Klopt maar nu zitten er teveel niets ter zake doende auto's en motoren tussen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat is waar, maar zonder tv kan de tour niet meer overleven
ben ik helemaal mee eens, maar er moet iets gebeuren....en ik bedoel dat de auto's en motors niet kris kras door de renners moeten manouvreren.. sorry ik ben niet erg duidelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als ze die autos en motors verbieden bestaat de Tour niet meer
Als je de Tour wil winnen lijkt me dat toch wel vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Robbiee het volgende:
En Contador klaagt over een pijntje in ze knie.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-07-2011 om 11:44:20Net gefietst met Sjonnie. Gaat wonderbaarlijk goed met hem. #gosjonnie reageer retweet
Het is Johnny, tief op met dat sjonnie gedoequote:Op maandag 11 juli 2011 12:30 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-07-2011 om 11:44:20Net gefietst met Sjonnie. Gaat wonderbaarlijk goed met hem. #gosjonnie reageer retweet
Wat een held...quote:Hoogerland rijdt korte trainingsrit
Laatste update: 11 juli 2011 12:22 info
AURILLAC - Johnny Hoogerland is een dag na zijn zware val in de Ronde van Frankrijk weer op de fiets gestapt.
Samen met zijn vader Kees werkte de renner van Vacansoleil-DCM maandag een trainingsrit van veertig minuten af in de omgeving van Aurillac.
Daar vertrekt het peloton dinsdag voor de tiende etappe.
''Het ging wel redelijk. Het kon slechter. Ik stap dinsdag gewoon weer op de fiets'', toonde Hoogerland zich strijdbaar. De Zeeuw fietste op de rustdag wel met een ingepakt linker- en rechterbeen.
(NU.nl)
Johnny kan niet dalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:34 schreef Ericr het volgende:
Als Johnny kan doorfietsen schrijf ik hem maar alvast op voor etappe 17, ook al zal die afdaling richting de finish nog knap lastig zijn. Maar verder is het echt een rit voor hem.
Hij moet wel natuurlijk, hij was zo stijf als een hark, je moet alles weer soepel krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:15 schreef timm_95 het volgende:
[..]
en vandaag gewoon weer een training doen
Is waar, toch vind ik het knap dat Johnny maar weer op de fiets staptquote:Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij moet wel natuurlijk, hij was zo stijf als een hark, je moet alles weer soepel krijgen
Verdoving hehquote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/255141-elf-hechtingen-in-johnnys-bil.html
Hoe stoned hij er bij zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |