true maar gesink is nog lang niet weg... heeft maar 1 minuut achterstand. Nu moeten ze juist gesink extra steunenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat het niet zo goed ging met Gesink en ze maar voor een dagsucces gaan met Sánchez vandaag en dan zien we dinsdag wel weer verder.
Arme Vino.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:04 schreef Libris het volgende:
Volgens Eurosport heeft Vino zijn heup gebroken
Nu maar hopen dat Boogerd niet valt onderweg.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende: Boogerd komt terug bij de Tourmalet en Luz Ardiden
![]()
Zo zag het er ook wel uit ja, heup / been gebroken.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:04 schreef Libris het volgende:
Dat is dan waarschijnlijk een vervroegd einde carrière.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:04 schreef Libris het volgende:
Gesink zou nog top 5 kunnen eindigen nu al veel sterke mannen zijn afgevallen. VDB , Wiggins , Vino , ...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
true maar gesink is nog lang niet weg... heeft maar 1 minuut achterstand. Nu moeten ze juist gesink extra steunen
Gaat nooit meer fietsenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk een vervroegd einde carrière.
Die hoeft na de Tour nooit meer te werkenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die draait zn omzet in een maand dat hij normaal in een jaar draait
Het was al zijn laatste tour toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk een vervroegd einde carrière.
Zou na dit jaar al gaan stoppen geloof ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:07 schreef Eenskijken het volgende:
vino was toch al een oudje? lijkt me einde carriere idd. erg sneu
Ja, zag even een colletje teveelquote:
Zouden er zoveel mensen omrijden voor een gestipte tompoesquote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die draait zn omzet in een maand dat hij normaal in een jaar draait
Ja, paar keer lossen voor de show en dan Titi een loer draaienquote:Op zondag 10 juli 2011 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Dit is echt zo'n etappe die Casar gaat winnen. Heeft dat al 3 keer geflikt.
Vuelta kan hij dus ook vergeten...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef TheNetwork het volgende:
VDB ook gebroken ribben, bevestigd.. christus...
erg jammerquote:Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef TheNetwork het volgende:
VDB ook gebroken ribben, bevestigd.. christus...
Wishful thinking.quote:
YEAHquote:
Ribben kost je wel een paar weken.quote:
Hij overwoog vorige week nog een extra jaar door te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, maar niet zijn laatste wedstrijd. En dan is het toch zeer sneu.
Maar welk beeld moeten wij volgen op tv dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef Wilskracht het volgende:
Weet wel een manier om valpartijen te voorkomen.
De eerste 80 km 100 man op 1 parcours andere 100 man op andere parcours.
Na 80km komt alles samen geen oortje dus na 80 km heb je 2 peletons dus minder kans op valparijen.
Hij kan nog wel worden geholpen door Mollema, Ten Dam, Barredo, Boom, Tjallingii... ze gaan dadelijk een 2de cat over en dan nog twee 4de cat.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
true maar gesink is nog lang niet weg... heeft maar 1 minuut achterstand. Nu moeten ze juist gesink extra steunen
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:09 schreef farscapevr8 het volgende:
als je 18 bent en ze denken dat je een grote kan worden zou ik uit voorzorg allebei mijn sleutelbenen laten vervangen voor titanium
En dat ontkende hij daarna in L'Equipe direct weer.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij overwoog vorige week nog een extra jaar door te gaan.
http://www.wielerflits.nl(...)-uit-te-stellen.html
Ja, en wanneer is het eind augustus? Over anderhalve maand.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar dacht dat dat met een maand of 2 wel klaar is.
Het is al de 2de week.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef Maver24 het volgende:
Kan mij niet heugen dat er al zoveel klassenmentrenners na 1 week eruit liggen.
Schakelen en de laatse 80km is alles samen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar welk beeld moeten wij volgen op tv dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |