Mooie foto.quote:
Ik stoor me aan zijn hand. De foto is niet zo mooi gesneden..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
![]()
Ik wil er weer eens heen. Van de week misschien.
quote:
Jordy-reactie: hjbquote:
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om je fobo helemaal te verwijderen?Dus dat er geen fotoboekicoontje bij je berichten staat zeg maar?
hzjb equote:
Hoe moet het beter dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooie foto.
[..]
Ik stoor me aan zijn hand. De foto is niet zo mooi gesneden..
Hoe danquote:
Ik zou het mooier vinden als de foto anders zou zijn gesneden. Zijn hand staat er niet mooi op. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet het beter dan?
Het mag maar 60x60 zijn.
Fotoboek > Instellingen wijzigen > profiel > Laat een icoontje zien op het forum > uitvinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet het beter dan?
Het mag maar 60x60 zijn.
[..]
Hoe dan
Ooh, dan verdwijnt je fobo dus niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Fotoboek > Instellingen wijzigen > profiel > Laat een icoontje zien op het forum > uitvinken
Nee, dat niet. Iedereen heeft standaard een fobo.quote:
Hmm, oké.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Je kunt 'm natuurlijk wel helemaal leeghalen.
The Big Lebowski.quote:
Dat moet jij weten. Het is jouw UI.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, ik heb hem nu zo dat een stukje van z'n hand weg moet en je iets meer van z'n haar ziet. Is dat beter?
Nooit gezien.quote:
Aw, jammer. In het weekeinde ook geen tijd?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastannetje, ik wilde er ook nog heen met een vriendin. Maar geen tijd meer voor.
Ik vraag het je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop