abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 21:17:11 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99338406
Asy ik ben juist blij hoor met alle meedenk-tips want ik weet het zelf gewoon ECHT niet meer. We zijn nu op het gil-maar-tot-je-doodop-in-slaap-valt-punt aangekomen en dat vind ik helemaal niet fijn :'(

Het probleem is dat zodra ze eruit mag ze ineens stil is en het grote wereldleed van de ene op de andere seconde voorbij is. Met haar op ons bed liggen vindt ze dus prima want dan hoeft ze niet in haar eigen bed. Het maakt echter niet uit of ik naast haar bed ga zitten. Dan blijft ze gillen.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:18:25 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99338494
:o Stemie.. ;( Klote zeg, ik moet mijn zeeningen misschien toch maar ff tellen ofzo.. Machteloos voel je je dan he? :*
3!
  maandag 11 juli 2011 @ 21:18:30 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99338499
stiemie, is het het bed of het kamertje? Is er recentelijk iets gewijzigd of misschien moet er iets gewijzigd worden?
pi_99338528
Wat een ellende Stiemie.

En haar alleen in jullie bed leggen? (En dan over hevelen las jullie naar bed gaan?)
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 21:19:10 #105
5428 crew  miss_sly
pi_99338553
Stiemie, wat ellendig :{ Dat het buiten bed beter is dan erin, is op zich wel herkenbaar, maar dat was altijd maar eventjes. Uiteindelijk ging ze toch altijd wel slapen. Ik zou willen dat ik de tip voo rje had die het beter maakte, want hiervan word je gek, volgens mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99338567
BE, superfilmpje! leuk om te zien hoe het verschil tussen die twee al kleiner wordt.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:20:25 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99338663
BE kan je filmpje niet zien maar ben nu wel nieuwsgierig. :D
  maandag 11 juli 2011 @ 21:22:21 #108
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99338797
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef becky27 het volgende:
stiemie, is het het bed of het kamertje? Is er recentelijk iets gewijzigd of misschien moet er iets gewijzigd worden?
Overdag slaapt ze ook gewoon in het kamertje in het bedje en is er niks aan de hand. En er is niks verandert de laatste tijd. Ze heeft vanmiddag van 12 tot 14 uur geslapen en daarna is ze naar het park geweest en mijn moeder heeft haar lekker laten rennen en spelen. Daarna in badje en toen eten. Alles prima tot het moment komt dat wij de kamer uit gaan... Dan breekt de hel los zeg maar. Maar ook als ze weet dat ze moet gaan slapen en ik daar blijf zitten. Het lijkt echt om het 'ik moet nu slapen' idee te gaan.

Hmm Esmee in ons bed vind ik geen strak plan. Allereerst gaat ze in spring-modus zodra ze het matras ziet :D En ze blijft dan echt niet liggen. Die hopst dat hele bed over.

Miss hier is het bij vlagen dat het niet naar bed willen iets korter duurt. Dan is het wel te doen. Maar ik begin het nu zo ondertussen ook echt niet leuk meer te vinden. Ik wil weer eens een avond gewoon rust aan mijn hoofd ipv anderhalf uur gegil en gekrijs voordat ze slaapt ;( En ik wil gewoon dat mijn kleine meisje slapen ook weer fijn gaat vinden...
pi_99338817
_Bar_, wat een schrik dat Roy weer een aanval heeft gehad :o En dan ook weer in het ziekenhuis nu :{ Sterkte :*

Stiemie, wat zou het toch zijn? Ik heb geen tips, maar voel wel met je mee :*
pi_99339039
Oh Bar, wat eng en naar. Dat heb ik helemaal gemist. Jeetje wat een schrik weer.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 21:25:45 #111
5428 crew  miss_sly
pi_99339057
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Overdag slaapt ze ook gewoon in het kamertje in het bedje en is er niks aan de hand. En er is niks verandert de laatste tijd. Ze heeft vanmiddag van 12 tot 14 uur geslapen en daarna is ze naar het park geweest en mijn moeder heeft haar lekker laten rennen en spelen. Daarna in badje en toen eten. Alles prima tot het moment komt dat wij de kamer uit gaan... Dan breekt de hel los zeg maar. Maar ook als ze weet dat ze moet gaan slapen en ik daar blijf zitten. Het lijkt echt om het 'ik moet nu slapen' idee te gaan.

Hmm Esmee in ons bed vind ik geen strak plan. Allereerst gaat ze in spring-modus zodra ze het matras ziet :D En ze blijft dan echt niet liggen. Die hopst dat hele bed over.
En misschien later naar bed? Niet op het moment dat jullie vinden dat het bedtijd is, maar haar wat meer laten aangeven of het tijd is? Dus slaapsignalen -> naar bed?
  maandag 11 juli 2011 @ 21:26:16 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99339087
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef becky27 het volgende:
BE kan je filmpje niet zien maar ben nu wel nieuwsgierig. :D
Alsje me quote kan je op het linkje klikken. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 21:30:28 #113
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99339370
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En misschien later naar bed? Niet op het moment dat jullie vinden dat het bedtijd is, maar haar wat meer laten aangeven of het tijd is? Dus slaapsignalen -> naar bed?
We hebben het laatst 2 avonden geprobeert maar dan is ze gerust ook tot half 11 in de kamer aan het spelen en is het nog een klein drama als ze toch naar bed moet. Nadeel is dat de meisjes samen op 1 kamer slapen en ik vind het zo zielig als de oudste dan alleen naar bed moet. Die snapt natuurlijk niet dat haar zusje op mag blijven en gaat dan ook draken }:|

En ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze van 7 tot 20 uur doorkan met maar 2 uur slaap en wel de hele middag buiten spelen zonder dat ze moe is. Overigens gaat ze wel slaap inhalen als je haar op laat tot ze moe genoeg is (of te moe is voor groot drama ;) ) Dan slaapt ze de dag daarna uit tot kwart voor 11. :P
  maandag 11 juli 2011 @ 21:30:38 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99339385
oooh BE wat enorm leuk!!!1 nu moet er zeker een broertje of zusje voor Noortje komen! Lekker stoeien samen. O+

[ Bericht 78% gewijzigd door becky27 op 11-07-2011 21:37:17 ]
pi_99339647
Waaauuw Lente, wat knap! _O_

En die zin van Isabeau, dat is niet normaal meer :P _O_

BE, wat een geweldig filmpje! Wat knap dat hij al kan koprollen zeg! _O_
Wat lijken jullie jongens enorm veel op elkaar (en op jou) O+

Bar hoe gaat het nu met Roy? :*

Stiemie, wat rot :X Vooral ook omdat Linde er ook bij moet slapen natuurlijk.
Ik zou inderdaad iets later naar bed proberen te brengen en desnoods maar op jullie bed in slaap laten vallen en dan overhevelen.
Hopelijk gaat ze snel slapen en is deze fase snel voorbij :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99339677
ik heb me maar even beperkt tot dit topic met reageren, want ook al van die paar bladzijdes de helft vergeten

bar heel veel sterkte :*

ik zag een magische K3 voorbij komen! zo he wat een dolle draaiende wereld lente

Floris is 1 jaar geworden vandaag! van harte son :* klinkt als een heerlijke verjaardags weekend met veel cadeautjes

minke ook al zo lekker aan het ronddraaien

verder zag ik nog koprollen :D en hele vol zinnen ^O^

en lente wat goed met die puzzel!

en de grote dochter van mignonne zomaar ineens zo op het potje! wat knap

hoe gaat het nu met de arm van lars karin?

ik kon ook het filmpje van BE niet zien helaas

stiemie wat een gedoe met slapen :*

hier gaat dat nog steeds wisselend eigenlijk om de dag zo'n beetje
warm eten nou ja vooral groente is op het moment knudde alhoewel vanavond de bloemkool er makkelijk in ging
broodbeleg wordt steevast eerst opgegeten haha
drinken uit een beker gaat gewoon hartsikke goed! *trots is*
lopen aan de tafel/hand etc ook kruipen vertikt ze gewoon, begint steeds meer op dr kontje te schuiven dat dan weer wel...
en zelf ben ik nu anderhalve week zonder hulp *G* wel erg vermoeiend maar toch
pi_99339724
Zoooo Lente! Knap van je zeg!!
En die Alie poept gewoon maar even op het potje!! ook zoiets! Mijlpaal de luxe.
Bar, wat frustrerend voor Roy dat hij vanalles wil maar niet kan...Hopelijk kan hij snel afgekoppeld worden van al die apparatuur.
Stiemie, jeempie hee wat erg. Hoe is ze als ze ergens logeert? Doet ze het dan ook?
Ohw Stef. hoe hou je het vol jongen...?

Lars is weer pijnvrij. Hij bleef maar pijn pijn roepen en deed niks met zijn arm.
Tot ik zijn arm oppakte en van boven naar beneden bewoog, Dat was "au!" en klik.
En klaar dus.
Blijkbaar zat ie er dus toch niet helemaal goed in.
Daarna was hij meteen weer druk aan het fietsen en auto's ruilen door de heg met het achterbuurjongetje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99339750
ow wacht ik vergeet noortje helemaal lekker aan het schilderen en aan het tuinieren! wat gaat dat idd ineens hard becky
pi_99339872
Bar hoe is het nu met Roy?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99339903
Fijn dat zn arm weer goed is Karin!
Fake it till you make it...
pi_99339923
Owja!! Noortje de schilderes O+ Wat knap!
En Alie die aangeeft dat ze moet poepen en doorheeft waarmee je moet plassen :o wow! _O_
Oef, gelukkig gaat het nu beter met zijn armpje Karin. Wel rot dat de arts dat niet doorhad zodat hij toen al teruggeplaats kon worden }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 11 juli 2011 @ 21:39:12 #122
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99339998
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef draculettetje het volgende:

en zelf ben ik nu anderhalve week zonder hulp *G* wel erg vermoeiend maar toch
En hoe gaat het nu met JOU dan? Lukt het allemaal een beetje?
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 21:41:51 #123
5428 crew  miss_sly
pi_99340177
Karin, held! fijn dat het hielp en hij van de pijn af is!

Slaapproblemen van Stef had ik gemist, wat naar weer zeg. Wat kan hij lang zonder slaap :o
  maandag 11 juli 2011 @ 21:42:27 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99340208
och die arme Lars! hebbie hem helemaal zelf teruggeplaatst Karin??

Stiemie jeetje wat enorm moeilijk, ik zou echt met mijn handen in het haar zitten.....is het te donker of te licht? Kan ze al aangeven waarom ze het niets vind. Voor mijn gevoel, maar das een gevoel gebaseerd op tekst, lijkt het wel of ze het eng vind. Als jij er bij licht naast zit, werkt dat ook niet?
pi_99340402
ow wauw karin! fijn dat lars van de pijn is!

met mij gaat het wel becky ben er nog niet maar wel op de juiste weg...
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 21:46:13 #126
5428 crew  miss_sly
pi_99340458
Stiemie, het is wel herkenbaar dat het overdag prima gaat in dezelfde kamer en hetzelfde bed en dat het 's avonds lastig is. Nou komt ons 'lastig' zeker tegenwoordig niet eens in de buurt van jullie 'lastig' maar dat wilde ik gewoon even zeggen. Dat dat herkenbaar is. Kun je eigenlijk ook niets mee, he? :') Nou ja, sterkte ermee in ieder geval :*
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 21:47:56 #127
5428 crew  miss_sly
pi_99340573
ow ja en mignonne, ik was even vergeten dat er poepproblemen speelden. Dat maakt het wel heel erg goed van je grote dat ze dit zomaar deed! Geweldig hoor!
  maandag 11 juli 2011 @ 21:49:47 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99340694
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Stiemie het volgende:
Asy ik ben juist blij hoor met alle meedenk-tips want ik weet het zelf gewoon ECHT niet meer. We zijn nu op het gil-maar-tot-je-doodop-in-slaap-valt-punt aangekomen en dat vind ik helemaal niet fijn :'(

Het probleem is dat zodra ze eruit mag ze ineens stil is en het grote wereldleed van de ene op de andere seconde voorbij is. Met haar op ons bed liggen vindt ze dus prima want dan hoeft ze niet in haar eigen bed. Het maakt echter niet uit of ik naast haar bed ga zitten. Dan blijft ze gillen.
Maar dat is hier ook hoor in zo'n fase. Ivm lange tekst even onder spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even verder gelezen: het is verder precies zoals hier.
Als ik hem naar beneden haal, kan hij gerust nog uren in de box doorspelen. Als hij zo'n buien heeft, dan begint hij ook al te krijsen/gillen zodra we zijn kamer oplopen.
Tegenwoordig is het nog wat dramatischer bij momenten want dan klampt hij zich echt aan je vast en houdt je shirt vast zodat je hem echt van je moet aftrekken :o
  maandag 11 juli 2011 @ 21:52:56 #129
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99340889
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef draculettetje het volgende:
ow wauw karin! fijn dat lars van de pijn is!

met mij gaat het wel becky ben er nog niet maar wel op de juiste weg...
Gelukkig dat het gaat, denk toch wel veel aan je op een of andere manier.... en vind het super superknap hoe je het allemaal doet :*

van velen hier hoor! maar van draak ook wel in het bijzonder
  maandag 11 juli 2011 @ 21:53:14 #130
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99340908
Oh die arme Lars. Dus toch een beetje uit de kom :*

Miss het is toch wel fijn om te weten hoor dat het bij anderen ook niet altij even soepel verloopt :@ Geeft me toch een minder mislukt gevoel zeg maar :@

Becky ze gingen nu om 19.45 naar bed. Dan is het echt nog vrij licht in de kamer. Oke, je kunt er geen boekje lezen, maar je ziet alles nog prima. Daarnaast hebben ze allebei een oplaadbare barbapappa naast hun bed staan en er zit een vrij fel hema-stekkerlampje in het stopcontact. Overdag is het met slapen gaan net zo donker denk ik :)

Ik vraag haar trouwens wel wat er is en wat ze wil, maar e tekst is altijd het zelfde "uit uit uit!!!!"
pi_99341001
Owja, wat hier de laatste dagen werkt (hij spookt wel vaker hoor Stiemie en nu vooral, door de waterpokken)
Ik zeg tegen Niels dat ik hem niet uit bed haal, maar dat ik hem ga aaien over zijn ruggetje als hij gaat liggen. Dan doe ik het draakje (muziekje) aan en vertel hem dat ik hem ga aaien tot het draakje afgelopen is en dat ik dan naar beneden ga en dat Niels gaat slapen. Dat herhaal ik nog een paar keer terwijl ik hem aai en hij herhaalt wat ik zeg. Als het draakje afgelopen is zeg ik het nog een keer en ga weg terwijl ik nog dag dag zeg. En warempel, hij gaat nu steeds slapen nadat ik dat gedaan heb.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 11 juli 2011 @ 21:56:54 #132
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99341134
och stiemie, pff ik weet het niet, lijkt me lastig hoor.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:58:47 #133
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99341257
Oh ik heb ook helemaal gemist dat Niels de waterpokken heeft :@ Heeft hij er veel last van?

Ik ga ook even naast haar bed zitten. Dan zeg ik dat ik een liedje ga zingen en dat ik daarna binnen moet gaan opruimen ofzo :') maar dat ik vooral niet helemaal weg ga (lees: het huis verlaat). Dan zingen we een liedje en zeg ik nogmaals dat ik daarna weg ga. Ik sta op en de sirene gaat aan. Dat duurt dan zo'n anderhalf tot 2 uur en dan slaapt ze ;(
pi_99341275
Stiemie, ik voel me ietwat geremd om te reageren nu, voor het eerst geloof ik :o . , maar ehm...

Ik zou haar hoe dan ook in bed laten. Wat mij betreft geef je het signaal dat je er voor haar bent, dat je haar niet alleen laat, ook als je erbij gaat zitten. Met je rug naar haar toe, zonder communicatie. Dat ze dat niet accepteert en misschien wel twee uur lang gaat brullen, zou ik in zo'n geval interpreteren als temperament/doorzettingsvermogen/drift/ weet ik veel. je bent erbij, ze ziet je.

Ik zou mezelf de hele dag moed inpraten, omdat het volgens mij van heel groot belang is dat je niet gaat toegeven, ook al kost dat twee uur brullen. Jouw doorzettingsvermogen moet groter zijn dan het hare. Uiteindelijk valt ze in slaap en voel jij je ellendig en uitgeblust, denk ik. Maar de volgende dag zul je, denk ik, merken dat het korter gaat duren. En de dag daarna nog korter. Ik denk dat het dan heel snel gepiept is.
pi_99341376
Neuh, valt heel erg mee :) Hij had vooral last voordat hij de blaasjes kreeg, toen heeft hij een paar nachten amper geslapen.

Bluh, wat rot dat dat niet werkt voor jullie :'( Hopelijk vinden jullie snel een oplossing. Hoe slaapt Linde als Esmee zo huilt?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 11 juli 2011 @ 22:03:31 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99341564
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Stiemie, ik voel me ietwat geremd om te reageren nu, voor het eerst geloof ik :o . , maar ehm...

Ik zou haar hoe dan ook in bed laten. Wat mij betreft geef je het signaal dat je er voor haar bent, dat je haar niet alleen laat, ook als je erbij gaat zitten. Met je rug naar haar toe, zonder communicatie. Dat ze dat niet accepteert en misschien wel twee uur lang gaat brullen, zou ik in zo'n geval interpreteren als temperament/doorzettingsvermogen/drift/ weet ik veel. je bent erbij, ze ziet je.

Ik zou mezelf de hele dag moed inpraten, omdat het volgens mij van heel groot belang is dat je niet gaat toegeven, ook al kost dat twee uur brullen. Jouw doorzettingsvermogen moet groter zijn dan het hare. Uiteindelijk valt ze in slaap en voel jij je ellendig en uitgeblust, denk ik. Maar de volgende dag zul je, denk ik, merken dat het korter gaat duren. En de dag daarna nog korter. Ik denk dat het dan heel snel gepiept is.
als ik dit lees schieten de kriebels over mijn lichaam omdat het zo onmenselijk lijkt. Niemand behandel je in het volwassen leven zo. En ik vind het heel moeilijk te lezen dat dat bij kinderen soms de beste keus is.
pi_99341684
Ik vind het juist helemaal niet onmenselijk. Je zit erbij, je bent er juist voor het kind. Echt negeren zou ik niet doen hoor, maar ik zou ook niet ingaan op een poging tot gezellig kletsen, of weet ik veel wat.

Ik vraag me af hoe menselijk het is voor een kind om avond na avond zoveel te moeten huilen.
pi_99341826
Ik zou niet weglopen, ik zou het kind niet alleen laten, ik zou het kind niet in zijn sop laten gaarkoken als je dat er soms in leest.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 22:08:18 #139
5428 crew  miss_sly
pi_99341854
Ik vind het vreselijk en kan het ook niet: naast haar bed zitten terwijl ze vreselijk moet huilen. Het voelt voor mij dus echt alsof ik er niet voor haar ben, omdat ik niet reageer, haar niet aanraak, geen (oog)contact maak, niets. Alleen maar daar zitten terwijl zij zich helemaal verdrietig in slaap huilt. Ik heb het geprobeerd en ik voelde me dan ellendiger dan wanneer ik haar wel troost.

En uiteindelijk heeft onze methode hier ook tot beter slapen geleid en gaat het tegenwoordig best goed.
pi_99341865
Wat ik er vooral mee wil zeggen is dat ik het kind de zin niet zou geven, maar er wel op een andere manier voor ou zijn.
pi_99341885
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef becky27 het volgende:

[..]

Gelukkig dat het gaat, denk toch wel veel aan je op een of andere manier.... en vind het super superknap hoe je het allemaal doet :*

van velen hier hoor! maar van draak ook wel in het bijzonder

:@

ik ga even de tips over het slapen (of niet slapen) op me in laten werken
  maandag 11 juli 2011 @ 22:09:14 #142
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99341898
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Groofsken ik heb haar er vanavond ook niet uitgehaald. Het is echt heel moeilijk, maar als ze niet stil is als ik gewoon naast haar bed zit, heb ik ook niet het gevoel dat het om verlatingsangst gaat. Bovendien lijkt het me dat ze dan ook moeite zou moeten hebben met bv afscheid van mij nemen bij de opvang of wanneer ze gaat logeren, maar dat gaat allemaal moeiteloos. Het is meer dat ze er voor mijn gevoel echt uit wil en nog niet wil gaan slapen. Dat ze geen afscheid van de dag en het spelen wil nemen
pi_99341966
Ik heb dat wel zo gedaan. En ik zeg troostend dingen als ga maar lekker liggen. Het is echt slaaptijd. En ben dan weer even stil.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:10:44 #144
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99342000
het onmenselijke vind ik dat je met je rug naar het kindje zou gaan zitten, dat lijkt mij eerder een vorm van afwijzing. Maar ik ben geen expert en roep maar wat.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:12:33 #145
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99342094
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb dat wel zo gedaan. En ik zeg troostend dingen als ga maar lekker liggen. Het is echt slaaptijd. En ben dan weer even stil.
pfff, jeetje wat moeilijk. Noortje kan wat mieuwen als het haar niet bevalt maar ik laat haar echt niet lang alleen. Maar goed, Stiemie weet ook wel wat voor bui dit is en dat is geen gemakkelijke.....
pi_99342139
Dat denk ik dus ook Stiemie. Dat sommige kinderen gewoon niet willen slapen! Ik geloof niet zo in alle gepsychologiseer eromheen en ik denk dat het in veel gevallen niet om verlatingsangst gaat.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:13:49 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99342170
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Groofsken ik heb haar er vanavond ook niet uitgehaald. Het is echt heel moeilijk, maar als ze niet stil is als ik gewoon naast haar bed zit, heb ik ook niet het gevoel dat het om verlatingsangst gaat. Bovendien lijkt het me dat ze dan ook moeite zou moeten hebben met bv afscheid van mij nemen bij de opvang of wanneer ze gaat logeren, maar dat gaat allemaal moeiteloos. Het is meer dat ze er voor mijn gevoel echt uit wil en nog niet wil gaan slapen. Dat ze geen afscheid van de dag en het spelen wil nemen
Bij Harry is er ook geen sprake van verlatingsangst maar eerder inderdaad dat hij gewoon nog niet wil dat de dag ten einde is.
pi_99342173
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef becky27 het volgende:

[..]

pfff, jeetje wat moeilijk. Noortje kan wat mieuwen als het haar niet bevalt maar ik laat haar echt niet lang alleen. Maar goed, Stiemie weet ook wel wat voor bui dit is en dat is geen gemakkelijke.....
Ik laat ze toch niet alleen! Jeetje.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:15:35 #149
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99342274
Becky het klinkt misschien onmenselijk, maar ik heb hier wel gemerkt dat het gillen alleen maar erger is als ik wel contact maak. Ik ben vanavond steeds gaan kijken na een minuut of 5 zodat ze wist dat ik er wel was. Maar dan zei ik steeds alleen maar iets als:"Esmee ik snap dat je er graag uit wil, maar het is echt slaapjestijd. Alle kindjes gaan nu slapen en jij ook. Ga maar liggen dan zingen we een liedje en dan gaat mama naar binnen om op te ruimen :) " Helaas komen we nooit verder dan het stukje dat ze moet gaan liggen :')
pi_99342285
Ik weet ook niet of ik echt met mijn rug naar ze toe zou gaan zitten hoor. Maar ik zou er een boek bijpakken, desnoods doen alsof ik lees. En alle gebrul negeren ja. Maar af en toe even zeggen 'ga maar liggen' enzovoorts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')