zakenpak2quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef NinaSanders het volgende:
[..]
jajajajaja maar wel een vaderfiguur met een zakenpak aan.:D
Koop je die dan voor me? Dan is het goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef NinaSanders het volgende:
[..]
jajajajaja maar wel een vaderfiguur met een zakenpak aan.:D
zal ik je vader komen spelen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef NinaSanders het volgende:
Hoi.
Ik wil even iets melden. Namelijk dit:
Ik ben lekker eeen papa's meisje (!!!) na-na-na-na-na !!
En o ja, ik heb nog een vraag:
ik zoek nog meer vaderfiguren want mijn vader kan mij nooit genoeg aandacht geven.
IK WIL EEN VADERFIGUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
And what does he do?quote:
Hoe is het met pors ?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef Paul het volgende:
Ik wil wel je papa zijn, je krijgt er wel een broertje bij hoor: Porsche1
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Updoaden met Imgur, URL posten, pic wordt verwijderd, iedereen is blij.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef NinaSanders het volgende:
Zat een half uur te klooien om die foto erop te krijgen, sorry. Wist nog niet precies hoe dat werkte angezien het mijn 1e dag op FOK! is.
Wie is pic?quote:
Dat had je dus beter niet gedaanquote:
Plaats ze in je fobo, zullen we wel oordelen of we je vader willen spelen of eerder je boyfriendquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef NinaSanders het volgende:
[ afbeelding ]
^ ^ ^ Kun je 'm nu zien? Ik vind het een beetje overbodig om nog 4 foto's van mezelf te plaatsen.
HAHAHHA hoe kom je daar nou weer bij zeg ...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
nina sanders is iemand die in GTST speelt![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
HAHAHHA hoe kom je daar nou weer bij zeg ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF DIE KEN IKquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:44 schreef vieze_freddie het volgende:
Ja ik kijk GTST echt bazig programma
GTST is gay/vrouwen materiaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sarcasme niet snappen is een symptoom van autismequote:
Ik snapte je sarcasme wel, op FoK heb je namelijk geen toonuitspraak.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Sarcasme niet snappen is een symptoom van autisme
Een vriendin van jou?quote:
Via via, we hebben elkaar nooit ontmoet.quote:
Je zusje?quote:
Je bent het ex vriendinnetje van de jongen waar ik mee date.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef NinaSanders het volgende:
Monkyyy... waar ken jij mij van dan?
Wie A zegt moet ook B zeggen
dusss tell me!
Danm. Die gaap emoticons gingen perongeluk :Squote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef NinaSanders het volgende:
Monkyyy... waar ken jij mij van dan?
Wie A zegt moet ook B zeggen
dusss tell me!
Oke?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je bent het ex vriendinnetje van de jongen waar ik mee date.
Ex vriendinnetje van Bo toch? Of heb ik het fout?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:56 schreef NinaSanders het volgende:
[..]
Oke?Haha. Maar hoe wist jij dat ik het was? Deze foto kent jij namelijk ook niet. En je schreef dat jij mij via via kent maar ook dat is blijkbaar niet echt waar want we hebben elkaar nog nooit gesproken (? of wel). Sorry hoor voor al die vagen
maar ik vind het een beetje apart dat je weet wie ik ben enzo.
Oke, trusten.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:11 schreef NinaSanders het volgende:
He Monkyyy, nee je had het niet fout maar ik was even weg (roken). Maar het is inderdaad waar ja,ik ga nu trouwens slapen goodnighttt
Haha Boquote:Op zondag 10 juli 2011 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ex vriendinnetje van Bo toch? Of heb ik het fout?
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha Bo
Achternaam ter Ham toevallig?
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha Bo
En ook niet Ner.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha Bo
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha Bo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |