SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Kun je mij het ontwerp sturen? Ik zit er aan te denken die pinguïn te vervangen door een cappucinokopje maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een zelfgemaakt pak aan. Een kruising tussen een draak, een pinguïn en een glas melk. Mensen schrikken elke keer weer.
Keltisch midzomer festival in Nieuweschansquote:
Nee hoor geen LARPquote:Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef FreezePop het volgende:
een keltenfestival wat? toch niet LARP he
?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Keltisch midzomer festival in Nieuweschans
Met Rapalje
[..]
Nee hoor geen LARP
Wel mensen in kilt
Ik kom wel een keertje langs. Neem ik m'n naaimachine ook mee en gaan we er iets moois van makenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je mij het ontwerp sturen? Ik zit er aan te denken die pinguïn te vervangen door een cappucinokopje maar weet het niet zeker.
Ik heb geen kilt hoorquote:
Misschien kan ik een leuke kilt voor je naaien dan. Kunnen we naar een Keltisch festival.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs. Neem ik m'n naaimachine ook mee en gaan we er iets moois van maken [ afbeelding ]
Lijkt mij leuk. Maar ik trek ook wel mijn drakenpinguïnglaasjemelkpak aan hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien kan ik een leuke kilt voor je naaien dan. Kunnen we naar een Keltisch festival.
Ik was even...typen...quote:
Spiegels zijn heel merkwaardige dingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb 1 iemand gezien in een wolvenshirt
Ben benieuwd, zie je dan!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk. Maar ik trek ook wel mijn drakenpinguïnglaasjemelkpak aan hoor
[..]
Ik was even...typen...
Ik had heul geen wolvenshirt aanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Spiegels zijn heel merkwaardige dingen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had heul geen wolvenshirt aan
Ik had een drakenshirt an
met pinguins en melk?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat is zo goed als hetzelfde.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef JApieman het volgende:
Ik zag laatst een meisje bij mij op school met een wolvenshirt.
Ja, even gevraagd.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was?
Een rood shirt met was huizen een skateboarder en nog wat andere dingenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat had je dan aan, hou ons niet in spanning.
Inderdaad, ze blijven me verassen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zeker, heb echt respect voor de marketingafdeling van de AH
Rapalje.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Keltisch midzomer festival in Nieuweschans
Met Rapalje
[..]
Nee hoor geen LARP
Wel mensen in kilt
Hij zag mij gewoon en dacht door mijn ongelooflijke blonde lokjes dat ik een cheyle chick was. Spontaan werd ie hard.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie euro gewonnen met mijn 1/5 staatslot die ik van mijn vader kreeg die hem weer van iemand anders kreeg. Fuckyeah.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie euro gewonnen met mijn 1/5 staatslot die ik van mijn vader kreeg die hem weer van iemand anders kreeg. Fuckyeah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Myraela op 10-07-2011 23:29:57 ]
n0quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOE IN SPOILER DAN VRIEND. VIESSS.
Mijn moeder kent die bandleden persoonlijkquote:
Nice.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn moeder kent die bandleden persoonlijk
Ze maken bijna alles wat van hout en metaal is zelf. Ze smeden zelfs de schroeven die ze gebruiken zelf
Het was weer hilarischquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
Tijd voor de klusjesmannen [ afbeelding ]
Waar ga je heen? Of ben je al wegquote:
nieuwe vriendin uitzoeken?quote:
druk aan je vakantie bezig?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Henkie94 het volgende:
Ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens: Goedemorgen, weer een plezante dag vol uiterst interessant leerwerk voor de boeg
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga straks fitnessen denk ik![]()
Mogguhquote:Op maandag 11 juli 2011 11:42 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ik keek![]()
Tevens: Goedemorgen, weer een plezante dag vol uiterst interessant leerwerk voor de boeg
breng maar langs, ik heb toch zo pauzequote:Op maandag 11 juli 2011 12:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 worstjes over. Ik zit vol.
Sorry, dat is buiten mijn bezorgzone.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
breng maar langs, ik heb toch zo pauze
Rare kom maar hier heenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV is leeg. Ik ga wel gezond fietsen.
zaterdag bij een aziatische supermarkt geweest, ook meteen een voorraad meegenomenquote:
Ok nicequote:Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag bij een aziatische supermarkt geweest, ook meteen een voorraad meegenomen
die ken ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok nice
Ik heb altijd deze:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 11 juli 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet.
maar ik heb vanalles gekocht. noodles, oyster sauce, groente, gedroogde inktvis, sake enz enz
Met mij welquote:Op maandag 11 juli 2011 14:21 schreef Omdatappel het volgende:
giann en Pasta.Alles goed met jullie?
ja hoor, ik verveel me alleen een beetje.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:21 schreef Omdatappel het volgende:
giann en Pasta.Alles goed met jullie?
als ik vakantie had, zou ik me zeker niet vervelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
Ah, mooi, Pastaman.
Verveling, giann?Heb je al vakantie?
Met mij gaat het redelijk. Nu even.een filmpje kijken ofzo, behoorlijk moe.
Oh, that sucks.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vakantie had, zou ik me zeker niet vervelen.
Ik zit op mn werk, maar mijn collega is op vakantie en eigenlijk is er deze week ook vrij weinig te doen.
daarom ben ik ook blij om jouw ronde, groene hoofdje te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Veel plezier, succes.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga de sportschool even een bezoekje brengen, tot straks
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom ben ik ook blij om jouw ronde, groene hoofdje te zienHehe, gekke jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
ik moest lachenquote:
heeft zomerstop..quote:
neh, ik ben gewoon met andere series verder aant gaanquote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus begin ik maar weer bij seizoen één.
Heroes, Survivors, 90210, Gossip Girl, Pretty Little Liars.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik ben gewoon met andere series verder aant gaan
Ik ben derde geworden.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef gianni61 het volgende:
over glee gesproken,
hoe is het eigenlijk met jou gegaan met fok idols?
ik heb je zangkunsten eigenlijk nog steeds niet gehoord
die kijk ik allemaal niet. heroes wel een tijd gevolgt.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heroes, Survivors, 90210, Gossip Girl, Pretty Little Liars.
das toch best goed..quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben derde geworden.
En laatst nog iets opgenomen met een FOK!ker. Volgens mij is het topic te vinden in TAL.
Ja, ik was blij joh!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das toch best goed..
geen youtube linkje of mp3?
lizquote:
oke, dan stuur maar door als je eens aan een computer zitquote:Op maandag 11 juli 2011 15:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik was blij joh!
Ehm, vast wel ergens, maar zit mobiel, te moeilijk.
Gevondenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben derde geworden.
En laatst nog iets opgenomen met een FOK!ker. Volgens mij is het topic te vinden in TAL.
blij dat ik bijna naar huis kan en dat appeltje mij een beetje gezelschap gehouden heeftquote:Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Prr, leuke ochtend+halve middag gehad.Hoe is het met jullie?
Wat heb je allemaal gedaan voor leuke dingen?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Prr, leuke ochtend+halve middag gehad.Hoe is het met jullie?
Chillen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan voor leuke dingen?
Hier gaat het wel oké.
Grapjas.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, genieten wel hierzo [ afbeelding ]
Oh, tof!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah Gianni goed om te horen.
[..]
Chillen.Whihi. Mooizo. Mooi weer vandaag.
Wel genieten toch. Maar Omdatappel weet mij niet te vertrouwen in deze moeilijke tijden.quote:
Ik stuur wel DM..want ik weet niet of Omdatappel het goed vindt als ik de link hier plaatsquote:
Verkeerde trein?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh de trein rijdt langs plekken en alles die ik nog niet gezien heb. Ik ben bang. D:
thanx, zodra ik thuis ben ga ik hem luisterenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stuur wel DM..want ik weet niet of Omdatappel het goed vindt als ik de link hier plaats [ afbeelding ]
Sla haar!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel genieten toch. Maar Omdatappel weet mij niet te vertrouwen in deze moeilijke tijden.
eerste keer aan de andere kant van het gangpad gaan zitten?quote:
Jij bedanktquote:
Excuses liggen al op tafel. Ik trek mijn vlakke hand weer terug.quote:
Dat doen echte fokkers nietquote:Op maandag 11 juli 2011 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer aan de andere kant van het gangpad gaan zitten?
Voor het liedjequote:Op maandag 11 juli 2011 16:14 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom bedankt je mij ook alweer, Bobo?
Altijd eten deze.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi Freeze en Klinker![]()
Sorry was eten, maar ben nu weer online
Döner, ik had het vandaag.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zomaar eten, maar heerlijk eten.
Dat kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zomaar eten, maar heerlijk eten.
Donerquote:
Ik was er heen met een vriendin, altijd genieten in dat tentje.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik liep er langs, maar degene waar ik mee was had er geen trek in.
DONERRRquote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt [ afbeelding ]
[..]
Doner
Toppie.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik was er heen met een vriendin, altijd genieten in dat tentje.
Ik heb nooit 'hot' daysquote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad mijn beste, inderdaad.
Hete dagen, de beste dagen wel.
Kan het ook laten bezorgen natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je het geld hebt en kunt lopen, waarom niet?
Hoe langer je wacht, hoe beter het is.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan het ook laten bezorgen natuurlijk [ afbeelding ] Maar mijn maaltijd voor vandaag is bijna klaar..dus het moet wachten tot een volgende keer.
Laatste keer is al weer ruim een week geleden. Misschien nog even wachten tot het weekend.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe beter het is.
Waar ik zit valt het mee, maar als je dikke mensen ziet zijn ze ook echt huge.quote:
Gelukkig heb je het naar je zin.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Waar ik zit valt het mee, maar als je dikke mensen ziet zijn ze ook echt huge.
En alles goed hier klinks
HOUquote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag alweer een jaar geleden de WK-finale
Soppen op mensen van 250 kilo.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maak foto's van die dikke mensen, ik spaar foto's van zulke mensen.
Het is ook beleefd om iets te menen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is beleefd om te zeggen jeweet.
BBWquote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me genieten om onder zo'n persoon te liggen.
Tot je longen het begeven, maar tot die tijdquote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me genieten om onder zo'n persoon te liggen.
Waarom zou ik het niet menen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is ook beleefd om iets te menen.
Wut?quote:
Whehehe.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tot je longen het begeven, maar tot die tijd
ah ohh.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Afkorting voor Big Beautiful Woman
Hoeft niet. Ik had een Nederlands lerares. Minimaal 150 kilo maar er hingen echt 2 theezakjes met een erwtje er op onderquote:
Wat is er mis met theezakjes?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik had een Nederlands lerares. Minimaal 150 kilo maar er hingen echt 2 theezakjes met een erwtje er op onder
Theezakjes als in een maatje van AAA nog iets. Wat heb jij dan? Alles groter dan A is geen theezakje.quote:
dag juffrouw klinkerquote:
Hehe.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Theezakjes als in een maatje van AAA nog iets. Wat heb jij dan? Alles groter dan A is geen theezakje.
Vandaag sinds lange tijd gedronken.quote:
quote:
Niet zeuren dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe.Nee ik heb geen A.
[..]
Vandaag sinds lange tijd gedronken.
[..]
ik moest verplicht nog vlaai eten bij mn omaquote:
Vlaaiquote:Op maandag 11 juli 2011 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest verplicht nog vlaai eten bij mn oma
kwamen eigenlijk alleen even wat opmeten..
ik wilde die hele vlaai niet, maar moest toch (want oma jarig geweest, niet op haar feest geweest..)quote:
Geweldige dag was hetquote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag alweer een jaar geleden de WK-finale
Uurtje of half 8 Nederlandse tijd aangekomen in Porto en toen anderhalf uur later in het hostelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
9 uur nederlandse tijd aangekomen in Londen.
Ohja, herinneringen alles.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Uurtje of half 8 Nederlandse tijd aangekomen in Porto en toen anderhalf uur later in het hostel
Maar waarom danquote:
?quote:
Aziaten houden niet van melkproducten omdat intolerant en geen niet of nauwelijks gebruikt in keuken. Geen leugen.quote:
Omdat ze verloren natuurlijk. Verder super vakantie gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar waarom dan
[..]
?
Vakantie + Londen..dat zou toch een fantastische dag moeten zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |