Niet eens getint?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ik gereïncarneerd zou worden en ik mocht kiezen zou ik weer blank worden. Blank zijn is superchill.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Trusten voor eenieder en tot de volgende ronde maar weer.
Wat raar, databasewachtwoorden en unstable software hoort gewoon voor iedereen open te zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 03:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in subforum 89 kan je niet komen nee
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Trusten voor eenieder en tot de volgende ronde maar weer.
Nee ik ben blank, ik ben wel een kutallochtoon.quote:
Ik ook, maar wel met een iets donkerder huidtype dan ik nu heb, minder snel verbranden en snel bruinquote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ik gereïncarneerd zou worden en ik mocht kiezen zou ik weer blank worden. Blank zijn is superchill.
Waarom sta ik nog niet op die faalpaint?quote:
Dat krijg je ervan als je jaren lang in de zon ligt.quote:
svenska flickaquote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee ik ben blank, ik ben wel een kutallochtoon.
Ik ben ook een allochtoon en een heel klein beetje getint.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep.quote:
Ja weenie niet gedaan oke gr grquote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom sta ik nog niet op die faalpaint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn eiland vol zit. Massa immigrantie naar monkyyyland.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom sta ik nog niet op die faalpaint?
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:35 schreef OverRated het volgende:
Ik heb nog 69% batterijlading, hihiIk 100. MAAR HIJ LIGT OOK AAN DE STEKKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bedankt dat we mochten komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat mijn eiland vol zit. Massa immigrantie naar monkyyyland.
Waarom naar Nederland?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |