Giphart zit op Fok!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Als er een fransman in het veld had gelegen was de wedstrijd gestaakt.
Idd een normaal mens had langs de kant blijven liggen wachten op de ambulance.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
en toch weer op de fiets stappen.....
Wat als er een fransman van de sokken was gereden.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Ik zat even niet op te letten.
Precies..opportunisme troefquote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Felagund het volgende:
Je kan toch moeilijk de hele koers stilzetten
Het staat nu alleen wel overal op internet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Franse televisie heeft ook niks verder laten zien van Hoogerland in de berm en oplapping. Hoe bedoel je: 'Als ze maar onze fout niet zien blijven we heilig'.
Jij misschien, wij nietquote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Die littekens op z'n kont zie je over tien jaar nog denk ik
Het was dan ook een auto van de Franse TV.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Franse televisie heeft ook niks verder laten zien van Hoogerland in de berm en oplapping. Hoe bedoel je: 'Als ze maar onze fout niet zien blijven we heilig'.
Dat is wel het fantastischequote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het staat nu alleen wel overal op internet.![]()
Dat zeg ik ook in mijn reactiequote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was dan ook een auto van de Franse TV.
Iddquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef farscapevr8 het volgende:
en dan zijn we nog niet eens in de bergen met al die meerennende gekken
Wie zegt dat die van het prikkeldraad waren...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Die littekens op z'n kont zie je over tien jaar nog denk ik
Die dacht, die ben ik kwijt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Telegraaf gast, wat ene faler.
Gip is wel lekker scherp.
Enne, Voeckler reed al DIRECT door. Achteraf was dat terecht maar volgens mij dacht hij toen gewoon instinctief 'gas geven'.
dacht jij van niet danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van het prikkeldraad waren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Die fotoIngebouwde broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welke bulten?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind vooral die bulten zo eng, nog enger dan die rode striemen.
Mwahquote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
Deze jongen is wel een van de grootste bazen uit de Nederlandse geschiedenis zeg
Hij rijdt niet voor een klassement. Maakt hem niets uit, Hij wilde een trui hebben en die heeft ie.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom hem niet dezelfde tijd geven als de grote groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |