Ik denk dat de kopgroep het gaat halen.quote:
Ik zat te trollen, sorry. Zal het volgende keer opzichtiger doenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh, niet op dit parcours, niet met deze kopgroep en niet met maar zo weinig renners die rijden in het peloton.
Mooie kopgroep, eigenlijk hoop ik op Johan Anton Pijl. Of Johnny, maar dat zal lastig worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk allemaal toffe renners vooraan, ik weet niet voor wie ik moet zijn.
Hoogerland natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef marcodej het volgende:
Sanchez voor de etappe, Voeckler voor het geel en Hoogerland voor de bollen!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef marcodej het volgende:
Het is wel een mooie kopgroep inderdaad, dan maar LL Sanchez om zijn jaar goed te maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef marcodej het volgende:
Idd de mooiste uitkomstquote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Sanchez voor de etappe, Voeckler voor het geel en Hoogerland voor de bollen!
En die geeft de etappe ook wel weg als duidelijk is dat hij de gele trui pakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als ze voorop blijven, ziet het er voor de ritzege voor Luis Leon er goed uit. Voeckler is zichzelf enorm aan het afmatten voor die gele trui.
Ze willen het ja, maar als ze het alleen moeten doen, hebben ze een enorm probleem.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen Lotto wil het dus dichtrijden...
Omdat ie totaal ongevaarlijk is voor het klassement.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom zullen ze Voeckler met zo'n voorsprong het geel laten pakken?
jaquote:Op zondag 10 juli 2011 16:39 schreef Maver24 het volgende:
Laatste klimmetjes zijn toch 4e categorie?
Idd , want nu gaan ze volop voor die groene trui na uitval VDB. Vrees dat ze niet gaan bijhalen als er geen andere ploeg komt helpen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen Lotto wil het dus dichtrijden...
Rojas is er af...Gilbert gaat vandaag dus sowieso goede zaken doenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:44 schreef sausagin het volgende:
[..]
Idd , want nu gaan ze volop voor die groene trui na uitval VDB. Vrees dat ze niet gaan bijhalen als er geen andere ploeg komt helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |