Daar is het ook toegestaan om zulke muziek ironisch leuk te vinden. Moet je het eens thuis draaien, dan kijken ze je aan of je gek bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
Tot mijn grote verbazing draaiden ze dit in een hetero pub gister, en mensen gingen helemaal los disco dansen.
Vond het nogal frappant inderdaad dat al die gozers helemaal los gingen op de Beegees, zelfs ik waag me er en publique niet aan tenzij ik helemaal lam ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar is het ook toegestaan om zulke muziek ironisch leuk te vinden. Moet je het eens thuis draaien, dan kijken ze je aan of je gek bent.
Toch knap dat zo'n staat binnen een week van 5 miljoen naar 9 miljoen inwoners gaat.quote:
Dat komt door al die Welfare. Ik zit al te kijken hoe ik dat een béétje omlaag kan krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n staat binnen een week van 5 miljoen naar 9 miljoen inwoners gaat.
Ze neuken wat af zeg.
Er zijn staten met miljarden inwoners, bijvoorbeeld The Kingdom of Japanada met 18.471 miljardquote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n staat binnen een week van 5 miljoen naar 9 miljoen inwoners gaat.
Ze neuken wat af zeg.
Heh, de private sector is er 0%.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn staten met miljarden inwoners, bijvoorbeeld The Kingdom of Japanada met 18.471 miljard
En dat zijn ook nog eens de nicest in the world
Rare Aziaten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn staten met miljarden inwoners, bijvoorbeeld The Kingdom of Japanada met 18.471 miljard
En dat zijn ook nog eens de nicest in the world
Ja maar iemand heeft de Palestijnse vlag.quote:
Mooiquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar iemand heeft de Palestijnse vlag.
Niet als je niet kan binnenvallen.quote:
In jouw land liggen er zwervers in de wegquote:Op zondag 10 juli 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn soldaten in ganzenpas door de boulevard der Remlofstan.
quote:Seconds ago: Esperantista changed its national animal to "Margaret Thatcher".
Ah valt mee, mijn inwoners lopen met de ganzenpas wel over ze heen, de straten zien er een beetje uit als onderstaande maar dan uiteraard met mijn foto en het kapitalisme hoog in het vaandel in plaats van de rode ster.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In jouw land liggen er zwervers in de weg
Following new legislation in Capitalistiana, the streets are increasingly clogged with poverty-stricken beggars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |