Idd ja.. Dat sloeg nergens opquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een mooie tour held diteen stuk beter dan die Van Hummel hype die nergens over ging.
ga niet aan dat soort scenario's denkenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
zou die snijwonden hebben bij z'n kruis?
Gelukkig rustdagquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef PirE het volgende:
Ik denk dat hij morgen positief plast. Hij zit daar half stoned in die auto
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Die fietst echt niet meer dinsdag hoor... dat is toch niet te doen.. .en helemaal groggy van de verdoving
Gaat het volgens mij goed mee. Die was ook niet in het prikkeldraad gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Cootz het volgende:
Zouden ze ook nog uitzoeken hoe het met Flecha is afgelopen?
Verslagen ploeg? Ze winnen een etappe?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef sjeeledrees het volgende:
Ow ja, laten we nu ff over de rabobank gaan hebben. De verslagen ploeg.
Sanchez wint etappequote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef sjeeledrees het volgende:
Ja gaat inderdaad verquote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Give me 2 more days
Nee snap je wel maar dit gaat wat ver in emoties hč?
heb jij trolldrank op?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef sjeeledrees het volgende:
Niet voor de dopingcontroleurs, die gaan morgen gewoon een aantal teams controleren.quote:
Hoogerland morgenvroeg om 6:00, past wel bij ze.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Niet voor de dopingcontroleurs, die gaan morgen gewoon een aantal teams controleren.
Bij johnny is het wel makkelijk bloed afnemenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Niet voor de dopingcontroleurs, die gaan morgen gewoon een aantal teams controleren.
Spartaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja gaat inderdaad verMaar gewoon diep respect voor deze gozer.
Ik kijk wekelijks naar Sparta en die jongens die liggen al 10 minuten op de grond als ze uitglijden
picsquote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gezoend met het nichtje van Laurens Ten Dam![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gezoend met het nichtje van Laurens Ten Dam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |