Ik denk wel dat hij die mentale kracht heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mentaal kun je hier alleen maar sterker uitkomen lijkt me...
Ik weet niet of ie nog opstapt. Hij was behoorlijk naar de klote. En wie weet reed ie alleen maar door op adrenaline.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mentaal kun je hier alleen maar sterker uitkomen lijkt me...
Dit was niet het eerste geval deze tour. Er reed ook al een motard waar dat niet moest.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef Ensaf het volgende:
Overigens vind ik de vele kritiek op de tourdirectie overtrokken.
Ik niet, het is al jaren helder dat de Tourdirectie commerciële belangen hoger acht dan rennersbelangen en daarnaast niet vies is van een fors staaltje chauvinisme. Het grote aantal volgwagens en wagens met allerlei notabelen die kennelijk eerste rang mogen zitten, is daar een duidelijk voorbeeld van.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef Ensaf het volgende:
Overigens vind ik de vele kritiek op de tourdirectie overtrokken.
Ze wilden hem meer eer geven.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef nostra het volgende:
Waarom mocht-ie ook niet weg de eerste keer dat-ie het podium afliep, vervolgens gaat ie zo ongeveer door zijn benen. Beetje apart.
hij kreeg de strijdlust nog, maar ik vond dit echt verschrikkelijkquote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef nostra het volgende:
Waarom mocht-ie ook niet weg de eerste keer dat-ie het podium afliep, vervolgens gaat ie zo ongeveer door zijn benen. Beetje apart.
Eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik niet, het is al jaren helder dat de Tourdirectie commerciële belangen hoger acht dan rennersbelangen en daarnaast niet vies is van een fors staaltje chauvinisme. Het grote aantal volgwagens en wagens met allerlei notabelen die kennelijk eerste rang mogen zitten, is daar een duidelijk voorbeeld van.
Dat mag de organisatie zich aanrekenen, niet de aanrijding op zich want die is 100% voor rekening van de chauffeur.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef Ensaf het volgende:
Sanchéz 2e in het algemeen klassement.
Doei Gesink.
Doei Gesink.
Hij moest zijn rooie rugnummer nog ophalen.quote:
Ik kan het alleen vanuit mijzelf indenken, maar denk wel dat dat het geval was. Daarnaast is je lichaam morgen minder naar de klote dan overmorgen, dus ik heb m'n twijfels.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie nog opstapt. Hij was behoorlijk naar de klote. En wie weet reed ie alleen maar door op adrenaline.
Doei Gesink.
Doei Gesink.
Doei Gesink.
Ik vermoed dat Flecha heeft geweigerd of meteen naar het ziekenhuis afgevoerd is.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hij moest zijn rooie rugnummer nog ophalen.
Waar was Flecha, trouwens? die kreeg toch ook zo'n ding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |