sepo en tripoquote:
Ik vond dit altijd wel grappig:quote:Op zondag 10 juli 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dank je voor de reminder..... dat weet ik nog wel
ik ben wel snel maar mijn muis nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd wel grappig:
Lol, geen lapo en fipo Kokkie. Muis is sneller dan snel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd wel grappig:
Lol, geen lapo en fipo Kokkie. Muis is sneller dan snel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben wel snel maar mijn muis niet
hmmmm... zie nu nog reclame hoorquote:
quote:
kijk wel uit, die tijd heb ik gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij ook de wereld op z'n kop zetten omdat je vakantie hebt
Lol! Je hapt wel lekker nu.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben wel snel maar mijn muis niet
Net als Sloan Poa!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje ja, die was al weer helemaal weggezakt in ML
![]()
en 't was nog wel zo'n 'staande' uitdrukking "Tiet veur 'un pafke"
Nee hoor, zal het beschaafd houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij ook de wereld op z'n kop zetten omdat je vakantie hebt
kleine correctie danquote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk wel uit, die tijd heb ik gehad
't is een kok hè, die hapt in bijna allesquote:
verhip ja...... wat zakken die dingen toch snel weg hè, ik moet vaker in MLN lurkenquote:[..]
Net als Sloan Poa!![]()
quote:[..]
Nee hoor, zal het beschaafd houden.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een vrijwilligersbaan bij Fenneke en Sharon. Ik ga de site van hun stichting ( http://www.survivorsinneed.com ) vertalen in het Spaans.
oh ja, is ook zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is een kok hè, die hapt in bijna alles
Lol, was ook wel echt grappig, net als toen met Yvonnen van Gennip, Goud he!quote:verhip ja...... wat zakken die dingen toch snel weg hè, ik moet vaker in MLN lurken
[..]
Nee geen ban. Zoon was hier op vakantie, dus had wel ff wat anders te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
LS..... alweer een tijdje niet gezien..... hoop dat je op vakantie bent geweest en niet wéér een ban had opgelopen
Oh hi!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een vrijwilligersbaan bij Fenneke en Sharon. Ik ga de site van hun stichting ( http://www.survivorsinneed.com ) vertalen in het Spaans.
Linkje werkt niet.... url tag is niet in orde... Maar weet waar je het over hebt.... zag 't in NWSquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oh ja, is ook zo.(Sorry kokkie...
![]()
)
[..]
Lol, was ook wel echt grappig, net als toen met Yvonnen van Gennip, Goud he!
Trouwens even van een andere orde: http://www.gelderlander.n(...)90/Meisje-gepakt-na-'laffe-straatroof'.ece
Gelukkig dat dit nu afgehandeld kan worden.
Oh maar dat was ook wel fijn dan toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee geen ban. Zoon was hier op vakantie, dus had wel ff wat anders te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |