Wat een onnodig drama. Ik heb gelukkig maar 1 oom die dat probleem met me heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik heb gelukkig niet zo'n grote familie en de helft is inmiddels afgehaakt omdat ik de keuze heb gemaakt uit Nederland te vertrekken.
Holy crap, zeven jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:08 schreef rene29 het volgende:
Mijn laatste keer in Nederland is 7 jaar geleden.
Als familie mij wil zien komen ze wel deze kant op.
Veel beter weer
En ik maar denken dat Tukkers zo verzot zijn op hun regio!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:08 schreef rene29 het volgende:
Mijn laatste keer in Nederland is 7 jaar geleden.
Als familie mij wil zien komen ze wel deze kant op.
Veel beter weer
Je komt wel vaker per jaar in NL toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 10:51 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nu in Nederland. Even een paar dagen op verrassingsbezoek
Waar was je die 12 maanden? ik zou Irak denken?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef Irakeesje het volgende:
12 maanden en ik miste Nederland heel erg
Irak, Syrie, Turkije en Jordaniequote:Op zondag 31 juli 2011 17:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Je komt wel vaker per jaar in NL toch?
[..]
Waar was je die 12 maanden? ik zou Irak denken?
Op Schiphol wel.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Je komt wel vaker per jaar in NL toch?
[..]
Waar was je die 12 maanden? ik zou Irak denken?
er zullen niet veel mensen zijn die hun eerste post in KAA geplaatst hebbenquote:
Nah, niet mijn eerste post. Dit is mijn zoveelste account.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zullen niet veel mensen zijn die hun eerste post in KAA geplaatst hebben
Salisbury, Zim Rhodesie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Nah, niet mijn eerste post. Dit is mijn zoveelste account.
Eerste account = Vond de gebruikersnaam niet mooi.
Tweede account ook niet. Bij mijn derde account was ik de email vergeten waar ik dat account mee had geregistreerd. ( Ik was toen ook mijn wachtwoord vergeten )
Ik heb alleen maar posts in KAA....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zullen niet veel mensen zijn die hun eerste post in KAA geplaatst hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |