Maar niet aan het zuivere ras dat de nazi's voorstonden.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ja homo's schoten ze uiteraard onterecht dood, wij dragen gewoon bij aan de samenleving.
Had ik het over een zuiver ras dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet aan het zuivere ras dat de nazi's voorstonden.
En dan noemt ie ons raarquote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
VS, ouwe masochist. Beetje de nazi's ophemelen.
Integendeel. Jullie maken geen kindjes. Daar hadden de nazi's niks aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ja homo's schoten ze uiteraard onterecht dood, wij dragen gewoon bij aan de samenleving.
Ik hemel de Nazi's niet op, maar zeg gewoon dat 't de enige groep was die er rigoureus wat aan deed.quote:
Homo's zijn niet impotent hoor schat.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integendeel. Jullie maken geen kindjes. Daar hadden de nazi's niks aan.
Het is sowieso een aparte vogel. Ik breng een herinnering iets over Apartheid en geschenk uit de hemel.quote:
Nee, maar ze hebben ook geen baarmoeder.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Homo's zijn niet impotent hoor schat.
Ik heb er gewoond, en ik had 't een geschenk gevonden als een deel van die o zo vriendelijke populatie achter slot en grendel kwam buiten de stad.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is sowieso een aparte vogel. Ik breng een herinnering iets over Apartheid en geschenk uit de hemel.
Jullie ook niet, of gebruiken hetero's daar geen vrouwen voor?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ook geen baarmoeder.
Ja, maar jij duwt je slang niet in een vrouw, of wel dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie ook niet, of gebruiken hetero's daar geen vrouwen voor?
Waarom niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar jij duwt je slang niet in een vrouw, of wel dan?
Ik begrijp wat je bedoelt. Heb er ook een hekel aan om de stoep te moeten delen met kleurlingen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, en ik had 't een geschenk gevonden als een deel van die o zo vriendelijke populatie achter slot en grendel kwam buiten de stad.
Wel als ze je bespugen, uitschelden en bedreigen dag in dag uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Heb er ook een hekel aan om de stoep te moeten delen met kleurlingen.
Laten we die discussie niet over doenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel als ze je bespugen, uitschelden en bedreigen dag in dag uit.
Maar ignorance is a bliss Koos.
Zou je het een beetje kunnen op een vrouw denk je?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie ook niet, of gebruiken hetero's daar geen vrouwen voor?
As I said, we zijn niet impotent.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zou je het een beetje kunnen op een vrouw denk je?
Nee, maar je moet em wel omhoog kunnen krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
As I said, we zijn niet impotent.
Neem je graag mee keer naar Khayelitsha hoor, waar het merendeel van die mensen vandaan komt.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we die discussie niet over doen
Overigens moet je de 'a' weglaten
Dat je daar aan twijfelt zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar je moet em wel omhoog kunnen krijgen.
Tja, ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik onder elke denkbare omstandigheid zou kunnen presteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
As I said, we zijn niet impotent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |