JAWEL ANDERS HAAL IK JUF ERBIJquote:
Beter wordt #9 iets met Assen in te TTquote:Op maandag 11 juli 2011 03:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hey daar gaat mijn vader morgen naartoe.
ik heb pas 1 werkdag achter de rug.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
18 euro? Is je bankrekening leeg?
Ga meer werken danJe verdient een uurloon van 3.50 zeker?
En ik woon niet zo ver van zoetermeer dus hij haat ook op mij, ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef Dimens het volgende:
Feux is gewoon jaloers dat ik dicht bij Zomermeisje woon alles ik heb hem wel door.
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Jullie mogen op mij haten als jullie beslist ergens op moeten haten, ik heb een olifantenhuid, jullie woorden doen mij niets.
Niet weerquote:
Ik kan niet op jou haten.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Jullie mogen op mij haten als jullie beslist ergens op moeten haten, ik heb een olifantenhuid, jullie woorden doen mij niets.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.
Je valt in herhaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was off my game.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.
Nee, ik heb een olifantenhuid, letterlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |