Yeah!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Maakt niet uit hoe jij d'r noemt, Greys, wij noemen haar gewoon Betty
beetje laat maar nog even melden, d'r oogjes zijn al veel verder open, ze wordt gedruppeldquote:Op maandag 11 juli 2011 08:58 schreef Greys het volgende:
Oh wat een schattig kitten Zwab!
Heeft ze het idee dat de oogjes al wat beter gaan en krijgt het katje er al iets voor?
Oh super!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje laat maar nog even melden, d'r oogjes zijn al veel verder open, ze wordt gedruppeld
het gaat veel beter met d'r
Dan doe beetle.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
Oh S laat weten zowel Bounty als Beetle goed te keuren
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Betty BeetleS. hoeft niet te weten dat er Betty voor staat.
Nee die hangen nog nietquote:Op maandag 11 juli 2011 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Hangen de doeken al? Was S. trouwens niet boos toen je zomaar vanuit het niets een kat mee naar huis nam?
Oh, je had hem gebeld? Flauwquote:Op maandag 11 juli 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die hangen nog nietWant we konden de waterpas niet vinden
Komt goed
En dat was niet vanuit het niets hoor, met Boor
Kan ze Bink niet meenemen voor een ritje?quote:
It's fantastic!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan ze Bink niet meenemen voor een ritje?
Hey Barbie Bink, wanna go for a ride?
Sure Betty Ken!
Hop in!
ENENEEEENNENENEEquote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb de dame van de stichting aan de telefoon
Enne mag hetquote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb de dame van de stichting aan de telefoon
Dat is goedquote:
Een man naar mijn hart!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je droeg toch wel een draadje he, we willen de opnames
As if! Dat staat F&F je niet toe.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
Mochten we het hondje ooit weg willen doen mag ze uiteraard niet naar het asiel (logisch) of worden doorverkocht maar moet ze terug naar de stichting.
Graven, zwemmen, modder. Zo hoort een hond te zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Dank jullie
Ik hoorde nu ook dat er al meer mensen hadden gereageerd, diverse telefoontjes zelfs.
Ik wist wel dat er meer gegadigden waren, maar niet dat er al een aantal waren afgewezen.
Maar die mensen wilden er een 'Paris Hilton' hondje van maken kregen ze het idee, zo zei ze.
En deze wil ook gewoon lekker af en toe heel erg vies worden in het bos
Ja! Honden die door het bos racenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Dank jullie
Ik hoorde nu ook dat er al meer mensen hadden gereageerd, diverse telefoontjes zelfs.
Ik wist wel dat er meer gegadigden waren, maar niet dat er al een aantal waren afgewezen.
Maar die mensen wilden er een 'Paris Hilton' hondje van maken kregen ze het idee, zo zei ze.
En deze wil ook gewoon lekker af en toe heel erg vies worden in het bos
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan vol strikjes en bling in een tas
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan vol strikjes en bling in een tas
Haha wat leuk! Sjon (toch) zit er ook echt bij van: "Chillin' with ma homiezzquote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf Greys![]()
Ik heb een leuke voor Ynske:
Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat mn camera nog op concertinstellingen stond maar soit
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf Greys![]()
Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
Meid, het is me watquote:Op maandag 11 juli 2011 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ik wilde naar het Steven Wilson concert in paradiso in oktober, bleek m'n zusje er ook heen te willen, we gaan nu met z'n tweeen
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Gaaf Greys![]()
Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik wist niet dat m'n zusje die muziek leuk vond, het is nogal, ehh, aparte muziek
Ja maar dat komt omdat jij zo'n lief ,sociaal en behulpzaam mens bent die het goede in de mensen ziet .quote:Op maandag 11 juli 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Ik zeg nix, want ik wist na 41 jaar nog niet eens dat mijn broer zo´n ongelofelijke asociale, egoistische, onbeschofte graflul is
quote:
't Is duidelijk dat jij precies de andere genenset hebt geërfd van je oudersquote:Op maandag 11 juli 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik zeg nix, want ik wist na 41 jaar nog niet eens dat mijn broer zo´n ongelofelijke asociale, egoistische, onbeschofte graflul is
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef indaha het volgende:
Ja maar dat komt omdat jij zo'n lief ,sociaal en behulpzaam mens bent die het goede in de mensen ziet .
Het geeft te denken dat een mens er zo lang over doet om iets te ontdekken dat zo obvious isquote:Op maandag 11 juli 2011 13:46 schreef Rewimo het volgende:
't Is duidelijk dat jij precies de andere genenset hebt geërfd van je ouders
En dit keer een goede, ik heb hem pas 1 keer gezien maar hij isquote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Het geeft te denken dat een mens er zo lang over doet om iets te ontdekken dat zo obvious is
Maar ik heb sinds 5 minuten een nieuwe. Een broertje dit keer
Hij is stúkken beterquote:Op maandag 11 juli 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
En dit keer een goede, ik heb hem pas 1 keer gezien maar hij is
Shotacat alert.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is stúkken beter
Ik ben gek op jongere broertjes
Moet men jou eens even lekker komen knuffelen en in je wangetjes knijpen dan?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh Greys wat leuk
Ik heb ruzie gehad in het zwembadmet bejaarde dames
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nationale ruziedag zeker?
Net in de supermarkt kreeg een Deutsche Frau een paniekaanval, omdat de muziek volgens haar te hard stond en ze vloog bijna 2 van die puber vakkenvullertjes aan.
Iedereen kwam hard met de karretjes richting de kassa's hollen, omdat ze bang voor dat mensch waren
Complimentjequote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef Mama_Mia het volgende:
En toen ging ik verder zwemmen en kreeg ik elk baantje te horen "oh wat ben je snel"![]()
Ja. Of midden in de stad midden op straat als het vet druk is ineens stil gaan staanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Mama Mia![]()
Irritant is dat...van die kletsdames, of ze nou bejaard zijn of niet.
Vooral in de supermarkt heb ik er een hekel aan dat ze gaan staan theekransen voor de schappen
Daar ben je FOK!ker voorquote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik erger me eigenlijk gewoon aan mensen in het algemeen.
Hoe doe je dat? Jezelf slaan en zo?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ruzie met mn lijf nu
En wat leuk Greys, van Beetle
En dan dat ene oor in de mist. Dat blijft nog steeds omhoog staanquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Chico onder de douche in Delft, we hebben echt een half uur samen staan douchen, maar eigenlijk stond ik hem in de weg
Van binnenuit ofzo jaquote:
Grrrrr.....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook nog geen ruzie gehad!
Wel een standje van Elies though
Iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van binnenuit ofzo ja
Hoofdpijn en buikpijn, bah
Oeh, succesquote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten?![]()
Ik ga ff naar de tandarts voor m'n loszittende vulling.
Normaal gesproken moet je zoiets 7 maanden van te voren aanvragen om geholpen te worden en nu belde ik vanochtend en kon ik er vanmiddag nog ff tussen.
Dus ook geen tijd gehad om me zenuwachtig te maken![]()
Vrijdagavond vlieg ik terugquote:Op maandag 11 juli 2011 15:29 schreef nokwanda het volgende:
Beterschap.
Hoe lang blijf je daar trouwens?
Hoe is het met de chicks eigenlijk? Nog updates gehad?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrijdagavond vlieg ik terugNaar mn cats en chicks
Ze groeien goed en mn moeder vond dat de verwarming wel uit mochtquote:Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoe is het met de chicks eigenlijk? Nog updates gehad?
Ik werk nu op een ander callcenter-achtig ietsquote:Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
beterschap tombo. Werk je nu nog op dat callcenter?
Nog steeds hommeles Elies?
Gezinsuitbreiding bij greys en wat zal deze week lang duren voor jullie
Kies/tand weer gemaakt ing?
Ik ben goed gekeurd door de kaakchirurg over 2jr pas weer een foto maken.
Welke hond?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Inmiddels wel.
In het z-huis was het ook jammeren ze had wel heel veel bekijks toen ze op mijn arm zat.
In de auto was het huilen en nu bij mijn tussenstop slaapt ze. En nu moet ik heel goed op de hond letten die vertrouw ik toch niet helemaal
Een briefje van 20quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
De hond van mijn schoonouders
En ik dacht net was is hij toch lief is hij naar boven gegaan en heeft hij een pop van mijn schoonmoeder gepakt ik denk dat ze straks wel boos is.
Ik ben echt een slechte hondenoppas als pup vrat hij mijn slippers en een briefje van 20 op. Ik ben denk altijd net te laat wat is hij toch lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |