Je hebt in de gaten in welk subforum je zit?quote:
Lekker leven.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Op het moment in Jersey, maar normaalgesproken in London. Lekker dichtbij dus.
Voor werk inderdaad. Veel meer dan een jaar wil ik er niet zijn eigenlijk. Naar Nederland vliegen duurt 3x zo lang en is minstens 2x zo duurd. Dat is niet de voornaamste reden dat ik terug wil trouwens.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Lekker leven.
Woon je daar voor je werk?
Dat gaat me nooit lukken! De 2,5 dagen dat ik hier nu ben zie ik 5 verschillende groepen vrienden en m'n ouders. 2x2 daarvan combineer ik en ben met 1 groep naar de markt en supermarkt geweest. Nu heb ik even 2 uur op mezelf!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:24 schreef LadyMorgana het volgende:...ik er ook weinig trek in heb alle familie afracen in 2 dagen
Wat een onnodig drama. Ik heb gelukkig maar 1 oom die dat probleem met me heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik heb gelukkig niet zo'n grote familie en de helft is inmiddels afgehaakt omdat ik de keuze heb gemaakt uit Nederland te vertrekken.
Holy crap, zeven jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:08 schreef rene29 het volgende:
Mijn laatste keer in Nederland is 7 jaar geleden.
Als familie mij wil zien komen ze wel deze kant op.
Veel beter weer
En ik maar denken dat Tukkers zo verzot zijn op hun regio!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:08 schreef rene29 het volgende:
Mijn laatste keer in Nederland is 7 jaar geleden.
Als familie mij wil zien komen ze wel deze kant op.
Veel beter weer
Je komt wel vaker per jaar in NL toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 10:51 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nu in Nederland. Even een paar dagen op verrassingsbezoek
Waar was je die 12 maanden? ik zou Irak denken?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:21 schreef Irakeesje het volgende:
12 maanden en ik miste Nederland heel erg
Irak, Syrie, Turkije en Jordaniequote:Op zondag 31 juli 2011 17:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Je komt wel vaker per jaar in NL toch?
[..]
Waar was je die 12 maanden? ik zou Irak denken?
Op Schiphol wel.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Je komt wel vaker per jaar in NL toch?
[..]
Waar was je die 12 maanden? ik zou Irak denken?
er zullen niet veel mensen zijn die hun eerste post in KAA geplaatst hebbenquote:
Nah, niet mijn eerste post. Dit is mijn zoveelste account.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zullen niet veel mensen zijn die hun eerste post in KAA geplaatst hebben
Salisbury, Zim Rhodesie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Nah, niet mijn eerste post. Dit is mijn zoveelste account.
Eerste account = Vond de gebruikersnaam niet mooi.
Tweede account ook niet. Bij mijn derde account was ik de email vergeten waar ik dat account mee had geregistreerd. ( Ik was toen ook mijn wachtwoord vergeten )
Ik heb alleen maar posts in KAA....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zullen niet veel mensen zijn die hun eerste post in KAA geplaatst hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |