SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Kun je mij het ontwerp sturen? Ik zit er aan te denken die pinguïn te vervangen door een cappucinokopje maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een zelfgemaakt pak aan. Een kruising tussen een draak, een pinguïn en een glas melk. Mensen schrikken elke keer weer.
Keltisch midzomer festival in Nieuweschansquote:
Nee hoor geen LARPquote:Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef FreezePop het volgende:
een keltenfestival wat? toch niet LARP he
?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Keltisch midzomer festival in Nieuweschans
Met Rapalje
[..]
Nee hoor geen LARP
Wel mensen in kilt
Ik kom wel een keertje langs. Neem ik m'n naaimachine ook mee en gaan we er iets moois van makenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kun je mij het ontwerp sturen? Ik zit er aan te denken die pinguïn te vervangen door een cappucinokopje maar weet het niet zeker.
Ik heb geen kilt hoorquote:
Misschien kan ik een leuke kilt voor je naaien dan. Kunnen we naar een Keltisch festival.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs. Neem ik m'n naaimachine ook mee en gaan we er iets moois van maken [ afbeelding ]
Lijkt mij leuk. Maar ik trek ook wel mijn drakenpinguïnglaasjemelkpak aan hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien kan ik een leuke kilt voor je naaien dan. Kunnen we naar een Keltisch festival.
Ik was even...typen...quote:
Spiegels zijn heel merkwaardige dingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb 1 iemand gezien in een wolvenshirt
Ben benieuwd, zie je dan!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk. Maar ik trek ook wel mijn drakenpinguïnglaasjemelkpak aan hoor
[..]
Ik was even...typen...
Ik had heul geen wolvenshirt aanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Spiegels zijn heel merkwaardige dingen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had heul geen wolvenshirt aan
Ik had een drakenshirt an
met pinguins en melk?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat is zo goed als hetzelfde.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef JApieman het volgende:
Ik zag laatst een meisje bij mij op school met een wolvenshirt.
Ja, even gevraagd.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was?
Een rood shirt met was huizen een skateboarder en nog wat andere dingenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat had je dan aan, hou ons niet in spanning.
Inderdaad, ze blijven me verassen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zeker, heb echt respect voor de marketingafdeling van de AH
Rapalje.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Keltisch midzomer festival in Nieuweschans
Met Rapalje
[..]
Nee hoor geen LARP
Wel mensen in kilt
Hij zag mij gewoon en dacht door mijn ongelooflijke blonde lokjes dat ik een cheyle chick was. Spontaan werd ie hard.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie euro gewonnen met mijn 1/5 staatslot die ik van mijn vader kreeg die hem weer van iemand anders kreeg. Fuckyeah.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie euro gewonnen met mijn 1/5 staatslot die ik van mijn vader kreeg die hem weer van iemand anders kreeg. Fuckyeah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Myraela op 10-07-2011 23:29:57 ]
n0quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOE IN SPOILER DAN VRIEND. VIESSS.
Mijn moeder kent die bandleden persoonlijkquote:
Nice.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn moeder kent die bandleden persoonlijk
Ze maken bijna alles wat van hout en metaal is zelf. Ze smeden zelfs de schroeven die ze gebruiken zelf
Het was weer hilarischquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
Tijd voor de klusjesmannen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |