3x een lang weekend of een midweek Londen gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een week Londen gehad en een week het zuiden van Engeland. Volgende keer ietsje hoger eens kijken
bloody wankerquote:Op maandag 11 juli 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
shit piss fuck cunt cock sucker motherfucker and tits
South parkquote:Op maandag 11 juli 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
shit piss fuck cunt cock sucker motherfucker and tits
South parkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog zoveel om te ontdekken daarquote:Op maandag 11 juli 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
3x een lang weekend of een midweek Londen gedaan.
gister haalde we de 6e!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gister ook al
Al heb ik het idee dat van vandaag nog net iets sneller gaat
Animoquote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Frietkraam het volgende:
wie is voor een meet om mij mee te helpen met graven 10% vd opbrengst gaat naar FOK! + gratis abbo voor iedereen!!
Tof wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gister ook al
Tijd voor pics.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gister ook al
Ik wil niet dat mn ouders me weer dronken zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft mij er nooit van weerhouden.
ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
Goed dat die andere radio troep ook alweer dood is.
Serieus?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
Goed dat die andere radio troep ook alweer dood is.
Het is 1:19, zelfs nog vroeger.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Het is nog geen 01:30 en we zitten al in 4e
Die goeie oude tijdquote:Op maandag 11 juli 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Het is nog geen 01:30 en we zitten al in 4e
hij zegt toch nog GEENquote:
weltruste gr. gr.quote:
Na ONZ Radio was het toch niet meer echt.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
#359 R.I.P. Radio 49. We hielden van je. Een liefde.
titels itels.
serieus? dan sub ik gelijk.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
#359 R.I.P. Radio 49. We hielden van je. Een liefde.
titels itels.
*pakt camera*quote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hee benny kijk daar een luchtballon,
SNEL PICSSS
Ook piemels?quote:
HEb fitness ruimte @ mijn verblijf. Gewoon doorgaan met trainen dus.quote:
Ik heb al bijna twee jaar een abbo.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
Iedereen meteen abonnement nemen voor die tit pics.
Diemens de abo verkoperquote:Op maandag 11 juli 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
Iedereen meteen abonnement nemen voor die tit pics.
QFTquote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Na ONZ Radio was het toch niet meer echt.
hardquote:Op maandag 11 juli 2011 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
HEb fitness ruimte @ mijn verblijf. Gewoon doorgaan met trainen dus.
Ja de mijnequote:
Niet echt.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:20 schreef gogosweden het volgende:
[GEZ] een proefkonijn voor mijn soldaat!
kwaliteitstopic
Bovenlichaam trainen dus. Aightiespierbundel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
hard
maar k kan nu niet meer hardlopen
jmr
Dat was in het begin echt leuk, maar halverwege ben ik gestopt. Het werd minder leuk en professionelerquote:
Echt kut wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef Dalando het volgende:
ONZ Radio was leuk, gewoon met monopoly en Dhaha, de lachende DJ, maar nu is niet meer
Nee man is baasquote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
Beta youtube layout is ook pure aids zeg.
Ik had het al gezien, maar nog geen zin en tijd gehad vandaag. Zal het straks ff checken.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar blijf je...?
http://forum.fok.nl/forum/158
echt wat een kutlayout is dat man godverdommequote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
Beta youtube layout is ook pure aids zeg.
youtube.com/cosmicpandaquote:
quote:
Don't stop, it'll soon be herequote:
mja moet dan maarquote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bovenlichaam trainen dus. Aightiespierbundel.
quote:
Moet ik eert een ab kopen enzo.quote:
Als je zo moet smeken op views en reacties weet je gewoon dat het een kuttopic is waar niemand er wat mee kanquote:Op maandag 11 juli 2011 01:23 schreef gogosweden het volgende:
KIJKEN GODVERDOMME!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[GEZ] een proefkonijn voor mijn soldaat!
die channel troep gezien? werkt gewoon niet.quote:
Dankje.quote:
Ja, die.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:23 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Don't stop, it'll soon be here
It'll be, better than before
Yesterday's gone, yesterday's gooooone
Mensen die abbos kopen voor een of ander tienerforumquote:
KKJ SV BFFFFquote:Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
ONZ Radio was leuk ja, maar op een gegeven moment gingen er steeds meer ONZ users weg en kwamen er steeds meer mensen van buiten ONZ daarnaartoe, terwijl ik in veel gevallen daar weinig tot niks mee had eigenlijk.
En toen toffe users naar ARG.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
ONZ Radio was leuk ja, maar op een gegeven moment gingen er steeds meer ONZ users weg en kwamen er steeds meer mensen van buiten ONZ daarnaartoe, terwijl ik in veel gevallen daar weinig tot niks mee had eigenlijk.
Tering.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:25 schreef OverRated het volgende:
Dit kan hier nog net:
[ afbeelding ] ()
Maar in abo kun je blote tetten posten
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:25 schreef OverRated het volgende:
Dit kan hier nog net:
[ afbeelding ] ()
Maar in abo kun je blote tetten posten
Gepost van mijn laptop vandaag. Normaal van mijn HTC Desire S.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, stom van mij.
Gepost vanaf mijn Apple iPhone.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je zo moet smeken op views en reacties weet je gewoon dat het een kuttopic is waar niemand er wat mee kan
Mr David Bquote:
HTC Desire S en Zquote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gepost van mijn laptop vandaag. Normaal van mijn HTC Desire S.
Ja toch.quote:
Iets met google ads policy.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
Sinds wanneer mogen er geen tieten meer gepost worden?
kweeniequote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
quote:
Sinds één of andere klapjosti elk tettenplaatje doorseint naar de bannerboer ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
Sinds de Adsense issuesquote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
Graseter.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds één of andere klapjosti elk tettenplaatje doorseint naar de bannerboer ofzo.
Ditquote:Op maandag 11 juli 2011 01:27 schreef FreezePop het volgende:
gepost vanaf mijn packard bell op de eerste verdieping
Gepost vanaf mijn 3 jaar oude Acer Aspire.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:27 schreef FreezePop het volgende:
gepost vanaf mijn packard bell op de eerste verdieping
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds één of andere klapjosti elk tettenplaatje doorseint naar de bannerboer ofzo.
quote:
hij zegt zelf van niet, toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ie het nou echt? Dat is mijn gister dus niet echt duidelijk geworden.
Hij had topic geopend met mails alles naar Google Ads en zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ie het nou echt? Dat is mijn gister dus niet echt duidelijk geworden.
Ja idd, toen was het het leukst.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In het begin was het zo tof. Met Merel en Ragboer toen nog.
Nee helaasquote:Op maandag 11 juli 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ] Alhoewel ik hier verder niet rouwig om kan zijn. Mogen zoenende mannen wel?
Waaromquote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij had topic geopend met mails alles naar Google Ads en zo.
Hij was het ja.
Oh oke.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij was het ja.
Zet de weblayout als standaard voor mobielquote:Op maandag 11 juli 2011 01:28 schreef OverRated het volgende:
Mobiele layout heeft auto-updates nodig
Oh, huh? Zoals?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, toen was het het leukst.
Op een gegeven moment kwamen er mensen van de R&P singles reeks daar posten, vanaf dat moment werd het minder.
Was leuk met graseter, monopoly, rivalo, jij, heloef, huppelmuts enz..quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, toen was het het leukst.
Op een gegeven moment kwamen er mensen van de R&P singles reeks daar posten, vanaf dat moment werd het minder.
Wat unne mongol.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij was het ja.
OMDAT BAAS. MOET IN CAPSLOCK WANT HET IS WEER CAPSLOCK DAG TOCH?quote:
truiquote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
Hans Teeuwen:
1: Trui
2: Industry of love
3: Dat dan weer wel.
Welke zal ik kijken?
Dat dan weer welquote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
Hans Teeuwen:
Welke zal ik kijken?
Te klein schermquote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zet de weblayout als standaard voor mobiel
Trui weer Industry Lovequote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
Hans Teeuwen:
Welke zal ik kijken?
Dat dan weer wel, dat dan weer wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
Hans Teeuwen:
Welke zal ik kijken?
i know. jwt underground berrics skit.quote:
Terwijl het een heel tof kereltje is.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een mongool die Graseter als hij dat echt gedaan had.
Heeft die ook een ban?quote:
Samzz, jofunu-kun, enz.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, huh? Zoals?
Oh, en toen Patje en Michhas nog heel actief waren.
Adsenseproblemen FOK! #6quote:Op maandag 11 juli 2011 01:31 schreef HappyBob het volgende:
Waar kan ik lezen wat er nu wel en niet gepost mag worden?
Iets met IP hetzelfde geen idee, heb er geen verstand van. In ieder geval permban.quote:
ik smeer mijn ontlasting over hem heenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iets met IP hetzelfde geen idee, heb er geen verstand van. In ieder geval permban.
Wow, porsche ja? Nu je het zegt, die heb ik al lang niet zien posten voor zijn doen.quote:
Je vriendjequote:
Ja maar niet permquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef OverRated het volgende:
Hoewel een paar weken zonder pors ook wel fijn is
Perma heb ik begrepen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef OverRated het volgende:
Het schijnt zelfs dat je dat 50 euro kostquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
Wacht even, mag je geen kloons meer aanmaken?
Een leven zonder porsche ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef OverRated het volgende:
je wil me wel.quote:
dat heeft officieel nooit gemogen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
Wacht even, mag je geen kloons meer aanmaken?
per post jaquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat je dat 50 euro kost
Ja echt wtfquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef Dimens het volgende:
FOK! heeft users zoals porsche1 nodig, dat hoort er nu eenmaal bij.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jawel, vanwege iets.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Wat is dit voor shit dan?
quote:f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
nieuw toetsenbordquote:
Ik zie recht door je heen, recht door je ziel, geen geheimen voor mij. IK WEET ALLES.quote:
USB toetsenbord kopen danquote:
Ja, dunno. Als users als sharr geband worden. Bij haar was er ook niet echt een reden. Zij was superlief.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarom zou dat moeten gebeuren?
Ik zie dat bij jou niet snel gebeuren hoor
bijna volquote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
Loading Haters..... ███████████████] 99%
gefixxt als the fixx dat doetquote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dunno. Als users als sharr geband worden. Bij haar was er ook niet echt een reden. Zij is superlief.
Dat moest je dan 2 jaar geleden zeggenquote:
Leef met je mee.quote:
Ik mis haarquote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dunno. Als users als sharr geband worden. Bij haar was er ook niet echt een reden. Zij was superlief.
Als je je account niet uitleent/anderen geen gebruik laat maken van de (niet openbare) plekken waar je je aanmeld is er niks aan de handquote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dunno. Als users als sharr geband worden. Bij haar was er ook niet echt een reden. Zij was superlief.
ding ziet er niet meer uit gelukkig heb ik nog een blackberry ®quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |