nou eerder als ie op rood staat en er staat een kind midden op de weg. ze hadden geen toestemming hequote:Op maandag 11 juli 2011 12:41 schreef hooibaal het volgende:
Het blijft gewoon de fout van de chauffeur. Als het stoplicht op groen springt maar er steken nog een paar kinderen over dan geef je toch ook geen gas?
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen doet nu alsof het recht van inhalen een vrijbrief is om 2 renners met 50 km/u van hun fiets te rijden. Ik zie dat verband niet. Ja, bij Hoogerland zie ik nu verband.Wie beweerd dat dan? Niemand volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie toch overal de foto van Hoogerland en overal wordt ook specifiek gemeld dat Hoogerland in het prikkeldraad verdween.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik via Google een beetje de nieuwsberichten doorlees valt het me op dat alle aandacht uitgaat naar Flecha, maar weinig naar Hoogerland, terwijl hij toch echt de grote klappen te verduren kreeg. Maargoed, Flecha krijgt natuurlijk de aandacht omdat hij wat bekender is.
http://www.sporza.be/cm/s(...)DF_Hoogerland_Flechaquote:Intussen heeft het parket van Aurillac een onderzoek geopend naar het ongeluk. De zaak wordt behandeld als "een verkeersongeluk met lichamelijke letsels". Het onderzoek zal moeten bepalen wie verantwoordelijk is.
Nu Johnny in studio sportquote:Op maandag 11 juli 2011 18:34 schreef Wombcat het volgende:
Het incident krijgt nog een staartje:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)DF_Hoogerland_Flecha
Ja ok maar de nadruk ligt toch bij Flecha.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:27 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zie toch overal de foto van Hoogerland en overal wordt ook specifiek gemeld dat Hoogerland in het prikkeldraad verdween.
"Ierseke"quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef Cara het volgende:
whehe, zap je langs SBS zie je gelijk dat ze in Ierseke bewoners zijn gaan interviewen.. dat dat volk wat SBS kijkt niet gek wordt van zichzelf
Nee, eerder gevaarlijk weggedrag en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Goed dat ze er aandacht aan gaan besteden. Als ze het behandelen alszijnde een ongeluk met letsel dan wordt het toch doorrijden na verkeersongeluk..?
Oja dat was ik idd ff vergeten. Dat zei ik gisteren zelf ook nota benequote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, eerder gevaarlijk weggedrag en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ze konden ook moeilijk op de rem gaan staan nadat ze Flecha en Hoogerland omver hadden gereden, dan was de rest er nog achterop geknald.
Hahaha.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef TUFKAL het volgende:
Post hier stiekem dat je genoeg hebt van De Johnny hype
rot opquote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef TUFKAL het volgende:
Topic maken ok.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef TUFKAL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |