Ik was gister zo boos dat ik de medewerker voor van alles en nog wat heb uitgemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Incompetente zooi. Ik zou een klacht indienen bij Vistaprint. Je hebt het notabene gedaan met hun van een medewerker. Mag je er vanuit gaan dat ie diegene weer waarmee ze bezig is.
Juist omdat we ervaring hadden met vp hadden we zoiets van dan bestellen we het daar wel maar dat is vanaf nu gewoon afgelopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg altijd enorm veel spam van Vistaprint voor zogenaamd "gratis" visitekaartjes dus zou er nooit bestellen om die reden, maar het lijkt me een vrij groot bedrijf dus dan moeten ze toch wel vaker dit soort zaken hebben afgehandeld zou je denken...
Zou er in ieder geval niet teveel werk meer van maken, kost je veel teveel energie en da's zonde, je krijgt er toch niks voor terug. Ja misschien een aanbod voor "gratis" visitekaartjes en ene levenlang spam haha
Fijn dat het toch allemaal lukt, have fun op vakantie en niet teveel stressen he, komt allemaal wel goed!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:23 schreef martine1984 het volgende:
@ derde keer wat balen van jullie kaarten, kan me je frustratie goed voorstellen. Het is dan wel niet het einde van de wereld maar ik kan me het helemaal voor stellen dat het voor jou een kleine ramp is. Ik heb zelf nu al last van lichte stress (en ik heb nog 10 maanden) maar gelukkig kan ik dat beperken tot alleen in mijn hoofd.
@ Priemgirl, als ik het zo op schrijft lijkt t heel veel, maar er is nog zoveel te doen. Ik heb dingen het liefst al tijden van te voren geregeld terwijl mijn lief zich er nooit zo druk over maakt en er van uit gaat dat ik altijd alles onder controle heb.Oh maar ik snap het ook helemaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook iemand die liever veel te vroeg alles geregeld heb; dan te laat
Mijn vriend is ook iemand van 'rustig aan; komt wel goed'.
Gisteren zaal gaan kijken; het is echt prachtig !! We zijn erg enthousiast en ook schoonzusjes vonden het super !
Helaas was heel mei al helemaal vol geboekt; maar ik had het (op zich) wel verwacht.
We hebben nu een optie genomen voor 28 april
Deze week bellen met priester; trouwen voor wet (en ondertrouw) regelen; DJ en dan kunnen we de zaal vast zettenToch een maandje eerder; maar over 9 maand moet het dus geregeld zijn
Ondertussen gisteren ook mijn schoonzusjes gevraagd of ze ceremoniemeesters willen zijn en ze reageerden beiden erg enthousiast !![]()
Hoop dat ik het deze week allemaal geregeld krijg en dat de dj en priester kunnen!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wat leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vandaag m'n jurk opgehaald, donderdag is het zover. Ik heb er zin in!
Donderdag was betaalbaarderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Donderdag al! Spannend!
[me=Cynix ®] dacht dat de meeste mensen op vrijdag willen trouwen, maar dat lijkt mee te vallen.
[/me]
Veel succes!
Van mezelf had ik het wel verwachtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nerveus zijn is ook niet verplicht ofzoik was 't ook niet
en volgens mij met mij/ons nog vele anderen
Geniet ervan, je gaat vast een prachtige bruid zijn![]()
Wij zijn ook op donderdag (26/05/11) getrouwd.quote:
Ik heb mijn beste vriendin en mijn broertje gevraagd. Weet niet hoe oud jij en je aanstaande zijn, maar hou er wel rekening mee dat een getuige minstens 18 jaar oud moet zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Superleuk Jentin! Mooi zeg!
Missbliss, donderdag al, wat gaaf!
Wij gaan ook op een donderdag (tenminste dan moeten we onderhand wel wat gaan regelen)
Weet nog niet wie ik als getuige ga vragen.. misschien de zoon van mijn aanstaande wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |