dat het een of ander ranzig plaatje wasquote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor ik zag wat het moest voorstellen, dacht eerst dat het een of ander ranzig plaatje was
Niet? Oh, dan stop ik wel met proberen te zien wat het is.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor ik zag wat het moest voorstellen, dacht eerst dat het een of ander ranzig plaatje was
ja ik moest meteen aan jou denkenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik moest meteen aan jou denkenen tis dat ik je maat niet wist anders had ik t shirt meegenomen voor die 3 euro
Ik zie het nog steeds nietquote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie er wel half wat smerigs in hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de grootstequote:Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kon je m aan op lowlandsmaarja wist je maat niet
Graag gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik nu ook. Iets met een glanzende eikel. Bedankt he.
Noem je professor Xavier nu een eikelquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets anders in gezienquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat nou professor Xavier.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem je professor Xavier nu een eikel
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef STING het volgende:
[..]
Wat nou professor Xavier.
Captain Jean-Luc Picard
Xavier > Picardquote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef STING het volgende:
[..]
Wat nou professor Xavier.
Captain Jean-Luc Picard
Forum Opties | |
---|---|