and deliver?quote:
En we zochten er nog twee.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:38 schreef belsen het volgende:
Ik heb een mp3-cd'tje gemaakt met daarop 135 échte popnummers uit de jaren 80, dus geen rock of alternative, of wat dan ook. Het ruime merendeel is hitparade muziek.
Noem mij 20 van deze nummers, de 20e goede krijgt het punt.
PS Het is mijn selectie, dus er zijn ook afvallers, die misschien wel op de shortlist stonden, maar het niet gehaald hebben.
PPS Een nummer per artiest.
Nee, Prince charming is ook op de valreep afgevallen.quote:
quote:
Tears For Fears is afgevallen (wel: Head over heels). Cambodia wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Tears for Fears - Sowing the seeds of love
Kim Wilde - Cambodia
Dat maakt 20.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Het stond op 1 in de jaren 80. Maar verder heb je gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weekend is uit de 70s, voor de rest toch wel een leuke compilatie
quote:Toch blijf ik altijd een lady
Een lady, een lady, een lady
Dat is de beste remedie
Anders dan ga je d'r aan
[betwetermodus] Maar Mecano is toch echt pas zomer 1990[/betwetermodus]quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Het stond op 1 in de jaren 80. Maar verder heb je gelijk.
Ik moet zeggen dat er een hoop is afgevallen, wat toch wel jammer was.
Ja, maar die is dan oorspronkelijk weer uit '87.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[betwetermodus] Maar Mecano is toch echt pas zomer 1990[/betwetermodus]
Burnett +1quote:Op zondag 10 juli 2011 08:07 schreef Burnett het volgende:
Uit High Society...?
Sinatra genoemd..., Bing Crosby...?
Madmaster +1quote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Vino (Vino, waar blijft de wijn) van Imca Marina
Zo'n etappe is een bron van inspiratiequote:Op zondag 10 juli 2011 18:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ahja, leuk bedacht, gezien de etappe van vandaag.
quote:
quote:In 1979 verscheen zijn vierde album J’ai la guitare qui me démange. De SACEM (Société des Auteurs, Compositeurs et Editeurs de Musique) riep hem uit tot best verkochte artiest van de periode 1970-1979. De single Prendre un enfant werd door de luisteraars van RTL uitgeroepen tot één van de tien mooiste liedjes van het decennium.
batrid +1quote:Op maandag 11 juli 2011 09:35 schreef bartrid het volgende:
Prendre un enfant, dan is dat Yves Duteil.
Nope, zij speelt met band en is ook niet de frontvrouw.quote:
n00biedoobiedoo-ah +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |