Gewoon snel openen, de OP kan je later altijd nog aanpassenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, ben ik druk bezig een topic aan te maken krijg ik de melding dat "er nog een deel open is"![]()
TP![]()
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, ben ik druk bezig een topic aan te maken krijg ik de melding dat "er nog een deel open is"![]()
TP![]()
One wild night.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon snel openen, de OP kan je later altijd nog aanpassen
Zal wel aan mij liggen, maar dacht dat degene met post nr 301 een nieuwe topic aan moest makenquote:
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.
[.]geschiktquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP![]()
Geloof er geen zak vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.
Barbie dacht daar in 'Oh oh Tirol' heel anders over.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.
Het is anders echt waar.quote:
Clairy Polak komt niet eens bij haar in de buurt als het op denken aankomt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Barbie dacht daar in 'Oh oh Tirol' heel anders over.
Ja, waar is Webschip gebleven??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |