Het is koffiedik kijken idd, de logopediste heeft er een hard hoofd in dat het zoals vroeger wordt. Maar ik kan soms vloeiend spreken, andere keer gebrekkig en weer een andere keer klap ik helemaal dicht. Als ik het nou alleen bij dat vloeiend spreken liet heb ik er wel vertrouwen in dat het 100% terugkomtquote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jij bent idd zo te zien al een heel eind opgeknapt in dat halve jaartje; ik neem aan dat de kans groot is dat het weer 100% goed gaat komen, of is dat allemaal koffiedik kijken? Dat epi verhaal is onder controle te krijgen met medicijnen toch?
Tnxquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, een in theorie nieuwe Diversion gesignaleerd.BelachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik ging elke dag 4km naar schoolquote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien wel iedere dag 1 kilometer naar het werk.
Ik ken er eentje die ging 1.5 kilometer op haar Firestorm heen en terug.
Beter ga je dan fietsen.Helaas resulteerde dat altijd dat ik op de terugweg nog ging rellen in de binnenstad, want hij moet immers wel warm gereden worden
Sad en tijdverspilling
Zware chickquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef cageon2 het volgende:
Fans gezocht![]()
http://www.facebook.com/pages/Pruim-Racing/144601098950905![]()
![]()
![]()
SD ik heb wel een SF voor je staan, maar ik vermoed dat ie te duur is en ik vermoed niet jouw smaak![]()
Je doet alsof je neus bloedtquote:
Kom maar op met die pics vlegelquote:Op maandag 11 juli 2011 17:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Toen had ik ineens weer een gemotoriseerde tweewieler
Dus het is waar dat hij door jullie is veranderd, of was hij nu gewoon tekortquote:
vooruit dan maarquote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Je doet alsof je neus bloedt
[..]
Kom maar op met die pics vlegel
Yupquote:[..]
Dus het is waar dat hij door jullie is veranderd, of was hij nu gewoon tekort?
Ik doe met cageon mee en doe ook alsof mijn neus bloedt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef Bunnybeater het volgende:
Dus het is waar dat hij door jullie is veranderd, of was hij nu gewoon tekort?
Als je er zelf in gelooft, gaat het gewoon lukken, hersencellen kunnen als ik me niet vergis ook wisselen van funktie, en ik heb wel gekkere dingen gezien in mijn leven. Mind over matterquote:Op maandag 11 juli 2011 11:44 schreef Bunnybeater het volgende:
Het is koffiedik kijken idd, de logopediste heeft er een hard hoofd in dat het zoals vroeger wordt. Maar ik kan soms vloeiend spreken, andere keer gebrekkig en weer een andere keer klap ik helemaal dicht. Als ik het nou alleen bij dat vloeiend spreken liet heb ik er wel vertrouwen in dat het 100% terugkomtMaar de logopediste gelooft er niet zo in
In september ga ik weer beginnen met de studie, het eerste semester heb ik al gehaald dus ik heb in principe tot februari de tijd om mijn spraak onder controle te krijgen. En eventueel vraag ik een jaar uitstel aan en ga ik gewoon chille met de bille.
Epi verhaal is onder controle met medicijnen jah.
Een wut?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:44 schreef Bunnybeater het volgende:
SD ik heb wel een SF voor je staan, maar ik vermoed dat ie te duur is en ik vermoed niet jouw smaak
Aparte kleurstellingquote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Yup [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
Ik doe met cageon mee en doe ook alsof mijn neus bloedt.
SF staat voor Streetfighter, ik dacht dat je specifiek op zoek was naar een fighterquote:Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Een wut?Bikepic's are always welcome natuurlijk
![]()
Ik ben niet in de markt, maar een dikke 1000+ naked is wel een wannahave
je vroeg om een fotoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Uuhm, meer info aub [ afbeelding ]
tja, oud he... en dat poetsen zullen we zien, geloof niet dat ik hem in zo'n nette staat zal doorverkopen als dat ik hem nu gekocht hebquote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aparte kleurstelling![]()
Dat wordt poetsen met al dat wit
Leuk projectjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
SF staat voor Streetfighter, ik dacht dat je specifiek op zoek was naar een fighterZoeken op "Bunnybeaters ZX-12R streetfighter" levert dit resultaat op
[ afbeelding ]
Nu veranderd, maar in grote lijnen hetzelfde
Hmm, naaisquote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
SF staat voor Streetfighter, ik dacht dat je specifiek op zoek was naar een fighterZoeken op "Bunnybeaters ZX-12R streetfighter" levert dit resultaat op
[ afbeelding ]
Tip: Ebayquote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet overigens wel duidelijk even een verhoogt ruitje gaan scoren![]()
nu alleen nog ff uitzoeken welke het beste is voor mijn lengte... SD of Anne tips
volgens mij werkt een verhoogt ruitje op zich al wel beter (kan me iig geen hele vervelende turbulentie herinneren, heb dan ook toen niet harder gereden dan 80)...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: Ebay
Tip2: als je uit de wind wilt zitten moet je thuis blijven![]()
Verhoogde schermen bieden meer bescherming, maar verleggen ook de turbulentielaag vanaf schouderhoogte naar helmhoogte, en daar word je niet blij van![]()
De beste resultaten schijn je te behalen met die ruiten met zo'n spoilertje erop, maar voor alleen die spoilertjes vragen ze al 60¤ geloof ik, dus complete sets (ruit plus spoiler) zit ruim boven de 100¤ meestal ; je hebt ook goedkopere, krijg je zo'n wapperruitje met een buttugly flutspoilertje..
kan effe niet op het merk komen.. effe zoekuh![]()
MRA, alleen vind er zo rap geeneen met spoilert voor een Alp
standaard ruitje zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog wel een leuk ruitje voor je Alp. Werkt heel erg goed.
De mijne is van 94quote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef Roderick2085 het volgende:
standaard ruitje zekeren jou alp is vast jonger dan 93, dan schijnt het alweer niet te passen...
Als je eens in de buurt bent mag je wel een stukje rijden hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
De mijne is van 94. Mijn ruitje:
[ afbeelding ]
Ik zou eigenlijk juist wel willen weten wat het standaard ruitje doet.
Kom maar langs, mag je op de mijne proberen hoeveel 'beter' een hoge ruit isquote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij werkt een verhoogt ruitje op zich al wel beter (kan me iig geen hele vervelende turbulentie herinneren, heb dan ook toen niet harder gereden dan 80)...
maar hier dus bijvoorbeeld
het 'probleem' waar ik dus ook mee zit, is of zo'n spoilertje idd wel helpt, aangezien dat ruitje amper hoger is dan de standaard
misschien ook eerst maar eens wat met oordoppen gaan rijden, misschien valt het allemaal wel mee
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als je eens in de buurt bent mag je wel een stukje rijden hoor
Als je 'woonplaats' klopt heb ik de transalp bij jou uit de buurt, niet echt een regio waar ik veel komquote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kom maar langs, mag je op de mijne proberen hoeveel 'beter' een hoge ruit isJe zit beter uit de wind, maar seieus; als ik ga staan op de snelweg, is het stiller als zittend, en doppen filteren het geruis weg, dan blijft het gebulder dus over; regen -> drup verhaal
Als jou alpje dan hier blijft staan weet ik zo niet wie het beter heeft getroffenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Anne het volgende:
[..]. Slecht plan, tenzij ik nooit meer hoef te stoppen van je
?
ben jij ook niet groter dan 1,25 meterquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als je 'woonplaats' klopt heb ik de transalp bij jou uit de buurt, niet echt een regio waar ik veel kom
[..]
Als jou alpje dan hier blijft staan weet ik zo niet wie het beter heeft getroffen
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef densmee het volgende:
[..]
ben jij ook niet groter dan 1,25 meter
Hij woont in Cuijk for the time beingquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als je 'woonplaats' klopt heb ik de transalp bij jou uit de buurt, niet echt een regio waar ik veel kom
Owquote:Als jou alpje dan hier blijft staan weet ik zo niet wie het beter heeft getroffen
ok, niet dusquote:
quote:[..]
Ow. Dan laat maar. SD gaf ook nog de optie: Met zijn drietjes naast elkaar rijden, kunnen jullie me mooi tegenhouden bij het stoplicht.
Ga ik verliezen met deze vertanding denk ik, zal er iig om hangen, volgens mij is kleine smurf d'r Alp vlotter als mijn ATquote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ok, niet dusWas nog wel regelmatig op vrijdag in Nijmegen
[..]stoplichtsprintjes met twee alpjes en een AT
Jij hebt wel iets van een K1 fighter.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben wel een van de kleinste in de Fok!MC [ afbeelding ]
Feliquote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Yup [ afbeelding ]
Zwaar als in erg goed, lekker, super lekker, geil, flinke tetten, mooi koppie, neukbaar, en uhmm lief karakterquote:
quote:Sehr geehrter DH,
Ihr Paket wurde am 12.07.2011 um 08:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.
Das Paket enthält folgende Artikel:
2 x 10004309 PROCYCLE DRY LUBE KETTEN- SPRAY, TROCKEN, 400 ML
2 x 10038451 MOTORENOEL PROCYCLE 4-T. TEILS., SAE 10W-40, 4 L.
1 x 10050403 OELFILTER CHAMPION F306 DIV. HONDA/KAWAS./YAMAHA
Ik heb voor ook een iets andere vertanding, zodat ie bij snelweggebruik iets minder toeren maaktquote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga ik verliezen met deze vertanding denk ik, zal er iig om hangen, volgens mij is kleine smurf d'r Alp vlotter als mijn AT![]()
Na 2 bochtjes wordt het al een heel ander verhaal
daar zit ook nog wel eens wat verschil inquote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets van een K1 fighter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tnxquote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick gefeliciteerd ..I guess.
Rijdt wel lekker met die bandjes.![]()
is wel ff wennen, maar gaat prima
Tnxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Feli
En uhh... Die tegels bloeien goedgoed he
en dat zonder bij te mesten en zonder ooit extra water te geven
quote:Kwibus
Tenzij je die betonnen bedoelt, die gaat nog altijd naamsloos door het leven
netjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:03 schreef ArnosL het volgende:
Zaterdag nieuwe handschoenen gekregen van m'n ouders:
[ afbeelding ]
Ik ben er blij mee![]()
Hoe kom je aan die foto van Geerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb voor ook een iets andere vertanding, zodat ie bij snelweggebruik iets minder toeren maakt
[..]
daar zit ook nog wel eens wat verschil in![]()
Was jij niet bij die wedstrijd tussen Geerd en Rib-i danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van Geerd
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Was jij niet bij die wedstrijd tussen Geerd en Rib-i dan
Is Rib-i zoveel afgevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Was jij niet bij die wedstrijd tussen Geerd en Rib-i dan
Ik heb voor standaard, maar achter een stukkie kleinerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb voor ook een iets andere vertanding, zodat ie bij snelweggebruik iets minder toeren maakt
droog gehouden neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef cageon2 het volgende:
BROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
droog gehouden idd, maar pfffffft was 1 grote inhaal sessie, wel kickuh op film natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef OPM het volgende:
[..]
droog gehouden neem ik aan?
bij KFCbegon het te druppen, thuis was het gewoon regen..
tnxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef OPM het volgende:
Roderick feli
[..]
blijft tog een dikke fiets he
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef Drinky het volgende:
motormuizen, echt typische leernichten die zich zo goed voelen omdat ze motor rijden
je kijkt er wat moeilijk bijquote:
Hier kijk ik nog moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef cageon2 het volgende:
[..]
je kijkt er wat moeilijk bij![]()
![]()
Mail me ff ipv PM, ik zie geen PM'skevin [a-t] pruim-racing.nl
Hang je achter een Heli?quote:
Als we rijden wel. Toch wel gek dat je je goed voelt als je je hobby doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef Drinky het volgende:
motormuizen, echt typische leernichten die zich zo goed voelen omdat ze motor rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o was jij dat, op FBquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hier kijk ik nog moeilijkerconcentratiemode
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal je mailen
Is drinkyoghurt zijn motor kwijtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:33 schreef Drinky het volgende:
En het volgende rondje ging je door je eigen poep heenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hier kijk ik nog moeilijkerconcentratiemode
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal je mailen
Mijne blijft lekker in de schuur met dit weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef Geerd het volgende:
Zo dan weer ouderwets een nat pak gehaald pokke weer
Nee, op de Berendonck hebben ze een takel installatie om te boarden.quote:
Was inderdaad lekker "butt" weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef Geerd het volgende:
Zo dan weer ouderwets een nat pak gehaald pokke weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |