Yeah!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Maakt niet uit hoe jij d'r noemt, Greys, wij noemen haar gewoon Betty
beetje laat maar nog even melden, d'r oogjes zijn al veel verder open, ze wordt gedruppeldquote:Op maandag 11 juli 2011 08:58 schreef Greys het volgende:
Oh wat een schattig kitten Zwab!
Heeft ze het idee dat de oogjes al wat beter gaan en krijgt het katje er al iets voor?
Oh super!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje laat maar nog even melden, d'r oogjes zijn al veel verder open, ze wordt gedruppeld
het gaat veel beter met d'r
Dan doe beetle.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
Oh S laat weten zowel Bounty als Beetle goed te keuren
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Betty BeetleS. hoeft niet te weten dat er Betty voor staat.
Nee die hangen nog nietquote:Op maandag 11 juli 2011 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Hangen de doeken al? Was S. trouwens niet boos toen je zomaar vanuit het niets een kat mee naar huis nam?
Oh, je had hem gebeld? Flauwquote:Op maandag 11 juli 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die hangen nog nietWant we konden de waterpas niet vinden
Komt goed
En dat was niet vanuit het niets hoor, met Boor
Kan ze Bink niet meenemen voor een ritje?quote:
It's fantastic!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan ze Bink niet meenemen voor een ritje?
Hey Barbie Bink, wanna go for a ride?
Sure Betty Ken!
Hop in!
ENENEEEENNENENEEquote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb de dame van de stichting aan de telefoon
Enne mag hetquote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb de dame van de stichting aan de telefoon
Dat is goedquote:
Een man naar mijn hart!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je droeg toch wel een draadje he, we willen de opnames
As if! Dat staat F&F je niet toe.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
Mochten we het hondje ooit weg willen doen mag ze uiteraard niet naar het asiel (logisch) of worden doorverkocht maar moet ze terug naar de stichting.
Graven, zwemmen, modder. Zo hoort een hond te zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Dank jullie
Ik hoorde nu ook dat er al meer mensen hadden gereageerd, diverse telefoontjes zelfs.
Ik wist wel dat er meer gegadigden waren, maar niet dat er al een aantal waren afgewezen.
Maar die mensen wilden er een 'Paris Hilton' hondje van maken kregen ze het idee, zo zei ze.
En deze wil ook gewoon lekker af en toe heel erg vies worden in het bos
Ja! Honden die door het bos racenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Dank jullie
Ik hoorde nu ook dat er al meer mensen hadden gereageerd, diverse telefoontjes zelfs.
Ik wist wel dat er meer gegadigden waren, maar niet dat er al een aantal waren afgewezen.
Maar die mensen wilden er een 'Paris Hilton' hondje van maken kregen ze het idee, zo zei ze.
En deze wil ook gewoon lekker af en toe heel erg vies worden in het bos
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan vol strikjes en bling in een tas
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan vol strikjes en bling in een tas
Haha wat leuk! Sjon (toch) zit er ook echt bij van: "Chillin' with ma homiezzquote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf Greys![]()
Ik heb een leuke voor Ynske:
Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat mn camera nog op concertinstellingen stond maar soit
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf Greys![]()
Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
Meid, het is me watquote:Op maandag 11 juli 2011 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ik wilde naar het Steven Wilson concert in paradiso in oktober, bleek m'n zusje er ook heen te willen, we gaan nu met z'n tweeen
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf Greys![]()
Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik wist niet dat m'n zusje die muziek leuk vond, het is nogal, ehh, aparte muziek
Ja maar dat komt omdat jij zo'n lief ,sociaal en behulpzaam mens bent die het goede in de mensen ziet .quote:Op maandag 11 juli 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Ik zeg nix, want ik wist na 41 jaar nog niet eens dat mijn broer zo´n ongelofelijke asociale, egoistische, onbeschofte graflul is
quote:
't Is duidelijk dat jij precies de andere genenset hebt geërfd van je oudersquote:Op maandag 11 juli 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik zeg nix, want ik wist na 41 jaar nog niet eens dat mijn broer zo´n ongelofelijke asociale, egoistische, onbeschofte graflul is
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef indaha het volgende:
Ja maar dat komt omdat jij zo'n lief ,sociaal en behulpzaam mens bent die het goede in de mensen ziet .
Het geeft te denken dat een mens er zo lang over doet om iets te ontdekken dat zo obvious isquote:Op maandag 11 juli 2011 13:46 schreef Rewimo het volgende:
't Is duidelijk dat jij precies de andere genenset hebt geërfd van je ouders
En dit keer een goede, ik heb hem pas 1 keer gezien maar hij isquote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Het geeft te denken dat een mens er zo lang over doet om iets te ontdekken dat zo obvious is
Maar ik heb sinds 5 minuten een nieuwe. Een broertje dit keer
Hij is stúkken beterquote:Op maandag 11 juli 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
En dit keer een goede, ik heb hem pas 1 keer gezien maar hij is
Shotacat alert.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is stúkken beter
Ik ben gek op jongere broertjes
Moet men jou eens even lekker komen knuffelen en in je wangetjes knijpen dan?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh Greys wat leuk
Ik heb ruzie gehad in het zwembadmet bejaarde dames
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nationale ruziedag zeker?
Net in de supermarkt kreeg een Deutsche Frau een paniekaanval, omdat de muziek volgens haar te hard stond en ze vloog bijna 2 van die puber vakkenvullertjes aan.
Iedereen kwam hard met de karretjes richting de kassa's hollen, omdat ze bang voor dat mensch waren
Complimentjequote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef Mama_Mia het volgende:
En toen ging ik verder zwemmen en kreeg ik elk baantje te horen "oh wat ben je snel"![]()
Ja. Of midden in de stad midden op straat als het vet druk is ineens stil gaan staanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Mama Mia![]()
Irritant is dat...van die kletsdames, of ze nou bejaard zijn of niet.
Vooral in de supermarkt heb ik er een hekel aan dat ze gaan staan theekransen voor de schappen
Daar ben je FOK!ker voorquote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik erger me eigenlijk gewoon aan mensen in het algemeen.
Hoe doe je dat? Jezelf slaan en zo?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ruzie met mn lijf nu
En wat leuk Greys, van Beetle
En dan dat ene oor in de mist. Dat blijft nog steeds omhoog staanquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Chico onder de douche in Delft, we hebben echt een half uur samen staan douchen, maar eigenlijk stond ik hem in de weg
Van binnenuit ofzo jaquote:
Grrrrr.....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook nog geen ruzie gehad!
Wel een standje van Elies though
Iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van binnenuit ofzo ja
Hoofdpijn en buikpijn, bah
Oeh, succesquote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten?![]()
Ik ga ff naar de tandarts voor m'n loszittende vulling.
Normaal gesproken moet je zoiets 7 maanden van te voren aanvragen om geholpen te worden en nu belde ik vanochtend en kon ik er vanmiddag nog ff tussen.
Dus ook geen tijd gehad om me zenuwachtig te maken![]()
Vrijdagavond vlieg ik terugquote:Op maandag 11 juli 2011 15:29 schreef nokwanda het volgende:
Beterschap.
Hoe lang blijf je daar trouwens?
Hoe is het met de chicks eigenlijk? Nog updates gehad?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrijdagavond vlieg ik terugNaar mn cats en chicks
Ze groeien goed en mn moeder vond dat de verwarming wel uit mochtquote:Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoe is het met de chicks eigenlijk? Nog updates gehad?
Ik werk nu op een ander callcenter-achtig ietsquote:Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
beterschap tombo. Werk je nu nog op dat callcenter?
Nog steeds hommeles Elies?
Gezinsuitbreiding bij greys en wat zal deze week lang duren voor jullie
Kies/tand weer gemaakt ing?
Ik ben goed gekeurd door de kaakchirurg over 2jr pas weer een foto maken.
Welke hond?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Inmiddels wel.
In het z-huis was het ook jammeren ze had wel heel veel bekijks toen ze op mijn arm zat.
In de auto was het huilen en nu bij mijn tussenstop slaapt ze. En nu moet ik heel goed op de hond letten die vertrouw ik toch niet helemaal
Een briefje van 20quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
De hond van mijn schoonouders
En ik dacht net was is hij toch lief is hij naar boven gegaan en heeft hij een pop van mijn schoonmoeder gepakt ik denk dat ze straks wel boos is.
Ik ben echt een slechte hondenoppas als pup vrat hij mijn slippers en een briefje van 20 op. Ik ben denk altijd net te laat wat is hij toch lief
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
De hond van mijn schoonouders
En ik dacht net was is hij toch lief is hij naar boven gegaan en heeft hij een pop van mijn schoonmoeder gepakt ik denk dat ze straks wel boos is.
Ik ben echt een slechte hondenoppas als pup vrat hij mijn slippers en een briefje van 20 op. Ik ben denk altijd net te laat wat is hij toch lief
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op maandag 11 juli 2011 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat was in 3 stukken en er waren wat stukjes kwijt.
Hij lag als pup met zijn riem vast. (het is niet mijn hond mijn idee is het niet) en toen had hij gewoon zijn riem opgegeten.
Die hebben wij ook nog in stukjes op de koelkast liggenquote:
Volgende week!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
Bink heeft heerlijk op het strandje getruffeld met de hondjes van Maes
Ik had gewild dat Beetle er al bij was
Jij bent toch catladyquote:Op maandag 11 juli 2011 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgende week!
De twee weken erna ben ik vrij
Het gastgezin had al verslag uitgebracht aan de stichting. Dus toen ik de stichting sprak en zei dat we haar graag willen vertelde ze van alles (heel leuke meid!) over alle beschikbare nazorg indien gewenst, en daarna mocht ik gewoon zelf de dame van het gastgezin bellenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ah nice, je staat nog achter je keuze dus
Maar je belde dus met de stichting, neemt die dan weer contact op met het gastgezin of hoe gaat dat?
Als ik een hond kon hebben zou ik het doen hoorquote:
Ik nog niet, maar S zat gisteravond al op internet te zoeken naar hondenscholenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je ook al naar een hondenschool aan het kijken enzo? Al mandjes aan het bekijken, voerbakken, halsbanden, riemen
Je wordt alsmaar leuker.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik een hond kon hebben zou ik het doen hoor
Gastgezin was er ook blij mee zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gastgezin had al verslag uitgebracht aan de stichting. Dus toen ik de stichting sprak en zei dat we haar graag willen vertelde ze van alles (heel leuke meid!) over alle beschikbare nazorg indien gewenst, en daarna mocht ik gewoon zelf de dame van het gastgezin bellen
En we gaan haar zaterdag om twaalf uur halen! Met behulp van paspoortje en chipgegevens staat ze dan voordat we de deur weer uit lopen daar zaterdag al op onze naam, via internet.
Adoptiepapieren tekenen gebeurt ook bij het gastgezin
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gastgezin had al verslag uitgebracht aan de stichting. Dus toen ik de stichting sprak en zei dat we haar graag willen vertelde ze van alles (heel leuke meid!) over alle beschikbare nazorg indien gewenst, en daarna mocht ik gewoon zelf de dame van het gastgezin bellen
En we gaan haar zaterdag om twaalf uur halen! Met behulp van paspoortje en chipgegevens staat ze dan voordat we de deur weer uit lopen daar zaterdag al op onze naam, via internet.
Waarom niet? Ik vond het wel een goede cursus, werkt met beloningsprincipe.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar S zat gisteravond al op internet te zoeken naar hondenscholen
Hij vond een Martin Gaus cursus hier vlakbij maar die willen we niet
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wordt alsmaar leuker..
[..]
Gastgezin was er ook blij mee zeker
Weet het niet, vooroordeel misschienquote:Op maandag 11 juli 2011 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vond het wel een goede cursus, werkt met beloningsprincipe.
Je krijgt geen les van Gaus zelfquote:
Ja duh, MG doet het in zijn broekje van clickers dus dat zal dan wel moeten worden gebruikt op die cursus.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je krijgt geen les van Gaus zelfHier was iig echt niets mis met de cursus, bijna alles zou ik precies hetzelfde gedaan hebben als daar. Clickertraining werken ze daar ook mee.
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Greys
Ik wil een goede cursus, welke naam eraan zit boeit me dan vrij weinig.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duh, MG doet het in zijn broekje van clickers dus dat zal dan wel moeten worden gebruikt op die cursus.
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van die man dus ik zou niet zo gauw een cursus volgen waar zijn naam aan verbonden is.
Bij puppycursus waren wij met 8 weken, en daar waren nog een paar jonkies, ook wat oudere. Basis mochten we daarna niet gelijk heen omdat ze te jong waren, maar toen we wel mochten zat daar ook van alles. Ook een hond uit Spanje of zo, die was echt niet sociaal, die had wat meer nodig dan alleen basiscursusquote:Op maandag 11 juli 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
Hoe oud zijn is de gemiddelde pup eigenlijk op zo'n cursus?
Ja de meesten wel idd, maar ik geloof dat S een 'doorlopende' gevonden had hier in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
De puppycursussen beginnen pas weer in augustus/september..dus dan is ze waarschijnlijk al te oud. Is meestal tot 4/5 maanden. Dus dan kan je gewoon met de gehoorzaamheid beginnen ipv puppycursus.
En ik ga zwemmen!quote:
Ja haar buikje is nog steeds een dikke tummy, maar ze krijgt nu echt 'inhammen' voor haar achterpoten zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond haar juist een dikke balg hebben op die ene foto met de brokken![]()
Maar ze doet het boven verwachting goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja haar buikje is nog steeds een dikke tummy, maar ze krijgt nu echt 'inhammen' voor haar achterpoten zeg maar.
Ja daar hadden Maes en ik het vanmiddag nog over.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ze doet het boven verwachting goed.Bink is Baas.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet men jou eens even lekker komen knuffelen en in je wangetjes knijpen dan?
Ze bedoelde vast maandenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar hadden Maes en ik het vanmiddag nog over.
De DA had 4-6 weken gezegd, we zitten nu op 5![]()
Jaaa moet volgende maand wel lukkenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kunnen we volgende maand ofzo weer eens een keer Marketieren?
Misschien heeft Bink het verkeerd verstaanquote:
Nee, na dat ene pakje niks meer genomenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Tombo, hoop dat je je snel weer beter voelt
Niet teveel bros mint gegeten?![]()
Geweldig! Is het eigenlijk een hij of een zij=quote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe groot was dat pakje?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, na dat ene pakje niks meer genomen
Gefeli Catquote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[WIN] Schrijf een review en win 150 euro aan gadgets!
![]()
![]()
*blij ei*
Gelukkig dat het meeviel bij de kaakchirurg.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
omgh die hond is echt gestoord. Hij was dew kliko aan het aanvallen.
Nu weet ik weer waarom ik geen hond heb.
Je bent gewoon een echt kattenmensquote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
omgh die hond is echt gestoord. Hij was dew kliko aan het aanvallen.
Nu weet ik weer waarom ik geen hond heb.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
*blij ei*
Jaquote:
Het is een zijquote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig! Is het eigenlijk een hij of een zij=
Wat gaaf, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
*blij ei*
Wat gaan ze doen morgen?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meeviel bij de kaakchirurg.
Was Ean niet in orde?
Ik moet morgen om 10 uur weer in het ziekenhuis zijn.
met ean is alles goed gewoon niet in haar humquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meeviel bij de kaakchirurg.
Was Ean niet in orde?
Ik moet morgen om 10 uur weer in het ziekenhuis zijn.
Nou rossi maakt er anders ook een potje van.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon een echt kattenmens
[..]
Gefeliciteerd
Kijken of het zwachtelen helpt en evt. vervolg stappen afspreken.quote:
IK!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
Tombo beterschap![]()
en Greys Bink blijft nog even, wie moet anders Beetle manieren leren
Jij bent veel te lief om iemand manieren te lerenquote:
Succes morgenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Kijken of het zwachtelen helpt en evt. vervolg stappen afspreken.
Hopelijk helpt het (of niet, dan ben je er weer vanafquote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
Bink is toch aardig terecht gekomen qua manierenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief om iemand manieren te leren
Zeg je nu dat Bink niet welopgevoed is?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief om iemand manieren te leren
Ja, het helpt wel, maar ik denk nog niet genoeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het (of niet, dan ben je er weer vanaf).
Of dat Bink van nature al heel beleefd isquote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Bink niet welopgevoed is?
Veel succes vast!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Begon het concert gisteren zo laat? Kreeg om 00.30 nog een smsje van een vriendin dat ze eerst een bal ging eten omdat het concert nog niet begon.quote:
Nee ik was vrijdag en zaterdagnachtquote:Op maandag 11 juli 2011 16:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Begon het concert gisteren zo laat? Kreeg om 00.30 nog een smsje van een vriendin dat ze eerst een bal ging eten omdat het concert nog niet begon.![]()
En dan vanmorgen moest je de eerste trein nemen?
Wat hebben ze daar allemaal voor bijzonders? Ik heb echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef tombolafan het volgende:
Pheno, als je nog meeleest; ik ben in de m&m world geweest
En vlak erna kreeg ik hoofdpijn, misschien door de combi van geuren en kleuren enzo
Eerst word je begroet door een levensgrote gele m&m (quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar allemaal voor bijzonders? Ik heb echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellen
Sterkte met je hoofdpijn trouwens!
OK, ik dacht al, dan moet je nu bekaf zijn, maar valt dus mee!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik was vrijdag en zaterdagnacht
Toen begon het om 1.15 officieel maar hij begon te laat elke keer![]()
Vannacht ben ik niet meer geweest, ik had zondagochtend de eerste trein naar huis na het concert
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef Strega het volgende:
[..]
OK, ik dacht al, dan moet je nu bekaf zijn, maar valt dus mee!
Ja, dat weet ik wel, maar daardoor wist niemand aan wie ik het vroeg in Londen waar het precies zatquote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn M&M-alert ging af en ja, net open, jij krijgt toch ook pr-mail
En wat zijn in hemelsnaam 3-kleur m&ms, daar had jij het over toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn M&M-alert ging af en ja, net open, jij krijgt toch ook pr-mail
Oh, ik zag ze ooit in drie kleuren. Misschien was dat echt exclusief eenmalig en weet ik wat meerquote:Op maandag 11 juli 2011 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat zijn in hemelsnaam 3-kleur m&ms, daar had jij het over toch?
Ik heb alle zuilen bekeken maar mooi niks 3-kleurquote:Op maandag 11 juli 2011 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik zag ze ooit in drie kleuren. Misschien was dat echt exclusief eenmalig en weet ik wat meer
Die staan zakjes uit te delen en gevallen m&ms op te rapenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef nokwanda het volgende:
En zitten die blonde meisjes in die winkel Ze dan ook de hele dag op alfabet te sorteren?
De site zegt 1-2 werkdagen en dat klopt wel met mijn ervaringenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
Even stiekem nog tussendoor
Weet iemand ongeveer de levertijd van zooplus? Als je vooruit betaalt?
Red ik dat nog qua hondenkussen enzo?
Volgens mij een dag of 2quote:Op maandag 11 juli 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
Even stiekem nog tussendoor
Weet iemand ongeveer de levertijd van zooplus? Als je vooruit betaalt?
Red ik dat nog qua hondenkussen enzo?
Zal ik Charlies kussen eens meten?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Dit kussen denk ik:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaapplaats/kussen/hoekig/28474
Niet te duur, eerst maar eens testen of madam wel zo'n kussen blieft.
Welke maat?
Das wel een mooi kussen!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Dit kussen denk ik:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaapplaats/kussen/hoekig/28474
Niet te duur, eerst maar eens testen of madam wel zo'n kussen blieft.
Welke maat?
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Das wel een mooi kussen!
Onze ervaring hier is dat onze kleinste hond(den) en katten op de grootste kussens gaan liggen.
En het is wonderbaarlijk zoals Kundun, hier de grootste hond, zich als een soufflé, op een klein kattenkussentje kan proppen.
Oh, Charlie ligt wel vaak op zijn kussenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Das wel een mooi kussen!
Onze ervaring hier is dat onze kleinste hond(den) en katten op de grootste kussens gaan liggen.
En het is wonderbaarlijk zoals Kundun, hier de grootste hond, zich als een soufflé, op een klein kattenkussentje kan proppen.
Nee, maar doe óók een topicquote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie het serieus niet vervelend dat ik hier zo over dat hondje ratel?![]()
Ik kan anders ook gewoon een apart topic maken hoor
Ah, die maat hebben ze nou weer net nietquote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, Charlie ligt wel vaak op zijn kussenEn Jazz kruipt erbij
Maar die ligt ook wel veel op zijn paal en in zijn mandje.
Dit kussen is trouwens 100x70
Niet nog een reeks naast deze!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie het serieus niet vervelend dat ik hier zo over dat hondje ratel?![]()
Ik kan anders ook gewoon een apart topic maken hoor
Dan doe ik dat op vrijdagavond maken, kee?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar doe óók een topicOók hè.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, die maat hebben ze nou weer net niet
Het is of 80x55 of 120x80. Dan is die eerste voor dit hondje wel groot zat denk ik, als jouw Charlie samen met Jazz op 100 kan liggen?
Telkens als ik whatsapp lees krijg ik dit in mijn hoofd. help me.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dat kussen, maar Charlie was toen nog niet uitgegroeid. Ik gooi Charlie wel even op zn kussen nu voor ik uitga en whatsapp even.
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's idd een hippe hapjesbak![]()
Heb je al een aftelkalendert tot zaterdag bovenje bed gehangen?
Ik vind het totaal niet erg. Vind het juist fijn dat het zo goed klikte allemaal!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar doe óók een topicOók hè.
Wat een kleurtjes allemaal!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef tombolafan het volgende:
Buitenkant:
[ afbeelding ]
Felle kleuren overal!
[ afbeelding ]
En natuurlijk M&M's![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn pas een maand open dus niemand wist waar het was, ik liep er toevallig precies langs
Nooit kapot geweest. Nou ja, die ene keer dan...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef tombolafan het volgende:
Ah, FOK! doet het weer
Ik zeg nu ook nog heel vaak tegen Sjefke dat hij de mooiste kat is die ik ooit gehad heb hoor![]()
In 1 zuil zaten er 22 dus!quote:
Hopelijk heb je geen balkon.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
En mocht ze nou een beetje leren luisteren en het leuk vinden, dan koop ik dit![]()
Voor in de tuin.
[ afbeelding ]
Ah gelukkigquote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef tombolafan het volgende:
Ah, FOK! doet het weer
Ik zeg nu ook nog heel vaak tegen Sjefke dat hij de mooiste kat is die ik ooit gehad heb hoor![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
En mocht ze nou een beetje leren luisteren en het leuk vinden, dan koop ik dit![]()
Voor in de tuin.
[ afbeelding ]
Ik zou me daar een dag ziek zitten etenquote:
Misschien vind Bink het juist wel heel fijn dat ze je nog kan helpen Beetle op te voeden.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik heb Bink wel al twaalf keer gezegd dat ze sowieso de leukste/mooiste/liefste blijft, ik voel me ergens toch een beetje schuldigMaar daar moet ik van mezelf mee stoppen.
Je had je 100x schuldiger gevoeld als je haar in huis had genomen als Bink er ooooooit niet meer is.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik heb Bink wel al twaalf keer gezegd dat ze sowieso de leukste/mooiste/liefste blijft, ik voel me ergens toch een beetje schuldigMaar daar moet ik van mezelf mee stoppen.
Geen springdingen neer zettenquote:
Nee joh, dat snap ik echt, ik voelde me ook wel schuldig naar Sjefke (terwijl ik het nota bene ook een beetje voor hem deedquote:Op maandag 11 juli 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah gelukkig![]()
Ik voel me af en toe net een idioot.
Ja maar als je dan thuis doordeweeks kunt oefenen zo is toch superquote:
Bink, je krijgt een klein zusjequote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ja, kap daar eens mee!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Nee
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Hier krijgt Tom ook nog steeds op z'n donder van mij als ie de "oudjes" pakt en knuffel ik de anderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, dat snap ik echt, ik voelde me ook wel schuldig naar Sjefke (terwijl ik het nota bene ook een beetje voor hem deed), en als Sawyer nu vervelend tegen hem doet ga ik Sjefke troosten dat hij de mooiste is
Koop je er ook zo'n grote tuin bij dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Voor in de tuin.
[ afbeelding ]
Ah. Herkenbaar dusquote:Op maandag 11 juli 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
Niet zo veel over honden praten, straks wil ik er ook weer een. En dat wil ik nu niet. Dan zou ik mijn tofste hond ooit verraden
Ik kan hier niet alles tegelijk opzetten idd denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 17:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Koop je er ook zo'n grote tuin bij dan?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hier niet alles tegelijk opzetten idd denk ikOmstebeurt twee apparaten dan maar haha.
Hier Bink die Boor behendigheid leert
[ afbeelding ]
En hier samen door de grote tunnel racen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oeiquote:Op maandag 11 juli 2011 18:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
En hij plast ook binnen soms.. maar hij is pas nog gecheckt toen ik met Diaz ging..dus er is niet iets mis ofzo lijkt mij. Hij is nogal dement aan het worden.
Haaaaaaaaai, Charlie wil graag bij jou wonen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je dan thuis doordeweeks kunt oefenen zo is toch super
Boor wil wel meedoen met die tunnelIk heb zo'n kinder-IKEA kruiptunnel die ik af en toe in de woonkamer leg en dan hollen B&B er samen door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |