Tegenwoordig tot maat 20 (=48) ofzo toch? Dacht dat ik dat ergens gelezen had.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Tot welke damesmaat verkoopt primark kleding eigenlijk?
Nou ik ben er afgelopen vrijdag geweest, kwam er rond 12 uur aan en het was er hysterisch drukquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:01 schreef Stipples het volgende:
Een vraagje voor mensen die regelmatig bij de Primark in Rotterdam komen:
Is het rustiger nu er ook een Primark in Hoofddorp is? Ik ga morgen naar Rotterdam, ben er rond 11 uur, is dat een goede tijd om te gaan? Of kan ik beter later op de dag gaan op vrijdag?
Haha dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik ben er afgelopen vrijdag geweest, kwam er rond 12 uur aan en het was er hysterisch druk. We hebben onze moeder in de kassarij gezet met haar spullen en zijn halverwege onze spullen gaan brengen zodat we niet ook in de rij moeten
Ze hebben trouwens een belachelijke nieuwe regel ingesteld voor het passen. Stel dat er in je mandje zo'n 15 artikelen zitten die je wilt passen. Na een half uur in de rij te hebben gestaan ben je eindelijk aan de beurt! Dan mag je er maximaal 8 passen, en voor de overige 7 stuks mag je vervolgens weer in de rij gaan staan.
Ik probeerde die dame uit te leggen dat het dan een idee is om in de winkel (of daar waar de wachtrij zich vormt) bordjes te hangen met die regel, zodat mensen zich kunnen bedenken of ze met dit weer 2x een half uur in de rij gaan staan.
Ja dat klopt, al een paar keer weggestuurdquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:12 schreef Stipples het volgende:
[..]
Haha dat klinkt veelbelovendIk ben gewend om niet te passen bij de Primark. Shirtjes en blousje pas ik wel over mijn hempje heen en de rest koop ik op de gok. Ik hoorde ook dat ze tegenwoordig moeilijk doen over het passen van shirtjes in de winkel.. Klopt dat?
Maar om 12 uur was het al behoorlijk druk dus? Oke.. Dan kan ik me even mentaal voorbereiden
Weggestuurd? Helemaal de winkel uit of gewoon even 'hey mevrouwtje doe dat eens even niet?'quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat klopt, al een paar keer weggestuurd![]()
De OP moet trouwens even worden aangepast: grote moet grootte zijn.
Oh nee niet uit de winkel hoor! Weggestuurd van de plek waar ik een jas / vest o.i.d. aan het passen was, moest naar een paskamer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:17 schreef Stipples het volgende:
[..]
Weggestuurd? Helemaal de winkel uit of gewoon even 'hey mevrouwtje doe dat eens even niet?'
Oh gelukkigquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh nee niet uit de winkel hoor! Weggestuurd van de plek waar ik een jas / vest o.i.d. aan het passen was, moest naar een paskamer.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef Moody het volgende:
Mij interesseert het geen biet, maar ik meld het toch...
Via een insider bij de gemeente heb ik gehoord dat Primark in Enschede doorgaat. Bijna de hele benedenverdieping van De Zuidmolen gaan ze huren (5200 m2).
Zara in Enschede is ook zeker (tegenover de Hema). - maar dit was al bekend dacht ik....
Tot zover het nieuws
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb toch zo'n mooie plek in gedachten voor een Primark in Groningen. De oude garage van Van der Molen. Hele grote ruimte, goed zichtbaar. In de buurt van de Ikea en de Mac. Ik denk dat het wel zou werken!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:15 schreef tessie het volgende:
Ik was vanmiddag bij de Primark in Hoofddorp, en het was echt super rustig!Was er rond half 5, en ik hoefde zelfs niet te wachten bij de paskamers. Wist niet wat ik meemaakte haha! Wel apart dat ze alsnog vasthielden aan dat je maar 8 stuks mee mag nemen naar binnen, terwijl er zoveel hokjes vrij waren.
Bij de kassa hoefde ik ook maar een paar minuutjes te wachten. Echt wel relaxed winkelen zo zeg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil binnenkort ook weer even langs Primark. Woon best dicht bij die van H'dorp, maar ben er 6 maanden geleden voor het laatst geweest![]()
Ik vond het geweldig in Oxford Street.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben in London geweest bij Oxford Street, maar in Engeland hebben ze echt hele andere dingen dan hier. Nou weet ik dat ze in Engeland sowieso van de extreme mode zijn, maar ik kon daar echt niet slagen.Geen normale basic dingetjes en ook geen blokjesoverhemden (
) en dergelijken. Ik heb er wel dingetjes gekocht, maar aangezien ik nogal saai en basic ben ga ik liever naar de Primark in Nederland. Wel hebben ze briljante accessoires en make-up en home artikelen etc.
Ik weet niet wanneer je was? Ik vond dat ze lelijke dingen hadden, maar dat kan komen omdat er veel in de aanbieding was. Ze hadden wel een briljant jurkjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig in Oxford Street.
Wat belachelijk, zo krijg je dat er meer mensen in de winkel kleding gaan passen. Snap ook niet waarom dat niet mag, ok.. voor de uitstraling misschien, maar een uur in de rij voor de paskamers en vervolgens een uur voor de kassa. Ze mogen daar wel eens een WC of restaurant gaan maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
..
Ze hebben trouwens een belachelijke nieuwe regel ingesteld voor het passen. Stel dat er in je mandje zo'n 15 artikelen zitten die je wilt passen. Na een half uur in de rij te hebben gestaan ben je eindelijk aan de beurt! Dan mag je er maximaal 8 passen, en voor de overige 7 stuks mag je vervolgens weer in de rij gaan staan.
Ik probeerde die dame uit te leggen dat het dan een idee is om in de winkel (of daar waar de wachtrij zich vormt) bordjes te hangen met die regel, zodat mensen zich kunnen bedenken of ze met dit weer 2x een half uur in de rij gaan staan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ben vorige week voor het eerst naar de Primark geweest in mn leven.
En ik ga NOOOOOOOIT meer terug!
NEVAAAAAAAAAH
![]()
en
Dat laatste is een goed idee, inclusief een rokersruimte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Wat belachelijk, zo krijg je dat er meer mensen in de winkel kleding gaan passen. Snap ook niet waarom dat niet mag, ok.. voor de uitstraling misschien, maar een uur in de rij voor de paskamers en vervolgens een uur voor de kassa. Ze mogen daar wel eens een WC of restaurant gaan maken.
Hoelang sta je wel niet te wachten als diegene voor je allemaal 15(+) stukken willen passen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Wat belachelijk, zo krijg je dat er meer mensen in de winkel kleding gaan passen. Snap ook niet waarom dat niet mag, ok.. voor de uitstraling misschien, maar een uur in de rij voor de paskamers en vervolgens een uur voor de kassa. Ze mogen daar wel eens een WC of restaurant gaan maken.
Ik zou er niet zo snel mijn vakantiebestemming op selecteren, maar als ik geboekt heb dan wel even zoeken of er een in de buurt isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef MCH het volgende:
Ik selecteer m'n vakantiebestemming altijd op het feit of er een Primark in de buurt aanwezig is.
Ik ben buiten Nederland al in verscheidene Primark winkels geweest![]()
Te weten: Londen (2 filialen) en Aberdeen (UK), Bilbao (Spanje), Bremen (Duitsland), Dublin (Ierland).
Ja... dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoelang sta je wel niet te wachten als diegene voor je allemaal 15(+) stukken willen passen?
Kleding uit de najaarscollectie komt denk ik in september pas. Nu nog zomercollecties en sales.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef 3Dino het volgende:
Vol verwachting zijn we afgelopen maandag voor het eerst naar de Primark in Gelsenkirchen (DL) geweest. Wat een chaotische bende en een troep aan kleding daar zeg.De H&M is soms al chaotisch, maar wat betreft kwaliteit sloeg dit echt alles. De kleren zien er allemaal zo goedkoop en synthetisch uit. Alleen dingen als pyjamatopjes, riemen, accesoires en ondergoed waren nog oké (heb daarom alleen een tas en 3 ceintuurs gekocht, terwijl men daar met zakken vol kleding naar buiten liep), maar vond de rest echt bagger.
Heb trouwens niets van de najaarscollectie teruggevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |