Daar is het ook toegestaan om zulke muziek ironisch leuk te vinden. Moet je het eens thuis draaien, dan kijken ze je aan of je gek bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
Tot mijn grote verbazing draaiden ze dit in een hetero pub gister, en mensen gingen helemaal los disco dansen.
Vond het nogal frappant inderdaad dat al die gozers helemaal los gingen op de Beegees, zelfs ik waag me er en publique niet aan tenzij ik helemaal lam ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar is het ook toegestaan om zulke muziek ironisch leuk te vinden. Moet je het eens thuis draaien, dan kijken ze je aan of je gek bent.
Toch knap dat zo'n staat binnen een week van 5 miljoen naar 9 miljoen inwoners gaat.quote:
Dat komt door al die Welfare. Ik zit al te kijken hoe ik dat een béétje omlaag kan krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n staat binnen een week van 5 miljoen naar 9 miljoen inwoners gaat.
Ze neuken wat af zeg.
Er zijn staten met miljarden inwoners, bijvoorbeeld The Kingdom of Japanada met 18.471 miljardquote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n staat binnen een week van 5 miljoen naar 9 miljoen inwoners gaat.
Ze neuken wat af zeg.
Heh, de private sector is er 0%.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn staten met miljarden inwoners, bijvoorbeeld The Kingdom of Japanada met 18.471 miljard
En dat zijn ook nog eens de nicest in the world
Rare Aziaten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn staten met miljarden inwoners, bijvoorbeeld The Kingdom of Japanada met 18.471 miljard
En dat zijn ook nog eens de nicest in the world
Ja maar iemand heeft de Palestijnse vlag.quote:
Mooiquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar iemand heeft de Palestijnse vlag.
Niet als je niet kan binnenvallen.quote:
In jouw land liggen er zwervers in de wegquote:Op zondag 10 juli 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn soldaten in ganzenpas door de boulevard der Remlofstan.
quote:Seconds ago: Esperantista changed its national animal to "Margaret Thatcher".
Ah valt mee, mijn inwoners lopen met de ganzenpas wel over ze heen, de straten zien er een beetje uit als onderstaande maar dan uiteraard met mijn foto en het kapitalisme hoog in het vaandel in plaats van de rode ster.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In jouw land liggen er zwervers in de weg
Following new legislation in Capitalistiana, the streets are increasingly clogged with poverty-stricken beggars.
Heiligschennis!quote:
Gelukkig wordt in mijn land het nationale dier ook gegetenquote:
quote:
Nationalisme en democratie gaan in de praktijk niet zo goed samen, heeft de geschiedenis geleerdquote:Op zondag 10 juli 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
Speaking of which, hoe cool zou het zijn om zo nationalistisch te zijn als kapitalistisch democratisch land.
Ik zou er voor gaan.
De VS?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationalisme en democratie gaan in de praktijk niet zo goed samen, heeft de geschiedenis geleerd
Ik weet niet of de VS nou zo'n geweldig voorbeeld van een goed werkende democratie is eigenlijk.quote:
The lady's NOT for eating.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gelukkig wordt in mijn land het nationale dier ook gegeten
Maggie kan me gestolen wordenquote:
In de naam van democratie zijn mensen daar gemarteld en doet moet allemaal mogen, want Amerika is zo'n exceptional country. Dus ja, slecht voorbeeld.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationalisme en democratie gaan in de praktijk niet zo goed samen, heeft de geschiedenis geleerd
En terecht, die mensen in kwestie hebben ook geen rechten, verdienen ze ook niet overigens.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de naam van democratie zijn mensen daar gemarteld en doet moet allemaal mogen, want Amerika is zo'n exceptional country. Dus ja, slecht voorbeeld.
Yeah, whatever. Don't feed the troll enzo. Zoek maar een andere gek om te vermaken.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, die mensen in kwestie hebben ook geen rechten, verdienen ze ook niet overigens.
Het is alleen een democratie als het jou bevalt dus?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de naam van democratie zijn mensen daar gemarteld en doet moet allemaal mogen, want Amerika is zo'n exceptional country. Dus ja, slecht voorbeeld.
Moet jij zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yeah, whatever. Don't feed the troll enzo. Zoek maar een andere gek om te vermaken.
Wat een gekke conclusie.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is alleen een democratie als het jou bevalt dus?
Te duidelijk VS, volgende keer wat subtieler proberen te zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, die mensen in kwestie hebben ook geen rechten, verdienen ze ook niet overigens.
Grappig, het was geen trollen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Te duidelijk VS, volgende keer wat subtieler proberen te zijn.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net over jouw post zeggen. Wat een gekke conclusie dat het een slecht voorbeeld van nationalisme + democratie is als mensen er democratisch kunnen besluiten.quote:democratisch is besloten dat het allemaal moet kunnen.
Dat zou je kunnen zeggen, maar je zou het verkeerd hebben dan. Als ik stel dat stellen dat 'democratie en nationalisme leidde in Amerika tot gelegaliseerd martelen' inhoudt dat ik 'iets dus alleen democratisch vind als de uitkomst mij bevalt' een gekke conclusie is, dan heb ik, uiteraard, gelijk. En ik hoef hopelijk -misschien wat optimistisch van mij- toch niet uit te leggen waarom.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef Cerbie het volgende:
Dat wilde ik nou net over jouw post zeggen.
Dat zeg ik. Amerika is een werkende democratie gecombineerd met nationalisme. Punt duidelijk? Remmie beweerde dat geschiedenis uitwijst dat nationalisme niet voor democratie zorgt, ongetwijfeld een slinkse pun naar WO2.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen, maar je zou het verkeerd hebben dan. Als ik stel dat stellen dat 'democratie en nationalisme leidde in Amerika tot gelegaliseerd martelen' inhoudt dat ik 'iets dus alleen democratisch vind als de uitkomst mij bevalt' een gekke conclusie is, dan heb ik, uiteraard, gelijk. En ik hoef hopelijk -misschien wat optimistisch van mij- toch niet uit te leggen waarom.
Eigenlijk naar alle grote oorlogen die ooit gevoerd zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Amerika is een werkende democratie gecombineerd met nationalisme. Punt duidelijk? Remmie beweerde dat geschiedenis uitwijst dat nationalisme niet voor democratie zorgt, ongetwijfeld een slinkse pun naar WO2.
Vergeet de gelovigen niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Eigenlijk naar alle grote oorlogen die ooit gevoerd zijn
Hij zei dat het geen goede combinatie was.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef Cerbie het volgende:
Remmie beweerde dat geschiedenis uitwijst dat nationalisme niet voor democratie zorgt, ongetwijfeld een slinkse pun naar WO2.
Oke.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij zei dat het geen goede combinatie was.
Tsja, aub geen slechte comedy of een oorlogsdramaquote:
Heb je De Punt al gezien?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, aub geen slechte comedy of een oorlogsdrama
Yepquote:Op zondag 10 juli 2011 16:55 schreef Cerbie het volgende:
Hebben ze daar een verfilming van gemaakt? Helemaal gemist.
Nee, ik download via torrents.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zoek trouwens nog een fatsoenlijke gratis news server. Weet jij er eentje, Remlof ?
Niet gratis, wel goed(koop); lightningusenet.comquote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zoek trouwens nog een fatsoenlijke gratis news server. Weet jij er eentje, Remlof ?
Hm, dat hoorde ik trouwens vakerquote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niet gratis, wel goed(koop); lightningusenet.com
Ik downloadde via nieuwsgroepen en torrents, maar beide doen het niet meer goedquote:
Welke news server ?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik downloadde via nieuwsgroepen en torrents, maar beide doen het niet meer goed
Daar zijn wel films over, alleen geen bekende:quote:
http://www.nationstates.net/page=create_nation1quote:
Die gast die in dat prikkeldraad viel.quote:
Dank jequote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn wel films over, alleen geen bekende:
Oklahoma City: A Survivor's Story
Journey to Terror: The Story of the Accused Bombers of Oklahoma City
Die held zit gewoon weer op de fiets en komt in de bolletjestrui. Het ziet er wel wat bloederig uit allemaal...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die gast die in dat prikkeldraad viel.
Toeval vs. modus operandi dader 2?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:41 schreef Dutchnative het volgende:
Scary.
http://www.school-for-champions.com/history/lincolnjfk.htm
Jij bent toch D66'er?quote:
Klopt, maar ik vind "Gay? Ja! D66!" nou niet bepaald de slogan van de eeuw.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij bent toch D66'er?
(En nee, ik wil niet suggesteren dat je homosexueel zou zijn)
Ik ga GeenStijl vast F5'enquote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind "Gay? Ja! D66!" nou niet bepaald de slogan van de eeuw.
Da's waarquote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind "Gay? Ja! D66!" nou niet bepaald de slogan van de eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |