Klopt maar nu zitten er teveel niets ter zake doende auto's en motoren tussen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat is waar, maar zonder tv kan de tour niet meer overleven
ben ik helemaal mee eens, maar er moet iets gebeuren....en ik bedoel dat de auto's en motors niet kris kras door de renners moeten manouvreren.. sorry ik ben niet erg duidelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als ze die autos en motors verbieden bestaat de Tour niet meer
Als je de Tour wil winnen lijkt me dat toch wel vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Robbiee het volgende:
En Contador klaagt over een pijntje in ze knie.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-07-2011 om 11:44:20Net gefietst met Sjonnie. Gaat wonderbaarlijk goed met hem. #gosjonnie reageer retweet
Het is Johnny, tief op met dat sjonnie gedoequote:Op maandag 11 juli 2011 12:30 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-07-2011 om 11:44:20Net gefietst met Sjonnie. Gaat wonderbaarlijk goed met hem. #gosjonnie reageer retweet
Wat een held...quote:Hoogerland rijdt korte trainingsrit
Laatste update: 11 juli 2011 12:22 info
AURILLAC - Johnny Hoogerland is een dag na zijn zware val in de Ronde van Frankrijk weer op de fiets gestapt.
Samen met zijn vader Kees werkte de renner van Vacansoleil-DCM maandag een trainingsrit van veertig minuten af in de omgeving van Aurillac.
Daar vertrekt het peloton dinsdag voor de tiende etappe.
''Het ging wel redelijk. Het kon slechter. Ik stap dinsdag gewoon weer op de fiets'', toonde Hoogerland zich strijdbaar. De Zeeuw fietste op de rustdag wel met een ingepakt linker- en rechterbeen.
(NU.nl)
Johnny kan niet dalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef Ericr het volgende:
Als Johnny kan doorfietsen schrijf ik hem maar alvast op voor etappe 17, ook al zal die afdaling richting de finish nog knap lastig zijn. Maar verder is het echt een rit voor hem.
Hij moet wel natuurlijk, hij was zo stijf als een hark, je moet alles weer soepel krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:15 schreef timm_95 het volgende:
[..]
en vandaag gewoon weer een training doen
Is waar, toch vind ik het knap dat Johnny maar weer op de fiets staptquote:Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij moet wel natuurlijk, hij was zo stijf als een hark, je moet alles weer soepel krijgen
Verdoving hehquote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/255141-elf-hechtingen-in-johnnys-bil.html
Hoe stoned hij er bij zit
heldquote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weer op de fiets die baas
wtf, wel bij de Belg gaan zitten maar niet bij Martquote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef Cara het volgende:
TV TIP:
Hoogerland zit vanavond aan dé tafel bij Lieven Van Gils in het Vlaamse tv-programma Tour 2011 Vive le Vélo (21:30 op Eén)
Mart zijn programma begint pas rond 23u, en renners gaan volgens mij vroeg naar bed de dag voor een etappe.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
wtf, wel bij de Belg gaan zitten maar niet bij Mart
Daar zitten veel prominente renners hoor. Paar dagen geleden Mark Cavendish nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb die reet van Johnny wel 100x gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef Caland het volgende:
Hoe vaak is die foto nou al voorbij gekomen?
Bij de avondetappe zitten hooguit ploegleiders (als ze in de buurt hun hotel hebben). Of zou het voordelig zijn voor Hoogerland om tegen twaalven nog even terug te rijden naar zijn hotel?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, goed glas wijn met Mart en je valt als een roos in slaap.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bij de avondetappe zitten hooguit ploegleiders (als ze in de buurt hun hotel hebben). Of zou het voordelig zijn voor Hoogerland om tegen twaalven nog even terug te rijden naar zijn hotel?
Mart zingt een slaapliedje voor hem.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, goed glas wijn met Mart en je valt als een roos in slaap.
Het zou mij niks verbazen als hij donderdag weer gaat ontsnappen om zijn bolletjestrui te verdedigen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef Ericr het volgende:
Als Johnny kan doorfietsen schrijf ik hem maar alvast op voor etappe 17, ook al zal die afdaling richting de finish nog knap lastig zijn. Maar verder is het echt een rit voor hem.
Gaat hij Contador en Schleck verslaan op de Luz Ardiden en Tourmalet? Dacht het niet jongenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij donderdag weer gaat ontsnappen om zijn bolletjestrui te verdedigen.
Sinds wanneer gaan Contador en Schleck mee in een kopgroep?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat hij Contador en Schleck verslaan op de Luz Ardiden en Tourmalet? Dacht het niet jongen
Mij wel. 33 hechtingen zijn niet niks.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij donderdag weer gaat ontsnappen om zijn bolletjestrui te verdedigen.
Is Hoogerland een klimmer ten topste?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan Contador en Schleck mee in een kopgroep?
Lezen! Onstnappen om de bolletjestrui te verdedigen betekent nog niet dat hij alle klassementsrenners gaat verslaan. Ook al zal het al lastig genoeg zijn om met voorsprong op de Tourmalet door te komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat hij Contador en Schleck verslaan op de Luz Ardiden en Tourmalet? Dacht het niet jongen
Nee, hij is geen topklimmer. Is Charteau, de winnaar van de bollen vorig jaar, dit wel? Maar hij moet eerst idd zien dat hij herstelt van zijn verwondingen en doorrijdt.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Hoogerland een klimmer ten topste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |